Capitolul 112-Sofi+Derek

1.5K 77 2
                                    

Sofi P.O.V.:
Ne ducem in alt living ca sa mâncăm. Aici se afla doar o masa mare si rotundă. Masa e linistită si nu are rost sa va plictisesc cu detali sau discutii.
-Mai imposibil si noi bradul azi?intreaba Andy nerăbdător.
-La 00!anunta Bogdan.
-E 23:57!spune in sec Cail.
-Atunci! Sa mergem sa il inpodobim peste trei minute!anunta bucuros uriasul de Bogdan.
Toți pleaca spre sufragerie dar eu nu ma grăbesc. Nu prea vreau sa impodobesc bradul! Si apropo! Acum imi dau seama in ce sunt îmbrăcați si ceilalți! Emma este o pisica. Zeyn si Jade dracusori. Mia zâna. Jimmy elf. Felix, Luca si Andrei ingerasi. Andy si gasca lui in vampirasi. Cail este varcolac la fel ca Raluca. Si Bogdan in iepuras cred. Are doar urechii. Sunt asa drăguți toți! Imi e drag sa imi privesc prietenii. Dar sunt cam frustrată ca nu e si Max aici. Mi-e somn! Glumesc! Dar n-am chef de nimic.
-Da cum ai reusit sa iti micsorezo bătăile inimi?intreaba curioasă Mia observandu-ma ca am ajuns in camera.
-Cu talent!zic mândră.
Toți chicotesc scurt la expresia mea. Ah! Merg în camera!
-Noapte buna!le strig eu când sunt pe scări în sus.
Nu imi pasa ce-o sa zică! Dar chiar nu ma simt in stare sa impodobesc bradul! Parca vreau altceva! Intru in camera si ca sa scap de o grija mut cadourile in camera lui Bogdan. El le va pune sub brad mai tarziu. Vreau sa intru din nou in camera dar il vad pe Derek foarte aproape.
-Sofi!Imi atrage atentia.
-Derek!ii raspund cu un zâmbet tamp pe fata.
-Hai sa mai vorbim!Imi propune el.
-Ok!răspuns simplu.
Imi face semn sa mergem in camera sa si cuminte accept. Ma întind in pat si observ cum subtil încuie usa dar o sa ma prefac ca n-am observat.
-Ai ceva important sa imi spui?il intreb.
Deja ma gândesc ce vrea! Ca altfel venea la mine on camera.
-Vreau sa aflu ceva important!întăreste el.
Se asează si el pe pat, dar eu ma ridic in sezut.
-Ce e asa important?intreb confuza.
-Tu!zice si el ridicandu-se in capul oaselor.
-Eu?zic dandu-mi ochii peste cap. Ce vrei sa iti mai povestesc?
-Nimic! Dar vreau sa stiu ceva ce nu stiu despre tine!
-Imposibil! Tu stii totul!
-Nu-i adevarat!
-Ce nu stii?
-Cum esti in pat!Imi arunca el fisa.
-Serios?il intreb amuzată. Ce ti-a venit tocmai acum?
-Pai eram jos si vorbeam despre tine.
-Bine...dubios!zic făcând ochii intenționat mari.
-Si am zis ca eu stiu totul despre tine la un momendat. Iar Andy a spus ca nu-i adevarat. Ca nu stiu cum esti in pat! Si parca eu stiam totul despre tine.-se plânge făcând botic.
-Ok!raspunde de parca ar fi ceva banal. Da' tu chiar vrei?il intreb pe cel care mi-a fost ca un frate timp de 5 ani si ceva.
E ciudat! Sincer! Dar parca vreau...
-Daca vrei si tu...Sofi, eu chiar te plac!
-Si tu chiar ma pacalesti! Daca vrei sa ma culc cu tine, ok! Tu pentru mine rămâi cel mai bun prieten din lume! Si ti-am zis ca nu stim ce va fi! Poate vom ajunge împreună!spun nepăsătoare.
-Serios?
-Da! Si nu mai inventa motive false pentru a-mi cere asta!il dojenesc.
-Bine! Promit!
Ma ridic sa plec dar el...
-Hei! Ce facilă intreaba surprins.
-Aaa! Vrei acum?! Bine!spun zâmbind.
Intr-o miscare ajung cu spatele la perete. Ma invita la un sărut provocator iar eu accept. Coboară in jos cu sarutarile pe gât. Si intr-un moment ajung cu fata la perete. Imi sărută ceafa si coboară pe sira spinării. Când fa de maieu il rupe cu totul. Si continua sa coboare. Ajunge la pantaloni unde isi baga mâinile. După aceea imi sfâșie pantalonii. Deci raman in lenjerie intimă. Ma tranteste in pat. Nici nu mi-am dat seama pana acum ca lumina e stinsă. Aud cum isi da si el tricoul jos si pantalonii. Vine langa mine iar eu imi plimb mâna pe abdomenul sau. Se pune pe mine si standard picioarele intre ale lui. Dar greutatea corpului lui ma face sa respir mai greoi. Realizeaza asta si ma pune pe mine deasupra. Imi frec usor nasul de obrazul sau, dar nu mai rezist si pic intr-un sărut adânc.
-Vrei sa fii a mea?ma intreaba când luam o pauză de respirat.
-Daca si tu vrei sa fii al meu!ii raspund satisfăcută.
Deci e oficial! Suntem împreună! Imi da sutienul jos. Ma trage de par brutal si sărută pasional. E asa de rece, dar plin de iubire...
Si ce urmează ramane secretul meu!

Va mai sunt datoare cu 330 de cuvinte! Si tre'sa ma trezesc la 8! Si am maine 2 teste! La istorie si franceza obtional! Of...si da! M-am apucat sa citesc o carte gen si de aia am idei perverse...e lasa ca mai merge unul la care capitole plictisitoare au fost pana acum! Si i-ati vrut pe Sofi si Derek împreună? Uite ce fac eu pentru voi! La mine e 01:51! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum