Capitolul 11-"Intrăm!"

5.3K 268 20
                                    

Se ne lămurim, nu sunt 3 ci 2 băieți :unul Andy si un altul. Scuze de greseala! Nu am fost atentă. Revenim la poveste: lectura plăcută!
Alex povesteste :
Mor! Cum e posibil ! O stiu pe Sofi din totdeauna ! Nu ar face una ca asta!
- Apropo!spune celalalt băiat de lângă Andy. Ce i-ai spus fratelui tau ?
Acuma sunt si mai nervos. Are dreptate ! Sofi nici nu ma anunțat ca va lipsi . De aceea ma aflu acum in situatia asta. Vreau sa merg la ea si sa ii dau o bătaie...
- Simplu!spune ea fix când vroiam sa ies si sa o bat (mai aprinzandu-si o tigara). După ce ma atacat nebunul ala, si după ce am ajuns acasa (clar se refera la conacul ala nenorocit) i-am trimis un mesaj ca profa ne ia intr-o excursie de câteva zile pentru un proiect.
Îmi scot repede telefonul si vad mesajul trimis la ora 20:00 . L-am avut dat pe silentios ,nu l-am auzit.
-Am ajuns !spune Andy.
Toți intra in casa. Cum sa fac ? Ce sa fac? Sa plec acasa? Sa rămân?

Max povesteste:
A trebuit sa plec la gasca mea ( formata din: Elena, Amalia, Fred si Liam. Toți avem trecut uri asemanatoare) si sa îl las singur pe Alex. Sunt uimit! Chiar daca am stat departe de ea , o data pe an trimit pe cineva sa vadă daca e bine. Îmi pasă de ea si o iubesc. Singurul motiv pentru care nu am fost mai aproape este pentru ca am vrut sa o protejez. Viața e destul de dură oricum,dar lumea mea este cruda! Daca cineva (in afara de gasca mea) daca ar sti al ca am o sora, ar vana-o, prinde si tortura ca sa se răzbune pe mine. Dar acum ...mor. Toți dusmanii se pot bucura. Am primit cea mai mare lovitură. Fix in inima! Am aflat ca sora mea se drogeaza ! Am vorbit cu restul gasti : le-am povestit tot si am hotărât cu toti ce sa facem. Mergem si vedem care e treaba!
Suntem in fata casei. Am vazut cum au intrat toti. Il vad si pe Alex după un copac ( cel mai probabil i-a urmarit). Merg la el si ii fac semn sa nu tipe:
-Eu si restul gastii intrăm înăuntru!
El îmi povesteste tot ce a auzit. Ma calmez când aud ca Sofi nu se drogeaza. Dar mor can aflu ca fumează!
-Intrăm! Acum!spun pe o voce ca de Hitler (nu stiu cum se scrie).
Il iau pe Alex si intrăm pe usa din fata , după ce am spart-o cu un berbec (adică :cu capul lui Fred) . Gasca e in spatele meu, Alex in stânga mea. Mergem pana in salonul cel mare. Nu e nimeni! Ajungem in mijlocul salonului si ne trezim in conjurati (din cate am inteles de la Alex) de gasca Sofiei.
- Nu miscati! Sau tragem!sa auzit o voce de fata.
Au in mâini pistoale. Si membri gasti mele au pistoale, dar nu are rost sa ripostat. Daca măcar am incerca,am muri.
-Alex?se aude o voce dulce,melodioasa (usor confuză ) este vocea Sofiei.
- Sofi?!spune Alex.

Restul aflati mai tarziu! Va multumesc pentru ca îmi citiți cartea, pentru comentați si voturi! A venit vacanta! Voi posta mai mult,promit! Lăsați un comentariu daca va placut sau daca nu si de ce. Ce credeti ca se va intampla in continuare? Scuze de greselile gramaticale! La mine e ora 3,deci: Noapte bună! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum