Sofi P.O.V.:(mai e nevoie sa zic?!)
-10?intreb eu pe Derek.
10, adica 10 minute timp sa ne pregătim. Un zâmbet smecheresc ii apare pe fata.
-Primul!strigă victorios.
Adica sa ne intrecem. Eu dau sa ma ridic repede, iar el ma împinge, încercând sa treacă pe langa mine. Eu cad din pat dar il trag si pr el in jos, si desigur la pun pe burta lui. Imi ridic amuzată sprînceană cu o fata gen "tu te pui cu mine, ai?". Chicoteste si după zicem amândoi.
-Cobor cu tine in iad, inapoi si după pana in abis!
Ne zambim, iar eu ma dau jos de pe burta lui. Sau mai bine zis incerc, deoarece ma apuca de talie si ridica. Acum merge si el ca tot omul normal spre camera lui. Ma îndrept pregatita sa merg la baie, dar imi dau seama de prezența martorilor din camera.
-Mai vreti ceva?răspuns aroganță.
Cine are chef de 5 oameni în dimineata asta?! Nu vad si eu ca aveam un moment frate-sora? De prieteni? Dar ce cred ei? Ca facem sex cat nu se uita?!
-Nu pitic! Fa-ti de cap!spune Zeyn si ne zambim.
Imi face cu ichilul si pleaca. Perversul tot pervers ramane! Dau ochii peste cap amuzată zâmbind.
-Sa iti aleg hainele!isi aminteste Bogdan.
-Mai bine il ajuți pe Derek, ca s-a plâns ca nu ai fost aproape de el!ii dau idee.
-Bine, sefa!accepta el bucuros si o zbugheste pe usa entuziasmat.
-Tu? Derek? Ceva?spune dând jucăus din sprîncene.
-Ce? Nu!neg eu. Mai bine pune-ti visurile amoroase pentru tine si Zeyn!
-Bine, printeso!accepta ea.
"Bitch, I'm a Queen!"gândesc eu.(pentru cei care nu stiu engleza foarte bine inseamna"Curvo/tarfo, eu sunt regina!"). Dar Jade se va enerva rau de tot daca ii zic asta, si nu am chef! Cine ar avea? Ea pleaca linistită.
-Jimmy!spun cu subînțeles, iar piticul o sterge. Da, Max?spun blând, deoarece e fratele meu, si na!
-Cine e Derek asta mai exact? Vad ca va înțelegeți bine...de unde il sti?ma intreaba gânditor.
-Nu ai incredere in mine?il intreb bufnindu-ma râsul.
-Ce? Nu....incepe sa explice dar il opresc.
Ma opresc din ras si merg la el. Imi lipesc fruntea de a lui.
-Ascultă! Stiu ca vrei doar sa ma protejezi, deoarece esti fratele meu. Dar Derek e ca si tine, daca vrei sa o iei asa! Dar tu esti fratele meu! Nimeni nu iti poate lua locul!
-Bine....cedează el.
-Când ne întoarcem, vrei sa iti arat câteva amintiri? Poate asa vei avea incredere in el...
-Sigur!
-Acum tre'sa ma pregătesc!spun calma.
Il pup pe Max pe năduful lui mic si alb, si merg la baie.Scurt! Dar vreau sa postez azi, si nu mai pot t sa scriu! Ma apucam mai devreme, dar azi....am cedat nervos! După ce m-am certat cu o proasta, m-am certat si cu o prietenă, ci nu am mai facut fata stresului! Dar na....după un an fara lacrimi, cred ca merg cateva (cum e la Sofi). Si la q and a intrebari! En primit intrebari, ci imi place foarte mult una, dar durează mult sa scriu la ea, asa ca pun una mai scurta.
Cate capitole va avea cartea? Am primit....sau ceva de genul. Cate capitole va avea, ai? Nu stiu! Atatea cat ma țin imaginatia! Care e numarul maxim de capitole la o carte? Fara numar? Atunci atatea va avea si cartea! Ideile imi vin pe parcurs, dar cred ca voi ajunge la 200 avand in vedere ca nu sunt la jumătatea cartii. Sau sunt? Nu stiu! Dar stați linistiti! Cartea va continua! Si o intrebare am: Ce nume i-ati da unui spânzurat din camera mea? Ca nu stiu ce nume sa ii pun. E mai gras si in uniforma de turc, ce nume sa ii pun? Mi-e somn de mor! La mine e 02:25! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...