Capitolul 66

1.9K 109 7
                                    

Sofi P.O.V.:
Usor, usor se apropie răsăritul. Stelele dispar. Totul se luminează. Imi aminteste de zilele când ma trezeam cu Derek, ca sa vedem răsăritul. Derek! Doamne, ce as da sa fie încă in viata! Încă imi amintesc acea noapte! Sa dăm timpul inapoi!
Eu si Derek eram fata in fata cu nemernicul de Varius, care tocmai ma invinsese la "Pistol". Eu si Derek stiam ca unul din noi va muri!
-Ca sa nu spune-ti ca sunt cheag asa rau, va las sa alegeți! Care vrea sa moară?a spus cu un rânjet malefic Varius.
Eu si Derek ne uităm unul in ochii celuilalt.
-Eu...am soptit incercand sa nu plang.
-Nu!a spus el ferm.
-Dar eu am pierdut jocul! Eu...
-Tu nu ai pierdut nimic! Ai jucat bine! Eu merit sa mor! Tu mai ai de trait! Eu mi-am trăit viata!
-Nu! Te rog, nu!am spus, gata-gata sa plâng.
-Nu plânge! Sti regula!mi -a atras el atenția. Sunt doar un criminal! Nu merit lacrimi! Mi-am trăit viata! M-am bucurat de ea! Tu mai ai!
-Va grăbiți nitel!a strigat Varius, iar eu si Derek i-am aruncat o privire plina de ură.
-Sofi, nu uita ce te-am invatat! Fa-ma mândru!a spus si ma pupat pe frunte. Eu!a strigat.
Imediat un fac sa auzit. Si un glonț, i-a trecut prin stomac! Nu am plâns. Nu voiam sa il dezamagesc. Am țipăt tare, când a cazut la pământ. Voiam sa merg la el, dar Varius a spus.
-Luati-l!
Si doi nemernici au venit si i-au luat trupul! Îmi venea sa merg după ei si sa ii omor, dar Derek nu ar fi facut asta! L-am chemat pe Bogdan, care ma ajutat sa ii i-au pe prietenii mei de acolo. Varius a plecat, imediat, ce nenorociții l-au luat pe Derek! Ne întoarcem in timpul nostru! Asa a murit Derek! Din vina mea! Încă vreau sa schimb acel moment! EU trebuia sa fiu moarta, nu el! Ma urăsc! Cu el viata era mai buna! Nu eram îndrăgostită de el, dar era mai ceva ca un frate.
Din perspectiva lui Max :
Bogdan imi arata poze cu
Sofi când era mai mica. Imi pare rau ca nu am fost langa ea, atâtea timp. Nu sunt deloc un frate bun. Ma laud singur! Nu sunt deloc frate! 10 ani! 10 ani! Bogdan imi arata poze de când avea 11 ani. Era foarte micuță. Se apucase de balet!
-Ce mare a crescut!spun cu amărăciune.
-Se pare ca cineva e supărat!spune Fred. Ce sa intamplat, frate?
-Ma urăsc!mărturisesc eu.
-De ce?se mira toti.
-Fara supărare, dar eu sunt cel care a abandonat-o!spun de parca ar fi logic. Voi o stiti recent. Dar eu...tin minte cand era mica o batea la cap pe mama ca voia sa fie balerina. Si cand mama a zis ca o duce, ma pus sa ii promit ca voi fi lamga ea la primul ei spectacol!spun trist.
-Mmmm...spune Emma gînditoare. Sofi încă nu a avut primul ei spectacol de balet! Deci încă nu ti-ai încălcat promisiunea!
-Super!spun sarcastic. Ce contează un spectacol? Important e ca nu am fost acolo când a avut nevoie! Ma urăsc!spun trist.
-Gata-gata, Max!spune ca o mama Amenda si ma ia in brate.
-Nu ajuta!spun trist.
Sofi P.O.V.:
Au trecut câteva ore lungi! În sfarsit, mafia Siciliana! Ma dau jos din elicopter si ma duc pe jos spre sediu. Ii dau un mesaj lui Ivy sa vina sa ma ia ca nu vreau sa merg pe jos. In câteva minute, ajunge. Ma urc in scaunul din drapta si cu toata viteza o calcă.
-Buna, Ivy!spun zâmbitoare. L-ati prins pe Alex?
-Desigur, sefa!spune cu accentul ei italian.
Ivy nu prea imi stie bine limba, deci se mai încurcă in vorbire. In doua minute am ajuns la sediu. Ma dau jos din masina si merg pe urmele lui Ivy. Ma conduce pana la o usa.
-E totul pregătit înăuntru!ma anunță si pleaca.
Zâmbesc si intru! Il vad pe Axex îmbrăcat la cămasa cu guler, dormind, legat de scaun. Sa il mai las câteva minute. Va fi ultima data când va putea putea sa închidă ochii. I-au o bricheta de pe masa si ma duc spre el.
-Trezirea!spun cu glas dulce.
El mormăie ceva, si deschide usor ochii. Când ma vede tresare. Are calus la gura, deci nu prea poate vorbi. Ii dau calusul jos si incep sa ma plimbin jurul scaunului.
-Cine esti?spun serioasa.
-Sofi...cum? Unde sunt?
-Eu pun intrebarile aici! Cine esti? Cine te crezi de te joci asa cu mine. Hai sa iti zic eu ceva: nimeni nu se joacă cu mine! De aceea m-am gandit sa iti ofer un bilet doarvdis spre "iadul" meu. Ai profitat de mine destul! Te-am iertat o data, dar a doua oară, nu mai!
Aprind bricheta si ii dau foc la guler. Dar doar parlesc nitel materialul. Iau dintr-un borcans o pendul bine îmbibată cu benzină. Ii fac pe cămasa modele cu benzină. In tot acest timp el tot încearcă sa articulare doua cuvinte. Aprind bricheta si o apropii de benzina de pe cămasa lui. A luat foc. Alex arde de viu! Dar nu vreau sa moară acum. Las focul încă câteva secunde. Iau o găleată cu apa rece ca gheata si o arunc peste el. El tot nu încetează sa nu urle. Ma pun in fata lui, si vad ca are ochii închisi. I-au un pumnal de pe masa si ma apropi de el.
-Nu trebuie sa închizi ochii! Altfel vei rata distracția!spun un rânjet deacesc pe fata.
Ii iau o ploaia si o tăi. La fel fac si cu cealalta. Urletul lui ma relaxează. Asa patesc toti cei care ma rănesc!
-Ooo! Dar de ce nu zambesti? Chiar vrei sa mori trist?spun de parca e un copil mic, care nu a primit ce vrea, iar eu il liniștesc.
Ii tai obrajii, astfel ca intr-un zâmbet. Asa va zâmbi etern!

SUPER IMPORTANT! În primul rand: scuze ca e scurt, dar am vesti importante! Ce e asa de important? Am aflat ca aceasta carte este pe locul 6 in acțiune! Voi sunteți cei mai tari (mai rau ca piatra!)! Când am aflat era sa fac atac de cord. Apropo! Capitolul il defic: mayma200 (e scris corect?). Care mi-a dat vestea! Esti unicornul meu preferat! Dar eu va iubesc pe toți! Dar sunt foarte lacomo! Stiri ca omul nu se multumeste cu ce are. Vreau ca voi, criminali mei, sa ma ajutati! Cum ma puteti ajuta? In primul rand si cel mai important: sa citiți cartea! Altcumva? Nu stiu! Ce stiti voi! Dar vreau sa ajungem mai sus! Sunt super fericită ca sunt pe 6! Nu se discuta! Dar sunt lacomo. Asa ca: Criminali mei, ajutati-ma! Cum sa ma ajutati ? Din nou, nu stiu! Ma ajutati cum puteti! Daca citesti cartea si nu ai dat niciun vot sau sa comentezi, te rog frumos, sa îmi dau un comentariu. Nu trebuie sa îmi votezi neaparat cartea (Dar nu te opreste nimeni ,daca vrei sa o faci!) Dar o părere ma ajuta foarte mult! Eu afirm in timp ce scriu asta Am fost asa încântată de locul 6, ca acest capitol de 1100 de cuvinte, l-am scris in jumatate de ora. Va iubesc! Ati inteles, bre! La mine e 02:20! Mor de somn! Noapte buna! Va iubesc, criminali mei! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum