Sofi P.O.V.:
Am ras un pic cu Andy si am plecat acasa. Trebuie sa merg sa ma întrec cu tipul ala. Am ajuns acasa! Andy îmi deschide portiera. Il astept in pragul usii pana parchează masina, după intrăm împreună. Nici nu intram in sufragerie bine, ca si apare Max! Ce are?
-Buna!ne întâmpină el. Unde ati fost?ne intreaba cam stresat(de ce oare?).
-La restaurant!ii răspundem la unison.
-Si ce ati facut acolo?continua interogatoriu.
-Am mâncat!răspundem tot la unison, si ne uităm unul la altul. Nu ma mai imita! Eu sa nu te mai imit? Tu sa nu ma mai imiti! Eu? Eu nu te imit! Tu ma imiti! Of!oftam si ne dăm ochii peste cap.
Ce se intampla? De ce vorbesc in acelasi timp cu Andy, exact aceleasi cuvinte?
-In fine!spunem tot la unison, devine foarte enervant!
-Merg sa ma schimb!ii anunt.
Ii dau un pupic lui Andy pe obraz si ii dau unul si lui Max. După urc in camera mea. O pereche de colanti si un tricou larg alb. De ce mi-amales hainele astea? Deoarece nu am nici un chef sa ii arat unui fraier ca este fraier! L-am învins o data si nu ia ajuns. Acum? Trebuie sa il fac de ras si a doua oară! Imi las parul liber si in picioare niste platforme mici. Cobor si dusă sunt! Ajung la pista si observ ca este destul a lume. Merg direct la start, dar tipul ala nu e de gasit. Ies din masina si ii întâmpinare de Fabian. Cine mai e Fabian? Doar tipul acepa de la curse care face pariurile.
-Sofi!spune încântat.
-Unde e tampitul ala?il întreb direct.
-Nu stiu. Dar daca nu apare in 2 minute, ai castigat cursă.
-Super!spun sarcastică.
Întru in masina si dau niste ture. Peste 5 minute, ma opresc langa Fabian.
-Ce las!spun dandu-mi ochii peste cap.
-Te astept la alta cursa!ma anunță Fabian.
Întru in masina si acas' ma misc. Când ajung ascasa, nu gasesc pe nimeni in drumul meu. Ciudat! Merg in birou si imediat suna Bogdan.
-Ce sincronizare!spun pentru mine. Ce ai gasit?il întreb bucuroasă.
-Nu o sa iti vina sa crezi, sefa!ma anunță si el parca uimit.
Ma asez pe scaunul meu imens si ii fac semn sa spună. Iau in mana ceaiul meu de mai devreme si beau. Mi-e sete, ce vreti?
-Alex face parte dintr-o mafie!
Nu mai continua, deoarece eu scuip tot ce am in gura si ma înec! Alex? Mafie? Ce? Cred ca nu am auzit bine!
-Ce debitezi acolo? Cum? Ce?spun încă inecandu-ma.
-A fost vazut in zona clanului 44. Nu era prizonier! Era cu masina lui proprie.
Nu cred! Clanul 44! De ce tocmai 44! Ce e cu clanul asta? Clanul in care am vazut violul. Urăsc clanul asta!
-Ce tot debitezi acolo? Tu esti sigur?spun, iar el da afirmativ din cap. Alex? Sa facă parte dintr-o mafie? Alex? Fratele meu?
-Aici de fata!se aude vocea lui Max si usa deschizandu-se.
Ma întorc repede la el.
-Nu sti sa ciocani?il întreb iritată.
-Scuze! Ce e cu mine?
-Vorbim după! Acum, pleacă!si ii fac semn sa plece.
El se încruntă si pleaca. Of! Nu am vrut sa il supăr, dar ma speriat! Ma întorc cu fata la Bogdan.
-Esti sigur?il întreb din nou.
-Da! El era! Am surse sigure!ma asigura.
-Bine! Mersi!spun gînditoare si închid convorbirea.
Caut numarul clanului 44 si apelez. Am numarul tuturor clanurilor! Imi raspunde Sebastian, seful clanului. Sebastian este un tâmpit de vreo 40 de ani. Nu l-am mai vazut de 5 pardon 6 ani. Am uitat ca acum am 16 ani!
-Sefa clanului 12!spune parca surprins ca ma vede.
-Am auzit ca verusorul meu, Alex, face parte din mafia ta. Adevarat?il întreb direct.
-Poate da, poate nu...
-Da sau nu?spun răspicat.
-Ce primesc daca iti spun?
-Satisfacția ca nu ai fost un nesimțit si ai fost cinstit?il întreb dând din gene nevinovată.
-Bine!spune plictisit, dând ochii peste cap. Da, face parte!
-Tu ai trimis dupa el, cand era aici?
-Da!
-Este bine?
-Momentan, da!si zambeste malefic. Dar nu va fi pentru mult.
-Ce vrei sa spui?il întreb nesigură.
-Nu mai prea am nevoie de el, cred ca il voi omori. Asta daca nu primesc ceva la schimb.si ma priveste cu sub inteles.
-Il poți omori. Ca eu nu devin o curva!ii spun rece.
Nu! Normal ca nu îl voi lasa sa il omoare! Dar nu asa! Nu devin o tarfa!
-Nu vreau sa fi o curva! Vreau altceva de la tine!
-Ce?
-Pai... Eu am 2 flăcăi!spune plin de mândrie.
Flăcăi? Serios? Da in ce secol suntem? Fac o fata gen "Pe bune?!".
-Si?il întreb, văzând ca nu mai iese din starea de mândrie.
- Nu vreau sa ii las singuri, doua zile, cât sunt la o intalnire de afaceri.
Nu îmi schimb expresia fetei si spun.
-Deci trebuie sa dadacesc 2 băieți, 2 zile?spun putin nesigură.
-Exact!
-Daca fac asta, nu te vei atinge de Alex niciodata, da?
-Ma jur!
-Of! Bine!
-Perfect! Te astept aici, in cel mai scurt timp!si închide ca nesimtitul apelul.
-Of!optez zgomotos. Da ce sunt eu? Dadaca?mormăi in timp ce plec din birou.
După ce încui usa, plec in căutarea lui Max. Il gasesc in sufragerie, uitandu-se la desene.
-Max?spun usor, si apropiindu-ma de el.
-Ce-i?spune morocănos.
Ma asez langa el pe canapea, si imi bărbia pe umărul lui.
-Iartă -ma, te rog! Eram cam nervoasă!recunosc eu.
Stiu ca de obicei imi e greu sa recunosc ca am gresit, dar acum...Nu stiu! Da când il vad pe Max asa supărat, si stiu ca e din vina mea....of! Când aude ca eram nervoasă se ridica mai bine in fund si se întoarce cu fata la mine.
-Ce sa intamplat?ma intreaba îngrijorat.
-Alex!spun oftand. Se pare ca face parte dintr-o mafie! Si seful ei a zis ca daca nu dadacesc pe cei doi "flăcăi " si lui doua zile il va omori.si când spun flăcăi fac ghilimele in aer si ii imit vocea tipului, după oftez. Te rog, iarta-ma!
-Esti surioara mea mai mica! Normal, ca te iert! Si fara sa iti ceri scuze!si imi zambeste. Doar ca...am inpresia ca tu nu prea ma crezi un frate prea bun.si priveste spre pământ.
-Musca-ti limba!si ii întorc capul spre mine. Max, chiar daca de abia ne-am reîntâlnit, sa sti ca eu țin foarte mult la tine si...Te iubesc!ii mărturisesc si dar in brațele sale.
Ramane surprins, dar imi răspunde la îmbrătisare.
-Si eu te iubesc!imi mărturiseste.
O lacrimă sa sa iasă din ochii mei. WTF! Ce se intampla! Eu nu plâng când sunt torturată, dar acum? Nu! Nu las lacrima sa iasă!
-Ce drăguț!se aude vocea lui Andy, apropiindu-se de noi.
Eu si Max, usor, rupea îmbrătisarea, iar Andy se asează pe canapea langa mine. Ii privesc mulțumită, cu zâmbetul pe fata!
-Băieții mei!spun, luandu-i in brate.
După ce aproape ii sufoc, le dau drumul. Ei ma privesc fericiti si mulțumiți.
-Asta e fata noastra!spun la unison cei doi.
-Cea mai buna surioara!spune Max si ma pupa pe frunte.
-Si cea mai buna iubita!adauga Andy si ma sărută.
-Daca o ranesti, ma voi asigura ca cei avea o viata mizerabilă, Andy Rotar!il amenință Max pe Andy.
Andy ramane speriat, iar eu chicotesc.
-Nu te mai lua atat de candy!spun exact ca un copil mic si răsfățat si ii dau un pupic mic pe obraz lui Andy.
Pe usa apar cei patru crai de la apus.
-Noi am plecat!spun toți la unison.
-Unde?întreb surprinsă, si ma ridic nu mai decat.
-Inapoi in tabără! Dar nu iti face griji, vom veni in vizita!ma anunță Cristi.
Băieții isi iau rămas bun in stilul lor(adică Cristi si Andy nici nu se ridica si le spun un "salut", si primesc acelasi raspuns). Mihai vine primul la mine.
- Pa, Sofi!imi spune cu un zâmbet de copil pe fata. Ma voi răzbună fi sigura!ma amenință exact ca un copil mic.
Ii zâmbesc amuzată!
-De abia astept!ii spun tot amuzată si ne imbratisam.
Apoi vine Mihnea. Acesta face o plecăciune.
-A fost o placere sa stai in compania ta, domniță Sofi!
Si imi pupa mana. Il privesc gen "Te-a lovit si pe tine inspiratia cum la lovit pe Andy?"(stiri deja cum l-a lovit). Apoi radem cu toti. După cine Roberto! Acesta ma trage intr-o inbratisare de urs!
-Andy, daca o ranesti, dracu' te-a luat!il amenință Roberto, iar Andy face test cu mâinile spre cer gen "cu ce am gresit?".
Roberto ma pupa pe frunte si pleaca. Cine urmează? Cristi! Acesta la fel ma ia intr-o inbratisare, dar un mai nu de urs.
-Vrei sa iti pun un secret?ma intreaba Cristi, dar nu asteapta un raspuns ca spune. In prima clipa când te-am vazut m-am gandit cum sa te fut, dar acum când te privesc ma gândesc doar ca il voi distruge pe cel care te face sa suferi! Ai inteles, Andy?se asigura el.
Eu chicotesc.
-Ce aveti toti cu mine?spune el iritat.
Il pup pe Cristi pe obraz si merg la Andy. Pe la spate il iau in brate si il pup pe obraz. Toți chicotesc la gestul meu, dar Andy tot bosumflat ramane.
-Ce aveti cu mine?mai intreaba o data.
-E sora mea!se apara toți la unison.
-Pe bune si pe drepte, e sora mea, asa ca gasitiva alta scuza!spune putin iritat Max.
-O iubesc ca pe sora mea!spune repede Roberto.
-O consideram sora noastra!spun Mihai si Mihnea la unison.
- Țin la ea ca la frații mei!se apara Cristi.
Pe usa intra Mia si striga.
-Andy, daca o ranesti pe Sofi...
-Nu si tu!urla Andy. Tu ce, draci, mai ai cu mine?
Toti chicotim, iar Mia incepe sa rada.
- Nimic! Doar voiam sa vad cum reactionezi!spune Mia printre hohotepe de ras.
-Mi-am facut-o cu mana mea, nu, hell?ma intreaba Andy.
-Da!spun chicotind.
-Da eu nu te plac, hell!spune acesta tare.
Fac ochii mari. Toti se opresc din ras.WTF! Ce a zis Andy? Hihih! Puteati afla! Chiar mi-e somn! Voiam sa il fac lung, dar maine plec la Bucuresti si voi nu mai asteptări încă o zi! Stii ca vreti sa ma torturați, dar nu am timp! Si legat de descriere! O voi pune, dar nu am avut timp! Si de dedicati? Am si uitat in amețeala mea! Capitolul asta il dedic lui CarmenVizitiu (Am scris corect?). Oricum! Sunt super ocupat a pana plec in Grecia! Trebuie sa îmi fac temepe, sa lucrez pentru olimpiadă suplimentar (apropo! Sunt olimpică la matematica! Aplauze pentru mine!). Si sa nu uit de medici. Da...am niste probleme cu coloana si nu Stiu ce glanda (mostenire de la mama!). Si mai e si cu rusa....da , cam vreau sa ma apuc de rusă, iar mama vrea sa ma duca la o lectie acum cat e vacanta sa vadă daca imi place. Ce mi-a venit de vreau sa învăț rusă? Am aflat ca stra stea bunicul din partea ratei era dus, plus ca am descoperit o piesa misto in rusă si imi place cum suna! Revenim! Faza e ca am destule pe cap pana plec. Sorry! Nu e vina mea! La mine e 01:56! A, da! Am vazut ca am la un capitol(cred ca 40 sau ceva de genul) 100 de cititori! Voi ăstia care citiți, dar nu comentați sau votați va spun...Ma bucur ca îmi citiți cartea! Dar la finalul ei astept un comentariu cu parerea voastră! Inteles? Dar eu va iubesc pe toți! Noapte bună! Va iubesc! A, da! Scuze de greselile gramaticale! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...