Sofi P.O.V.:
Pana când e in fata mea cu un zâmbet nebun si un satar in mana. Lumina se stinge iar, dar de data asta doar pentru o clipa. După toti incep sa rada când lumina se aprinde. Toți rad cu pofta. Eu întâlnesc, intenționat.
-Te-ai speriat, blondino?intreaba Andrei râzând.
-Vezi cum e, blondo?mai rade si Emma.
După câteva secunde imi pun mâna la inima părând speriata. Incep sa respir din ce in ce mai greu. Unul care unul ma observa si se opresc din ras.
-Sofi?intreaba Andy.
-Sofi?intreaba si Derek.
Dar nu raspund si intenționat ma fac rosie la fata. Am privirea in pământ, dar pot simti confuzia din camera. Ma mai stofa cativa.
-Sofi?Ma intreaba si Bogdan.
Fix când vrea sa ma atingă...piciarele ma lasa si cad. Închid ochii si la contactul cu podeaua un firicel de sânge curge usor din cap. Incerc sa imi stăpânesc bătăile inimi. Si reusesc, ca pana sa se aplece bogdan si sa imi vadă pulsul sa il fac la nivel normal si încă incerc sa mi-l micsorez. Fuck! Am ochii închisi! Deci nu le pot vedea fetele.
-Sofi!sare micuta Mia.
Pot sa simt cum se apropie de mine, se asează langa corpul meu. Imi las corpul moale ca doar când esti lesinat nu iti poti controla mușchii. Ii pune urechea la inima mea, care are bătăi regulate, dar un pic mai lente de normal. Ochii ei stiu ca se măresc automat.
-Sofi!Sofi! Trezirea!incepe sa strige di zguduiasca.
-Ce s-a intampat pitic?intreaba Raluca.
Amândouă stim ca Mia a facut cursuri de prim ajutor si ma asteptam ca va veni sa vadă ce-am pățit.
-Pai când sperii un om acesta poate lesina, face atac de cord, infard...incepe sa enumere.
-Ce?sare Jade care vine imediat langa mine si verifica.
De a nu stiu nimic de cursuri sau ceva! Poate a facut facultate de medicină.
-Sof, trezeste-te!isi cere scuze Jade. N-am vreti sa te speriat chiar asa...
-Eu da!o întrerupe Emma, dar o ignora toți.
-Scuze!isi completează scuzele Jade.
-Si stiri ca Soft nu va aude, nu?intreaba Derek.
-Si stiti ca imi bat joc de voi, nu?iii intreb eu ignorând momentan faptul ca mi-a zis Soft.
Spun când deschid ochii si chicotesc.
-Te bat!anunta Derek clar ca a fost speriat.
Toți ceilalți oftează usurati.
-De ce?il intreb eu.
-Sa nu ma mai sperii asa?
-Chiar te-am speriat?
-Da!
-Nu părea!
-E na!
-Si cine e Soft aici?
-Tu!
-De ce?
-De aia!
-De ce dd aia?
-Ca asa vreau eu!
-De ce asa vrei tu? Ca parca data trecuta tu ai fost Soft!
-Data trecuta! Acusi nu mai sunt!
-Si de ce sunt eu?
-Gata!ne opreste Bogdan. Nu de sărbători!subliniază el.
Chicotim la sublinierea lui dar tacem.
-Dar amu' serios vorbim...spun Si cat se poate de serioasa. Când mâncăm?spun deja visând la prăjituri.
-Acum!zice Bogdan si pleaca spre bucătărie.
-Cum ti-ai dat seama?intreaba Valentin curios.
-Pai...eu imi cunosc prietenii si personalitățile lor. Poate nu mai uita asta!spun cu subînțeles.
-La fel de deșteaptă ca însăsi Atena...incepe Edy sa ma complimenteze.
-Edy!ii atrage atentia James.
-Ce-i?spune enervat Edy.
-Nu stii cine-i aia!spune in sec.
-Adevar graiesti!spune râzând.Mi-e somn! La mine e 03:27! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...