Capitolul 117-"Hei, P.J.!"

1.4K 83 6
                                    


Sofi P.O.V.:
Deja am ajuns in Los Angeles, cu o oprire pentru a alimenta. Bun! Ceilalți vor ajunge maine dimineata, iar acum e prânzul. Ma rog, cred ca si ei vor ajunge in noaptea asta, daca nu se opresc la cumpărături sau ceva. O iau la picior pein oras. Imi iau telefonul si il sun pe P.J..
-Hei!il salut, când raspunde la apel.
-Hei! Ce mai faci? Ati ajuns?intreaba curios.
-Eu da, restul sunt încă pe drum!
-Ok! Pe unde esti?
-Aproape de plaja!spun când vad plaja in stanga mea.
-Norocul tau ca sunt pe plaja chiar acum!spune mândru, iar eu imi dau ochii peste cap(stiu ca nu poate observa) vino spre centru. Sunt sigur ca sau de tine!
-K!zic relaxată si închid.
Merg relaxată si dau fix de el. E îmbrăcat in blugi si un tricou rosu sangeriu.
-Ce mai faci?il salut încântată.
-Ma uimesc!spune analizandu-ma.
-De cine?il intreb prefacandu-ma confuza.
-De tine! Si de cata dreptate am avut!spune zâmbind.
Imi cere mana cu un gest, eu i-o dau. Imi dai ochii peste cap, când ma roteste o data. După imi sărută mâna usor si fin.
-Dreptate in legătură cu ce?intreb amuzată cat ne apropiem sa ne imbratisam.
-Ca ai crescut frumos!spune coborând mana pe talia mea in jos.
-Eh, ai si tu dreptatea ta!spun amuzată.
Rupem îmbrătisarea.
-Si ce mai faci?il intreb simplu zâmbind.
-Bine! Tu?
-Am venit in vizita!
-Si ceilalți vor ajunge sau doar noi doi?intreaba curios.
-Vor ajunge...in noaptea asta sau dimineata. Nu prea stiu!
-Ok! Mergem la mine? Sau ne mai plimbam?
-La cumpărături!spun chicotind. Ca eu nu mi-am luat alte haine.
-Suma bine! Si eu vreau haine noi!spune zâmbind. Pe jos sau chem o masina?
-E departe?intreb, deoarece am uitat de când n-am mai venit aici.
-E acolo!spune arătând spre o clădire mare destul de aproape.
-Atunci sa mergem!
-Ok!
Mergem normal si începem sa vorbim.
-Si tu ce-ai mai facut?il intreb.
-Pe aici...eu nu fac la fel de multe ca tine!raspunde amuzat. Frumoasa cursa! Te-ai vindecat repede!
-E un dar!afirm chicotind.
Nici nu imi dau seama ca deja am ajuns langa clădire.
-Am ajuns!Ma anunta relaxat.
-Ne vedem intr-o ora?ma intreaba când intrăm.
-Sigur!accept si ne despărțim.
Merg sa imi cumpăr tot ce trebuie. Intru intr-un magazin de firma (Da trebuie sa specific pentru amuzamentul meu :) ) . Imi aleg mai multe si acum ma uit de o rochie scurta.
-Frumoasa rochie!ma asigura P.J., mă surprinde din spate.
-Stiu!spun modestă si o iau.
-Mai ai de luat?ma intreaba curios, deloc plictisit.
-De fapt, am terminat!anunt zâmbind.
Merg la casa sa plătesc, cu P. J. langa mine. Vreau sa dau cardul sa plătesc, dar băiatul acum saten da cardul lui si plăteste.
-Esti musafira mea! Cum sa te las sa platesti?!spune parca certandu-se pe sine, iar eu chicotind slav in timp ce ma calc pe picior fara sa observe.
Eh, mai bine ma calc pe picior decat sa roresc. Dragut din partea lui. Imi ia pungile cu haine si ma invita sa merg la brarul lui cu un gest, iar eu accept.
-Unde vrei sa mergem?ma intreaba relaxat. La mine sau ne mai plimbam?
- La tine!spun relaxată.
-Ok!
Mergem pana in fata mall-ului si acolo ne astepta o limuzina neagră în care ne urcam.
-Atari bine!Ma coplimenteaza satenul.
-Merci! Tu arăți....Ca de obicei!ii întorc coplimentul.
-Adica?intreaba făcând pe nestiutorul.
-Bine!ii raspund amuzată.

Nu mai am chef, scuze! Si stiu ca mai trebuie sa postez azi un capitol. In fine! Scuze ca n-am postat aseara. E Gabi pe la mine si aseara a fost si soră-sa mai mica si a trebuit sa stam si cu ea. Acum suntem doar noi doua. Ea saliveaza la poze yaoy, cat am scris! Scriu de 2 ore! La mine e 00:06! Wow! Ce devreme?! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum