Capitolul 168

1K 66 11
                                    

Derek P.O.V.:
Este 5 dimineata! Iar noi ne uitam la filme de groaza! Locurile s-au mai schimbat. Am stat cu fiecare fata pe canapea, mai puțin cu K.C.... cred ca nu prea mă place. Mmm.... Trebuie sa fac sa mă iubească! Știu ca asta a sunat un pic cam...dubios sa spun. Dar nu îmi place când cineva (în special o fata superba) sa nu mă placa! Acum o am lângă mine pe Jessie. Arata foarte bine. Și ar putea fi o viitoare iubita. Dar momentan mă concentrez pe fata ce nu mă place! Cea care sta pe Mark. Emma a plecat de pe el, iar acum sta pe Andrei. De ce am impresia ca se va culca cu toți băieții de aici?! Sa revenim! Bun! O înțelegem dacă era la fel cu toți băieții ca doar e împreună cu tipul acela. Pai au venit împreună, glumesc intre ei, ea în momentul acesta sta cu capul în poala sa, iar el se joaca în parul ei plictisiți amândoi de film. Sunt convins ca sunt împreună! Cu toate ca el are 22, iar ea 17. Nu se poate sa fie frati. Ei îmi aduc aminte de Sofi și Max... Și seamănă foarte mult! Mark are ochii și parul ca ai lui Max, iar fizionomia fetelor lor este aproape identica! Prima data când m-am uitat mai atent mi s-a părut ca e el. Iar K.C. are aceleași trăsături; ochii mari și colorați ci sute de noapte de albastru, parul lung, negru la rădăcina, blond la vârfuri(cred totuși ca e vopsit ), firavă și gingașă, adorabila intr-un cuvânt la fata, iar corpul e superb. Imi iau ochii de la ei ca nu doar nu vreau sa par un ciudat dubios ce se holbeaza la oameni din pura plăcere.
Imi întorc privirea spre televizor. În momentul acesta protagonistul cred va intra într-o camera dubioasa. Nu te duce acolo! Nu! Nu!
-Neata!țipă așa zisul maestru.
-Aaa!urlu eu când îl aud și la vederea lumini ce probabil el a aprins - o, căzând de pe canapea.
-Usor, Derek! Ziua nici nu a început.
-Chiar când începusem sa mă bucur ca nu vei veni, ofteaza K.C.
-Pai e 5 și ceva. Un nou record!sărbătorește Mark dar nu mă prind de ce.
-Cum sunteți acum așa rămâneți aici! Trebuie sa sosească și restul. Asezati-va comod intre timp.
-Mi-e sete!spune K.C.
-Și mie!-zice Mark și se ridică.
-Unde sunt Maxy și Bella?întreabă maestrul (ce tupeu pe bătrânul ăsta! Sa îi spunem maestru! Știu ca așa e în zona aceea și ca e bătrân, dar la ceilalți le spunem pe nume! Doar el are pretenti).
-Sus!-răspunde Mark în acest timp făcând un drum dus întors la bucătărie și sosind cu un pahar cu apa în mana.
-Da și mie!spune ca un copil partenera sa încercând sa îi ia paharul din mana. Te iublesc!spune accentuând 'l'.
Băiatul îi da pahar. Blonda superba (trebuie sa menționez) bea câteva guri și i l înapoiază.
-Merci, Max!spune cu un zâmbet de copil.
Stop! Max? A spus 'Max'?
-Sofi, Du-te pana sus și I-ai pe Maxy și Bella!spune Maestrul.
Nu am timp sa proceseze nimic ca K.C....Sofi? Nu mai înțeleg! Și nici nu mai apuc sa spun nimic ca se aude un țipăt de sus. Cat se poate de repede urcam și. ....

Cum sunt? Full! Ascultări, teste, olimpiade! Scuze ca postez rar. A da! Cred ca dormeati...fac grup! Dar il fac când va strângeți și voi 5-6! Și în el putem vorbi despre ce vreți ( puteți interoga cum o mai fac prietenele ). Pot eu sa va interoghez 0.0 a da! Merci iii de voturi, comentarii (Aștept mai multe -_- is cam puține în comparație cu alte vremuri) și vizualizări! Merciii! Va 'iublesc '!! La mine este 02:11! Noapte buna! Somn ușor! Eu încerc acum sa fac un anumit număr de cuvinte ;) ! Acum este 02:12! Va pup! 666 cuvinte!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum