Ce capitol îi, mă?

1K 67 23
                                    

Sofi P.O.V. :
-Sofi...?mă aud strigată de o șoaptă.
Ce se întâmplă? Sunt într-o camera întunecată. Nu se observa nimic. Doar negru. Nu știu de unde s-a auzit acea șoaptă. Vocea îmi părea cunoscuta. O usa se deschide în fata mea, iar lumina puternica orbește pentru un moment. Înaintez pe usa. Se vede un băiat. Merg spre el...
-Sofi!Se aude aceasi voce acum de parcă ar fi lângă mine.
Vocea aceea...mmm...vocea aceea...
-Andy?Mă trezesc din somn.
Se pare ca am avut dreptate.
-Hei! Ce maaaaaai faci?il intreb căscând și întinzându-se pisiceste.
-Hei...bine ... Tu?Spune cu pauze în vorbire.
-Ok. S-a întâmplat ceva?zic privindu -l lung.
Mă uit la el.... S-a schimbat. Are aceasi ochii verzi și calzi totusi; parul brunet nearanjat si... Cum pot explica fizionomie unui om?! Nu pot. Tot el e...Doar ca mai matur as zice.
După un moment de tăcere scurt, mă îmbrățișează cald.
-Mi-a fost dor de tine!Mă anunta.
-Dar cât am lipsit?
-Cam un an și!spune privindu-ma cruciș.
Acest gest al lui mă face sa zâmbesc. Mă cobor din elicopter...Știu! Încă eram în el. Derek este la o masa din aceasi încăpere. Cum naiba suntem înăuntru? Andy mă urmează.
-Am ajuns demult?întreb confuza.
-Nu. Cam de 10 minute, răspunde relaxat Derek.
- Și unde suntem?
-La petrecerea organizata de Lucas,zice Andy.
-Ok. Mergem?
-Sigur.
Bun...Am aflat unde sunt. Dar unde mă aflu mai exact? Nu cunosc aceasta casa. În fine! Voi afla sigur mai târziu. Mergem și mergem în tăcere astfel încât minutele îmi par ore! De fapt, aud o muzica în vag ce se mărește în volum cu cât înaintăm. În sfârșit! După câteva secole am ajuns și noi...undeva! În fata e usa! Dar vai ce mai usa?! Serios? De ce le ia atat sa deschidă o ușă? Văzând ca nici Derek, nici Andy nu acționează deschid eu usa. Exact cum m-am așteptat. E o "petrecere X", o nebunie! Într-o parte unii se întrec în figuri, în alta alții se joaca Jocurile Morții, un cadavru - doua pe aici, pe acolo, jucători ce se odihnesc la o masa. Da...Ce pot spune? Văd masa unde sunt așezați Jade, Felix, Lucas, Tibi și. ... Nu știu. Nu mai recunosc pe nimeni. Și ei trei s-au schimbat puțin.
-Cine sta la masa cu ei?întreb confuza.
Dar pana sa îmi răspundă. ..
-Hei!saluta masa.
-Derek, când ai ajuns?întreabă Lucas.
-Și cine e ea?Spune o fata ce îmi seamănă foarte mult cu Raluca. Bună!ma salutat pe mine.
-Pot întreba același lucru despre ei! Cine - s?întreb eu.
-Nu îți mai ști prietenii?Se amuza Derek.
-Cum tu nu m-ai recunoscut pe mine ce am locuit în aceasi casa 5 ani și am fost și iubita ta!Spun calma.
-Ti-a dat-o!spune Tibi zâmbind.
-Stop!sare Jade. Cine ești?
Îmi dau o palmă peste fata.
-Frate, nu-s așa de diferita! Sunt. ...
Nu apuc sa termin o propoziție ca muzica și tot zgomotul ce se auzeau pe fundal se opresc și parcă toată atenția a căzut pe un punct. După câteva secunde liniștea mormântală este stricata de....

Știu! Și fac pariu ca mulți nici nu mai citiți cartea! Of.... faza e ca am mult pe cap! Azi, SÂMBĂTĂ, am mers sa fac fizica.... Ce naiba?! Eu sa fac ceva în weekend? Drace! Toată săptămâna nu prea am fost ok și nici acum nu prea sunt...Dar Mi-am propus! Voi posta la maximum 5 zile! Și Mi-am propus ca un capitol sa aibe mai mult de 1000 de cuvinte! Doar ca acum am scris așa puține ca îmi e rău! Scuze.... La mine e 01:39! Va iubesc, bre! Imi poate spune și mie cineva ce capitol e? Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum