Capitolul 17-Andy...îndrăgostit?

4.7K 214 6
                                    

Din perspectiva lui Max:
Stau pe canapea, gandindu-ma la ce sa intamplat. Sa va zic:
Dimineața, am plecat cu toți după Sofi. Eu eram foarte îngrijorat. Cine nu ar fi ? Cum te-ai simti daca cineva ti-ar rapi sora mai mica doar ca sa se răzbune pe tine?! Sofi putea muri numai din cauza ca eu sunt un criminal ! Aveam nervi întinsă la maxim. Andy (care am bănuială ca o place pe Sofi, deoarece mereu când vorbeste despre ea ,pot sa jur, ca se face rosu in obraji) ma cam ajutat sa îmi revin după socul (urias)! Adică: cum v-ati simti daca ati afla ca sora ta este cea mai mare criminală din Europa! Acum pe bune! Oi fi eu criminal, dar totusi! Era o liniste infernală! Zici ca eram morți. Nervii mei cresteau. Pana am cedat. I-am luat telefonul lui Andy si am inceput sa o sun pe Sofi. Toți ziceau ca sunt nebun, daca ma astept sa-mi raspunda. Suna...Suna...Si a răspuns.
Stiti deja discutia asa ca nu o mai transcriu.
Alex si Andy leşinasera de bucurie ca Sofi e bine. Pe Alex il inteleg, o iubeste mult. Dar când Andy a leșinat mi-a întărit ideea ca ii place de Sofi.
Ne întoarcem la clipa de fată. Suntem acasa ( adică : "sediul" gastii Sofiei, conacul asta mare). Asteptam cu toți doua lucruri: 1. Sa isi revină Alex si Andy. 2. Sa vina Sofi.
A spus ca va veni singura, dar nu a zis când. Nu îmi ramane al ceva de facut decat sa astept ca disperați(ce sunt).
Sofi P.O.V.:
Roberto îmi aduce un pahar cu apa ca sa îmi mai revin. Sunt încă sovata ca am vorbit cu fratele meu. Ca i-am auzit vocea. Are o voce asa profundă. Si cum de Alex si Andy au leșinat? Roberto vine cu paharul cu apă.
-Usor!spune blând,încercând sa ma mai liniștească.
Am băut tot paharul. Amândoi stim ca trebuia sa plec.
- De ce vrei sa te răzbune pe Max?
Întrebarea la surprins.
-El si gasca lui, mi-au omorât unul din cei mai buni oameni.
-Si de ce le-ai răpit doar pe fete?
- Pentru că chiar daca nu pare Max tine la gasca lui. Il doare mai tare daca rănesc pe cineva din membri gastii decat pe el. Aşa că...
- M-am prins!
-Cum e viața ta?ma intreaba,sumprinzandu-mă total.
- Pai...Dimineata merg la scoala, după amiaza teme, seara crime...ridica o sprînceană. De exemplu: aseară inainte de... in fine. L-am omorât pe Albertino Sift.
-Cum? L-ai omorât pe băiatul sefului clanului 24, acum cel mai mere clan al Europei.Am aprobat din cam.
- Nu clanul 13 era cel mai mare?
- Ba da! Dar după ce Katia s-a strecurat in el si l-a distrus...
- Deci se pare ca ai auzit de munca mea!spun mândră.
- Munca ta ? Dar...ăăă...Nu ai cum! Doar nu esti..
- Katia! În persoana!
-Nu cred!spune entuziasmat.
Si a inceput sa ma zapaceasca de intrebari.
Max povesteste:
Băieții şi-au revenit. Andy a iesit din camera lui, alergând ca d isperatul in bucătărie, luând ceva si fugind înapoi in camera sa, spunand: "Nu pot vorbi acum!". In schimb Alex când sa ridicat din pat a cazut ca bețivul pe podea.
Au trecut zece minute. Toți stam in camera Sofiei(excepție Andy, care sa încuiat în camera) si asteptam sa isi revină Alex si sa vina Andy. Mai trece un minut. In sfarsit! Se aude închisoarea usii lui Andy deschinzandu-se. El intră pe usa. Toți rămânem socati! Sta in fata noastra uitanduse ceva gen "Ce ?". In fata mea nu mai era băiatul pe care il văzusem prima data! In fata mea sta un băiat înalt , cu par blond, închis la rădăcina si din ce mai deschis spre vârfuri . Părul facut in stil rebel. Cu ochii verzi si poarta... un tricou negru mulat pe corp (ca sa se poată vedea patratelele) si o pereche de blugi.
- Cum arăt?intreaba Andy.
- Beton! Misto! Cool!spun băieți, iar fetele:
-Sexy! Ca un zeu!
Ce e ciudat e ca : Amenda si Elena au spus replicile astea. In schimb Mia :
-De ce ?
- Nu am si eu voie sa ma aranjez?spune Andy .
Asta îmi întăreste ideea ca ii place de Sofi.
- Da!începe Raluca. Nu are voie sa arate si el bine? Asta nu are nici măcar o legătură ca Sofi...
Nu apuca sa zică tot ca deja ceilalți incep sa rada. Nu mai pricep nimic! Merg sa fac o plimbare. Ma ridic, plec si tip:
-Merg sa fac o plimbare.

Scuze de greselile gramaticale! La mine e ora 3, deci trebuie sa ma pun si eu la culcare, nu? Apropo, eu am o problema cu net-ul, asa ca se poate intampla sa nu poster cândva. Nu va panicată! Eu continui sa scri asa ca în caz ca nu postez o zi, ce postez următoarea zi va fi dublu. Sper ca va place cartea asta si va spun de pe acum urma in urmatorul capitol va fi o răsturnare de situație. Lăsați un comentariu, va rog! Noapte bună! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum