Zeyn in poza! Eu încă rad.. .
Sofi P.O.V.:
-Cine e Soft, ai? Cine?il tachinez pe Derek, care l-am imobilizat.
Probabil va intrebati"ce dracu se intampla?". Pai...povesteam cs s-a mai intamplat, ci am ajuns acasa. Când eram...mai mica Derek imi spunea"Soft", deoarece eram mai slaba ca el si mereu ma batra când...ne antrenam. Si el mi-a spus asa si eu am zis ca ii arat eu cine e Soft asa ca am inceput o micuță lupta. Dar nu mare! Adica da avem câteva vanatai si ne picură la sânge din gura...mi-am spart limba. Si Derek la fel. El ia câteva guri mari de aer dar după ne îndreptăm amândoi coloana si ne zâmbit strâmb.
-Ce dracu?!tipa Max.
-Ea/el e de vina!strigăm si eu si Derek si arătăm unul spre altul (se intelege de la sine, ca ro zice"ea", iar eu zic"el"). Eu?ne uimit amândoi. Tu ai inceput !
-Tu ai venit cu ideea!ma acuză el.
-Dar tu ai inceput!ma apar eu. Si tu ai acceptat!
-Stop!tipa Bogdan.
Amândoi inghetatam. Asa se intampla mereu, când ne certam ca si copii. Ma rog, nu inghietam propriu zis. Inima încă ne bate, pamanii încă mai functioneaza, sângele iese din gura noastra, si care pe jos. Zici ca suntem doi vampiri.
-Ce se intampla aici?intreaba confuz total confuz.
Ne întoarcem usor cu fata la el condusi si noi. Adica de obicei tipa"ce draci mai aveti acum?!".
-Nimic....mințim amândoi.
Bogdan il priveste atent pe Derek. Cu cat se uita mai atent, cu atat i se măresc ochii. A, da! Ei încă nu stiu ca asta-i Derek!
-Cine dracu esti?il intreaba nervos Max pe blondul din dreapta mea.
-Derek!răspunderea bre de parca ar fi evident. Da tu?intreaba plictisit.
-Maxi!raspund eu amuzată, in locul fratelui meu.
-Fratele lui Soft!spune Derek multumit.
Mana mea automat încearcă sa ii dea un pumn, dar el mi-o prinde inainte sa lovesc si ma da peste cap. Dar si eu îl prind de umăr, asa ca...amândoi cădem.
-Vrei si a doua oară?il intreb cu subînțeles.
-Nu, So...fi!spune zâmbind.
Este! Da...ma cam enerva când imi spunea Soft rau de tot!
-Blondo, ne explici si noua? Si cine-i tipul?intreaba Emma iritată.
-Nu ma mai cunosti, Emma?intreaba Derek amuzat.
Da...Emma a încercat sa se culce si cu Derek, dar nu a reusit.
-Pe bune? Nu il mai cunoasteti pe Derek?intreb confuza.
-Lipsesc si eu putin si nu ma mai cunoasteti?intreaba de parca nu s-ar intamplat nimic.
-Ar trebui sa ne stergem!Imi dau eu seama, când ma uit la hainele lui, după la ale mele.
Nu ne mai curge atat de mult sânge de la limba spartă, dar hainele au destul sânge pe ele.
-Buna idee!afirmă Derek si ne ridica normal.
-Derek?intreaba uimit Bogdan, care pana acum a stat ca statuia din cimitir.
-Asa ma cheamă!raspunde Derek.
Bogdan nu mai sta si il îmbrătisează frățește pe Derek. Eu ma uit urat la amândoi cu mâinile încrucisate la piept. Imi drag glasul zgomotos, iar Derek isi da seama de ce, si chicoteste. Si bine sa ma ia si pe mine in brate, iar Bogdan ne ia pe amândoi in brațele lui mari.
Stiu! Scurt! Plictisitor! Dar na...capitolul e gata de la ora 13, dar ma luat tata ca trebuie sa ajung la scoala. Voi mai posta azi, maine. Si promit! Ca va fi mai interesant. O crimă...nu zic mai mult. Ce mai face lejiunea mea? Nu va mai țin ! La mine e 18:47! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...