Capitolul 57

2.2K 97 5
                                    

Din perspectiva Ralucai(timp de începere al acțiunii :Sofi, Zeyn si Jimmy pleacă din casa):
Il omor pe Andy! Urlu la el ca disperata si sar pe el.
-Nenorocirile! Ce dracu' te-a apucat?! Esti un idiot!tip la el, cât ii împart lovituri.
El nici nu încearcă sa riposteze. Cail, Fred, Max si Liam ma i-au după el. Daca nu intervenea ei, Andy era mort! Sofi e prietena mea cea mai buna! E ca mama mea! Ce tot zic eu aici?! Sofi e mama mea! Ea a avut grija de mine. Ea a avut grija de toți! Si tot ea a suferit cel mai mult! Cum sa ii zică Andy asa ceva? Cum isi permite sa tipe la ea? Si de ce Sofi nu i-a inchis gura? Cum de a fost asa de calma? Adică după cum o cunosc ar fi sărit pe el în bătaie. Mai ales când ar fi aflat ca sa culcat cu o curvă! Nu am nimic cu Sofi ca sa culcat cu Zeyn! Chiar mi se pare corect! Eu gafai, in timp ce incerc sa trec de stransoarea bauetiilor. Andy pare nitel uimit. Băieții imi spun sa ma liniștesc. Fetele vor sa meargă la Andy. Dar deodată Mia sare pe Andy.
-Cine esti?spune ea in hohote de plâns.
Fetele o iau de pe Andy si încerca sa o calmeze. Eu nu ma mai zbat.
-Bine! Gata! M-am calmat!le spun baietiilor.
Ei se dau la o parte, iar eu merg cat de calma pot la Andy.
-Ce draci te-au apucat?spun încercând sa nu îmi pierd cumpătul.
El e stana de piatră! Mai repet o data intrebarea, răspicat fiecare cuvant.
-Pe voi ce draci v-au apucat?intreaba nervos.
-Din vina ta Sofi a plecat!tipa Mia in lacrimi.
-Si sa plece! Ce îmi pasă!spune chiar mai nervos Andy.
-In momentul asta o suni!spun de parca i-as spune" Sun-o, altfel te omor!"(si e si adevarat).
Andy face o fata desgustata si o apelează pe Sofi. Ea respinge apelul. O inteleg! Dar nu cred ca a vorbit serios! Cum sa iasă din clan?! Fara ea suntem pierduti!
-Mi-a inchis!spune Andy neutru.
-Ce draci te-au apucat de ai inceput sa tipi asa la ea?spun furioasă, simtindu-mi obrajii fierbinți.
-Ia mai lasati-ma in pace! Ea a inceput!spune nervos pana in măduva oaselor, facandu-se rosu la fata.
-Ea?! Ea a venit la tine in camera! Cum sa înceapă ea? Tu ai inceput! Ce ti-a facut?spun si pot sa spun ca mai am putin si il omor.
-Da da-o dracu' de fitoasa!tipa el si pleaca.
Ce dracu a facut? A plecat?! Îmi vine sa merg după el, dar Cail ma prinde de mana.
-Stai, calma, Ralu!spune el si ma ia in brate.
Doamne, asa ma camlmeaza mereu!
-Hai, sa ne gândim cum sa vorbim cu ea si după sa o sunam! Vrei?ma intreaba Cail.
Eu sau din cap aprobator.
Sofi P.O.V.:
Eu si Zeyn radem si povestim.
-Da ce sunt JocurileX?intreaba el dintr-o data.
-Nu sti?il întreb surprinsă.
-Am auzit de ele si de jucători lor. Dar nu prea stiu in ce consta.recunoaste el, putin stânjenit.
-Pai...mai sunt numite si Jocurile Morți. Sunt jocuri extreme. Iar jucători sunt...nebuni de legat! In majoritatea jocurilor miza este viața. Castigi trăiesti, pierzi esti mort! Sau pe anumite servici!ii explic eu.
-Tu ai jucat?intreaba curios.
-Am fost jucătoare inraita!recunosc stânjenit. Mergem la fiecare intalnire a jucătorilor.
-Am auzit de ele!recunoaste el. Mi se par distractive!
-Daca esti nebun de legat, acolo, este paradisul!spun eu amuzată.
-Si care sunt probele?intreaba citindu-se curiozitatea pe fata sa.
-Da vrei sa le joci?il întreb amuzată.
-Poate!recunoaste amuzat.
-Cea mai usoara din probe după mine este cea numită " Pistolul". Se face in 2. Amândoi jucători isi dezasambleaza pistolul si pun piesele la nimereală. Nu ai voie sa le pui intr-o ordine. Se da startul si trebuie sa il asambleze la loc. O data ce ai terminat de asamblat, il îndrepți spre adversar. Asta daca castigi! Daca el a ridicat arma si si cu o fracțiune de secunda înaintea ta, trebuie sa arunci arma. Jucatori sunt nebuni, dar cinstiți!ii explic jocul.
-Interesant!spune gânditor.
Ma uit la ecranul care arată pe unde suntem.
-Jimmy, mai bine te îmbraci! Ca ajungem in 10 minute.ii sugerez lui Jimmy.
-Bine!spune un pic trist.
-Lasă ca si la hotel e jacuzzi!spun amuzată. Baia e acolo!
El isi ia un halat de pe masa de langa jauzzi si rucsacul si merge la baie.
-Wow! Asta e baie?!se mira el.
Eu si Zeyn începem sa râdem.
-Mi-am amintit ca asa am fost si eu.spun amuzată.
-Chiar asa?
-Chiar asa! Eram cu Derek si Bogdan. Ne întorceam din Irak. Când am vazut avionul asta am inceput sa caut peste tot. M-am plimbat si băgat peste tot, iar Derek si Bogdan radeau de mama focului. M-am băgat si sub scaune!recunosc un pic stanjenita, dar amuzată.
Eu si Zeyn radem mai cu pofta. După câteva minute vine si Jimmy. Avionul începe sa aterizeze. Eu si Zeyn nu ne puteam opri din ras. Jimmy se uita la noi de parca tocmai am scapat de la spitalul de nebuni.
-De ce raderi ca nebuni?ne intreaba el.
-Pentru ca suntem nebuni!raspunde Zeyn râzând.
Incercam sa ne oprim, pentru ca rămânem fara aer. Avionul a aterizat. Coborâm, bagajele fiind luate de un supus de al meu. Nu mai ne sunt verificate pașapoartele si toate actepe si iesim din aeroport. Nici nu iesim bine ca il vad pe Bogdan. Ii zâmbesc, iar el se relaxează văzând ca nu sunt nervoasă. Când ajungem fara in fata face o plecăciune in semn de salut. Il privesc încruntată.
-Ne vedem din joi în Pasti si nu îmi dai o îmbrătisare!spun făcând botic.
Amândoi zâmbind amuzanti si el ma ia intr-o inbratisare. După câteva secunde îmi da drumul si eu ma dau un pas intr-o parte.
-Bogdan, el e Jimmy!spun si il ciufules amuzată pe micuțul de Jimmy.
-Încântat!spune Bogdan, ciufulindu-l pe Jimmy la fel de amuzat ca mine.
-Ce aveti cu mine!se indigna Jimmy.
Dar nu ii răspund si trec langa Zeyn.
-Iar el e Zeyn!spun zâmbind. Zeyn, Jimmy el e Bogdan daca încă nu v-ati dat seama!spun amuzată.
Zeyn si Bogdan sau mana.
-Si ce doriti sa faceti?ne intreaba Bogdan.
-Eu vreau la cumpărături!spun bucuroasă.
Bodan se uita la mine ca si cum am vazut din cer! Il inteleg! De obicei merg la sediu sau la hotel. E prima data când spun cumpărături. De obicei el ma mai obligă sa merg la cumpărături.
-De când?se mira el.
-De când am chef!raspun amuzată.
-Vreau si eu!spune bucuros Jimmy.
-Ok! Cum îmi ordonati!cedează Bogdan amuzat.
Ne urcam intr-o limuzina alba si plecam.

Salut! Ce mai faceti? Stiu ca ati asteptat sa poatez pe la 3, dar in timp ce scriam am adormit, din cauza durerii de cap. Ce sa va zic? Nu stiu! Cred ca in seara asta nu voi posta deoarece plec in Grecia diseară. Nu voi avea net câteva zile. Sper ca va placut capitolul! Intrebare:
VA PLACE CARTEA???
La mine e 16:46. Seara buna! Va iubesc in stil fitos pe sistem periculos! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum