Capitolul dra105-"Blondo, trezirea!"

1.5K 76 10
                                    

Sofi P.O.V.:
-Blondo, trezirea!urla Emma.
Ah! De abea am reusit si eu sa adorm si asta a venit sa ma trezească?! Nici nu deschid ochii la urletele ei. Vreau sa dorm!
-Lasă -o dracului sa doarmă! Si pe noi la fel!zice adormit Derek.
Eu mormăi aprobator. O liniste se lasa, iar eu mi-am relaxat toți mușchi durerea facandu-si aparitia si incordandu-i din nou ca durerea sa se estompeze. Dar imediat imi simt latura trasa, eu i ampuc mai bine si ma trezesc pe podea. Durerea era destul de ok de stăpânit. Dar când spatele meu a facut contact cu parchetul am simtit parca din nou acel curent electric destul de puternic astfel sa omoare un om mai sensibil. Si din cauza somunului...
-Yau!tip înfundat.
Strâmt din dinti si imi incordez corpul la maximum ca durerea sa dispară. Dar deja respir greoi. Un tremur ma cuprinde cauza fiind podeaua rece.
-Sof, esti...?incepe Jade sa întrebe.
-Ok!ii raspund automat încercând sa ma ridic pe pat.
Derek e in patul meu si imi întinde mâna lui dreapta ca un punct de susținere. O accept. Dar fiind prea slăbită mana imi aluneca pur si simplu din a lui. Eu oftez exterioară si ma pun pe jumatate din plapuma (trantita si ea de altfel), iar cu cealalta ma invelesc. In camera e Derek(pe pat), Emma(se uita nemulțumită la mine), Bogdan(e in lumea viselor), Jade (ea mai sprintena, dar tot ar vrea sa mai doarmă) si Zeyn (si el fiind cu totul din alta carte ca Bogdan).
-Blondo, ridicate!spune Emma serioasa.
Hades! Te rog, tremute pe cineva sa o ia in lumea ta! (Hades este un "zeu" grec. El conduce regatul mortiilor sa zic asa in cuvinte simple) Daca la durerea fizica imi mai dai si durere sphihica suplimentara...of! Am si eu nevoie de mici pauze pentru relaxare! Eu doar ma fac ghiem mod mâine un blestem, dar nu imi deslipesc buzele deci nu s-a auzit cam nimic si cu siguranta nu s-a inteles nimic.
-Max vrea sa iti spuna ceva! E jos!spune Emma serioasa.
Stiu ca e o gluma...Strang patura in maini de parca as avea un cosmar. Respir in continuare greoi. Nu stiu...ma simt...nu gasesc cuvântul! Parca as vrea sa iau o pauză de la toata nebunia pe care o traiesc.
-Ăăă....Printeso?intreaba Jade. Esti bine?
Nu raspund nimic! Doar vreau si eu un pic de somn! Incerc sa adorm. Bogdan il aud cum deja sforaie si cred ca va cădea din picioare. Derek e treaz...nu stiu mai mult. Zeyn acum i s-a dat un cot de la Jade sa se mai trezească. Iar Emma...ce dracului vrea?!
-A ce?spune cat se poate se adormit Zeyn. Poticot!ma striga el, dar nu raspund.
-Blondo! Blondo! Blondo!strigă fara tragere de inima Emma...fata asta vrea tortura si nu stie cum sa o ceara?!
A țipăt atat de țară încât l-a facut si pe Bogdan sa se trezească tipand.
-Blondo!tipa si el.
Apoi isi da seama de ce se petrece. Emma ma striga din nou pe apelativul acela. Jade imi zice pe apelativul" printeso" si ma intreaba daca sunt bine tot mai agitată. Bogdan...mai infamă ceva. Iar Zeyn imi zice din 5 in 5 secunde "Piticot!". Asta timp de ....nu stiu! Am stat di am încercat sa adorm. Asta voiam. Cu car vorbeau mai mult cu atat strângem mai tare patura in mâini.
-Da' lasati-o in pace! Emma! Termina cu ideile astea si treci dracului la somn! Nu te gândesti si la ea cum se simte? Crezi ca totul e roz? Hai sa te electrocutam si pe tine! Iar daca tu vei putea sa sări in dus de bucurie după o pierdere asa de mare de sânge...esti mai tare ca Sofi! Dar pana atunci las-o in numele lui Lucifer in pace! Las-o sa isi revină după soc si după mai vedem!ma apara Derek.
-Va mai dau câteva ore!spuse extrem de iritată Emma.
Pleaca ca furtuna din camera, urmând si ceilalți.
-Vino aici!propune Derek.
Deschid ochii si incerc sa ma ridic. El se da jos din pat lundu-ma de talie si punandu-ma pe pat. Imi da si plapuma. Se tranteste langa mine. Încearcă sa ma ia mai aproape, dar ma doare si vede asta.
-Of...oftează el. Trebuia sa te apar mai bine! Iarta-ma!
-Pentru? Ce responsabilitate ai? A fost alegerea mea!
Ma apropii si mai mult si imi pun capul la bratul sau. El nu încearcă sa ma ia mai aproape sau in brate stiind ca ma va durea. Dar auzindu-i ritmul inimi ma calmez si adorm repede.

Nimic! Nu va mai zic! Merci de comentarii! Imi place sa le primesc...la mine e 03:18! Mor de somn! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum