Ce e pe maieul lui Sofi!
Sofi P.O.V.:
După ce ies de la baie ma schimb intr-o pereche de blugi scurti si un maieu pe care scrie "Princess? Bitch, I'm a Queen!". Ca tot zicea Jade de printese! Si pe el mai e o coroana, intr-e intrebare si raspuns. Imi prind parul intr-o coada de cal, imi i-au niste sandale in picioare si gata! Imi i-au la mine telefonul, bricheta si pachetul de tigari si cobor. Jos nu e nimeni, asa ca merg in bucătărie. Ciordesc un mar din cosul plin cu mere si i-au o muscatura zdravănă din el. Merg in sufragerie, si se pare ca si ceilalți au coborît. Zeyn sta cu Jade in brate pe fotoliu. Jimmy sta cu fundul pe masura de televizor. Max cu Maria in poala pe canapea. Iar Emma ca pisica sta urcata pe pian. A da! E si un pian in camera! La ce mare e, e ciudat ca nu l-am observat. Dar pe restul nu ii vad!
-Unde-s restul?intreb eu, mai muscand o data din mar.
-Băieții nu vin, le e somn! Bogdan e la telefon, iar Derek....spune Emma.
-Hei!o întrerup eu când Derek de la spate imi ia mărul din mana.
Musca din el, iar eu incerc sa mi-l iau inapoi. Dar se pune in fata mea, blocandu-ma sa înaintez, si întinde mâna cu mărul cat de mult poate. Dar Bogdan il ia din mana. Zâmbesc, iar Derek se încruntă. Dar ma înfrînt si eu, când uriasul ciorditor de Bogdan ia calic o muscatura cat mărul!
-Ah! Nu va mai certați pe un mar! Sa mergem la masa!spune ca un comandant Bogdans!
Ne dăm amândoi ochii peste cap si ne aruncăm bosumflati pe care un fotoliu.
-Nu mai mi-e foame!spun de parca era doar un moft.
-Nici mie! Mi-a pierit poftă!zice si Derek.
-Atunci ce vreti sa facem?intreaba Max curios.
-Ce vreti?intreb eu.
-Hai sa ne jucam ceva!spune ca o mata Emma.
-Nu!tip si eu si Derek ca disperatii!
Ultimul ei joc a fost 7 minute in paradis! Si Derek era sa i-o tragă de nu se duceau minutele (da ma! Noi cronometram! Probleme?). Da faza e ca ea joacă doar ca sa obtina ce vrea! Cine stie ce mai vrea acum?!
-Stați, disperariilor!se apara Emma. Voiam sa zic adevar si provocare sau 7 minute in iad sau paradis!zice ca sa ne mai calmam.
-Adica primim un adevar si o provocare sau mergem in iad sau paradis 7 minute?intreaba Jimmy.
-Exact!raspunde Emma. Dar mai întâi, Sofi, imi place maioul!si imi face cu ochiul.
Eu zâmbesc triumfator si fac semnul "like" cu mâinile.
-Bun, deci începem?intreaba Mariuca.
Toți afirmam in felul nostru.
-Incep eu!zice Zeyn.
Pariez ca o va alege pe Jade, iar ea va zice ca vrea in paradis...
-Jade?intreaba zâmbitor.
-Paradis!raspunde roscata.
Perversi ce sunt! Nu a mai stat pe gânduri, Zeyn a luat-o stil mireasa si a urcat cu ea sus. Jimmy se uita de parca i-a luat jucăria preferată oa Zeyn. Dar desigur ca nu observa, fiind cu spatele, si isi continua drumul.
-In trei se poate?intreaba el tipand ca sa audă toata casa.
-Nu!răspundem toți.
-Am încercat si eu!il mai alina Emma.
Da! A încercat in alte jocuri.
-Derek?intreb eu inocenta.
-Da, Sofi? Aleg adevar si provocare!raspunde inocent.
-Te provoc, si ii fac semn cu mana sa se apropie si ii sporesc la ureche, sa o săruri pe Emma!
-Ca mă? Ai febra, bre?ma intreaba si imi pune mâna pe frunte.
-Provocarea e provocare!spun eu.
-Te urăsc!
-Si eu te iubesc!spun cu un zâmbet fals pe fata.
Stiu ca nu vrea sa faca asta, de asta il si pun! De ce?...aflati voi! Derek se duce la blonda urcata pe pian, imi arunca o privire cu subînțeles si incepe.
-Ai ceva aici!spune si arata spre buzele ei.
-Ce?
-Asta!
Si isi lipeste buzele de ale ei. Emma e nitel surprinsă, dar incepe sa conducă ea sarutul....Dar nu poate face tot ce ii pofteste inimioară ca Derek se retrage. Pe mine si Bogdan ne bufneste râsul. Derek se mai uita o data la mine cu subînțeles si se aseaza la locul lui. Si Emma se uita urat la mine, dar e ceva gen "trebuia sa il provoca sa se culce cu mine!". Imi dau ochii peste cap, dar zâmbesc!
-Ai mai avut iubire in lunile astea?intreb, si stiu ca asta o face geloasă pe Emma.
Ce e? Imi place sa ma joc cu mintea lor!
-Nu! Dar câteva aventuri, da!raspunde scurt. Sofi?
Of! Trebuia sa ma astept! Acum daca aleg sa merg in iad, ne vom bate, si nu vreau! Nu vreau sa mergem in maradis acum, ca asta inseamna sa ma culc cu el! Si nu vreau momentan! (Cine stie ce e in viitor?!). Trebuie sa aleg...
-Intreaba si provoacă!zic mijind ochii la el.
El se gândeste o clipa. Nenorocit! Ah! Il urăsc...Dar il iubesc! Sunt sigura ca mă va atinge la punctul meu slab! Sa recunosc ceva ce nu vreu! De ce nu mint? Isi da seama!
-Taie-te!zice cu un rânjet.
Eu zâmbesc usurata. Toți il privesc ciudat, dar eu stiu de ce a ales asta! El vrea sa ma tai, tai! Adica nu model sau chesti cu sânge putin, si tăieturi adânci! Stiu ca nu e cine-stie-ce! Dar el se tăia (si cred ca încă o face). Iar mereu când il prindeam tăindu -se ii spunem ca "nu inteleg! Nu pierzi destul sânge in "lupte"?!". Si el imi dădea dreptate si începea sa isi facă model din ala. I-au dintr-un dulap o lama.
-Mana, si adâncă!clarifica el situația.
Adica sa ma tai pe mana, si tăietura sa fie adâncă pentru ăstia care sunt mai grei de cap! Vrea sa ma tai, ai? Ii arat eu tăietura! De parca ar fi ceva banal, ma tai de la umăr pana la încheietura rapid si adânc. Il privesc cu o fata gen "multumit?". El este surprins, iar restul se uita de parca as fi nebună. Iar Jimmy cu sprînceană ridicată.As mai scrie, dar am meditatii de dimineata si trebuie sa dorm si eu! Are cu putin peste 1000. Scuze, dar aseara nu aveam state a necesara! Cine vrea dedicație? Si am descoperit bre cum sa o pun! Pe leptop! Deci când voi intra, iau fiecare capitol la rand si vi-l dedic. Întrebarea de q and a de azi este: Din ce ma inspir?
Simplu! Ma inspir din oameni!si din viața! La inceput nu am observat, dar pe parcurs am vazut ca fiecare personaj este construit intr-un fel anume. Fiecare personaj e cineva din lumea reală! Va pot spune toate personajele cine sunt sau cu cine seamana, dar cred ca nu va pasa....si desigur ca si de starea mea de spirit!Dar nu e asa importanta! Cea ce este important este...IMAGINATIA! Am multa din asta! (Sunt singura care vede oameni morți? Adica ca niste zombi! De exemplu spanzuratul din camera mea, dar stiu ca e doar imaginatia!) Cam atat! La mine e 02:10! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...