Derek P.O.V.:
Urcam în cea mai mare graba. Ce găsim? Pe K.C. gata sa coboare cu ambii caini în lesa.
-Ce se întâmplă, fă?O intreaba direct Emma.
-Ce sa se întâmple?întreabă confuza. E totul ok.
-Atunci de ce ai țipat?întreabă Mark bănuitor.
-Pentru ca.... Mă cam dărâmate Maxy.
Mark isi da una-n cap.
-Maxy?întreb arătând spre caini.
-A, da! El e pufos ul meu Maxy!prezintă blonda, ce parca nu mai are acelasi farmec brusc, uriasul catel.
-Iar ea Bella!prezintă Mark catelul, Pardon! Cățelușa ce pare un copil pe lângă giganticul patruped de langa, luind-o în brațele sale.
-Acum ca toate s-au rezolvat hai jos!zice calm 'Maestrul'.
Rămân un pic în urma. O privesc pe K.C. parca nu mai arata la fel. Parul nu mai e la fel colorat mi Se pare... E mai scunda cu puțin. .. Mai grasa pot spune! Eh, îmi place sa observ detaliile. Plus ca nu e ca și cum nu m-as fi hol pat la ea câteva ore. Nu pare genul sa țipe așa de ușor .... mmm. Dau sa mă uit puțin pe hol.
-Mai stai mult?aud vocea lui K.C.... Pana și vocea parcă nu mai e la fel!
-A, da!
Îi zâmbesc, iar ea imi răspunde cu indiferenta. Nici un zâmbet? ! O haide?!!! Cel puțin așa mai cred ca e aceeași persoana.
-Cu ce te-am greșit?O întreb cand văd ca vrea sa plece.
-Adică? Răspunde confuza.
-Las-o balta!
Se întoarce făcând un semn cu mana. Am observat ca toată ziua a purtat mănuși. Și acum le are. O pereche de mănuși fără degete din piele neagra. Are aceleași haine. Mă îndrept spre scări. Ajung jos dar nu pot sa nu aud ceva de parcă o ușă s-ar deschide la etaj. Dar numai e nimeni acolo!
-Derek!Mă striga Bogdan
Încerc sa ignor ce mi s-a părut ca aud. O fi fost doar mintea mea.
-Ce nai faceți? Cum ați dormit?întreabă cea din Rusia...încă nu le-am reținut numele! Pana atunci cred ca voi spune așa.
Toți ne uitam cruciș. ... nimeni nu a dormit toată noaptea! Și știu asta foarte bine ... Nu le-ar fi!
-Astazi!zice cea din Africa cu o voce pătrunzătoare și puternica. Aveți antrenament în prima parte a zilei. În a doua parte va puteți relaxa.
-Dar azi aveți de rezolvat o ghicitoare! Ce nu se exprima prin cuvinte si ce cu toți ati dezlegat-o, spune bătrânul japonez.
Ce pana mea vrea sa însemne asta?!
-Și pentru ca nu vrem sa fim înjurați, vrem sa va spunem sa nu uitați ca adevărul este duplicitar, acesta este un fel de indiciu, clar?Spune Bogdan.
-Cristal!răspund eu și așa am făcut și rima.
Antrenament....Ce frumos suna! Eu sunt doar într-o pereche de blugi și un tricou. Afară se simte destul de bine frigul. Încerc sa nu tremur. Imi tot mut greutatea de pe un picior pe altul, ca sa rămân în continua miscarw; modul mei de a nu deveni inghetata.
-20 de ture!spune...Kora parcă.
-Poftim?! 'Ai di capu' meu! Ai probleme?! În numele zeilor!Sunt câteva mormaituri.
Kora fluiera cât s-a audă întreg mapamontul (îmi e prea somn și lene sa văd dacă se scrie altcumva ) . Fără sa comentez încep sa alerg. Le fac lejer. Adică nu fug sa-mi ardă tălpile. Mark folosește aceiași 'tactica'. Restul aleargă mai repede. În frunte cu Emma ce a auzit din gura lui Andrei "dacă termini înaintea tuturor 25 de ture primești ceva!".Pana mea! Nu știu ce sa mai scriu. Am scris asta aseară. E capitolul 169! Voiam sa îl fac mai lung și cute. Dar na... Nu îmi vin idei. Dar am o idee! Nu știu dar ce spuneți de un capitol mai special... adică tot ce va povestesc eu s-a întâmplat. În mintea mea cel mai probabil dar eu le stiu ca niște amintiri. Deci și toate personajele sunt reale. Și cred ca puteți spune ca sunt la un pas de schizofrenie, dar cred ca adevărații scriitoare chiar au. Eu chiar îi văd. Și Lucifer sa dea sa spuneți ca sunt prieteni imaginari (Aria-_-)! Dacă nu apare în realitatea voastra ce văd eu înseamnă ca eu am alta! Bun sj mă gândeam sa le puneți voi întrebări. .. Ce au simțit atunci când, ce ar vrea sa se întâmple; de ce au făcut asta etc.! Sunt multe întrebări. Imi puteri lasă și mie dacă vreți. Dar ei vreau sa răspundă. Deci da... Dacă aveți curiozități despre personajele voastre preferate mi le spuneți.
Și acum vreau sa încep cu un
MERCI, BRE! De ce? Pai cu plagiatul. Cred ca vreți un rezumat la toată povestea. Fata a început sa mă urmărească. Eu am dat sa văd profilul ei. Văd o carte 'Sora unui asasin ' mă rog asta am citit, ca era 'Sora unui asasin nemuritor 'tot titlul. Mi s-a părut ca suna foarte interesant. Nu prea mi-a pasat de asemănarea titlurilor. Am început eu sa citesc. Prima data am crezut ca a luat o idee dar apoi când citeam... frate, aia nu e doar o idee! Și as vrea sa adaug acum ceva pentru ea ca știu ca e o cititoare a cărții : Îmi pare rău că simt nevoia de a te 'umili' sa spun așa. Eu doar povestesc ce s-a întâmplat. Încerc sa nu te jignesc. (Sa știi ca îmi pare rău, dar nu regret nimic!). Coincidenta a făcut ca în timp ce citeam vorbeam cu Gabi (și trebuie sa menționez ca e un avocat foarte bun și merita un premiu -_- mulțumită, Gabi?) Ce a fost super draguta și a citit și ea un pic. Și poate unii ati observat ca ea a i cerut 'discuția '. Apoi am dat anunț în carte. Și vreau sa zic merci ! Acum serios! Merci de complimente JustAnotherBoy69 :)
^-^' oricum, am vorbit cu fața și a șters cartea și cerut scuze. În fine... Dar serios! Nu am luat-o ca pe o jignire, dar totuși! Nu se face și sa nu mai treacă la nimeni prin cap sa facă asa ceva. Adică nu spun de o idee. Și eu am mai făcut asta. Dar nu toată cartea! Sau o mare parte din ea! Și acum sa nu va prind cu "esti și tu prea". Ok sunt! Pot spune ca mai tare m-a enervat cum a răspuns prima data la comentariul lui Gabi. Dar e ok acum. Dacă cineva ar copia tema voastră la romana în care se afla o compunere (as copia -o mai prost dar na). Cum ar fi? Aștept injuraturi dacă nu sunteți de acord cu mine! Nu mă supăr!A, da! Ca așa mai de final. Va promit ca încerc sa postez mai des și mai mult. Nu, sincer! Imi amintesc cum în vacanta de vara scriam zilnic iar 1000 de cuvinte mi se păreau puține.... Poate mi-a pierit talentul.
La mine e 01:51! Aproape am scris cât capitolul mesajul ăsta! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...