Capitolul 97-Cursa lui Derek

1.6K 92 9
                                    

Am inceput sa votez capitolele! Idei?
Andy P.O.V.:(Nu va faceti speranțe! Nu va mai tine faza! Revenim la Sofi P.O.V. curând!):
Sunt 8 masini in total! Derek e cam la mijloc. Încearcă sa avanseze, dar este blocat de o masina. In zadar încearcă sa o ocolească, tipul il tot blochează. Vocea feminină tot comentează cursa. Se pare ca pe tipul care il blochează il cheamă Asan sau cum e in Arabă....nu o am deloc cu limba asta! Stiu limbi europene! Nu ca Sofi! Rusă, arabă, japoneza pana si turcă stie! Si asta doar din cate am auzit-o zicând. Derek nu reuseste sa treacă de ala. Face stanga si intra intr-o clădire. O sabie, un scut si un craniu apar in albastru luminate jos dreapta pe ecran.
-Ce inseamna?o intreb nedumerită.
-S-au activat armele, editurile si capcanele, imi răspunde simplu nelundu-si ochii de la ecran.
Il priveste fix, nici nu clipeste. Poate a fost o greseala sa o răpesc si sa o țin aici, departe de cursa! Nu prea inteleg ce a zis, dar vad ca este concentrată. Mai bine nu o deranjez. Derek iese din acea clădire, dar ajunge ultimul.
-Ah!spune cu dispret Sofi.
Roata trece peste un capac cu un scut pe el.
-Fuck!mai exclamă blondina.
-Ce inseamna?o intreb nedumerit.
-Armele, scuturile nu merg la masinii. Ele se activează. Ca sa activezi o arma sau un scut trebuie sa ai accesul. Accesul asta constă în a "calcă" pe unul din capacele alea. Daca pe ala e sabie, ai dreptul sa iti activezi armele. Daca e scut, iti poti activa in scut. Astea merg pe o perioadă cat de cat scurtă de timp. De cat timp vrea Aishe, mai exact. Derek e ultimul deja, deci nu are nevoie de scut care ii poveste spatele! Si poate nu ai observat ca in apropriere, un pic mai încolo de scut era una.
-Aaa!
-B!
Zambec amuzat si imi îndrept privirea din nou spre ecran. Se..."bat"? Nu stiu cum sa numesc actiune! Încearcă sa se omoare între ei. O masina caldă pe capul de mort.
-Ce...?o intreb, dar ma întrerupe.
-Capcana! O sa vezi.
Imediat din locul unde era "craniul" se ridica un fel de perete cu tepi ascutiti. O masina intra in el. Se da plin-plan cu scena. Soferul are o tepusa din aia care ii trece fix prin cap. Iar copilotul (o fata care arata destul de bine) are o tepusa in piept, si alta care ii trece pe langa ureche.
-Yuk!spun sfarsit la vederea imagini.
Pe ecran apare lista cu 16(am numărat bine?) concurenți. La ultimi 8 scrie "mort". Si inca unul li s- a adăugat. Result de 7 concurenți sunt asezati in ordine(cine este in frunte sus). Derek a reusit sa întreacă un tip. Dar imediat este depasit.
-Prost!oftează Sofi. Ce dracu are? Pana acum in anii trecuti era primul!
Dintr-o clădire isi face intrarea un fel de...tren? Arata ca un tren, dar merge fara sina. Pe el sunt multe arme si oamenii pregatiti ca sa tragă cu acele arme. Primul încearcă sa depăsească, dar...cum dracu se numeste? Arma aceea care trage cu foc? Trenul se baga in el, iar o țeapă de pe laterar gândeste masina si desigur tipa din dreapta, copilotul. Toți incetinesc, in afara de Derek. Acesta o ia ca nebunul in fata. Imediat ce se apropie de masina incepe sa se tragă in el. Pierde controlul si incepe sa se invarta pana da cu botul intr-un perete al unei clădiri.
O simt pe Sofi cum se incordeaza si isi mărește ochii de furie, inclestandu-si maxilarul.
-Hai, sa ne...vrea sa sugereze, dar vocea feminină o întrerupe.
-Ce se intampla oare cu concurentul Arabiei? O problema la boxe?
Pe cadru apare Bogdan si se aude tipand.
-Derek, dracului revino-ti in fire!se aude tipand in casti, iar după un moment de tacere (ca asculta ce i se spune) tipa nervos. Sa renunți?!
-Cum dracului sa daca asta?!spune extrem de enervata Sofi. Daca eram acolo....zice cu regret subtil.
Nu mai stai pe gânduri! Ca zic.
-Suna-l!
Sofi se uita ca la felul 14 la mine.
-Poate are nevoie de o motivație.
Isi ea telefonul si cauta numarul rapid. De ce am facut asta? Nu stiu...dar asa simt ca trebuie! Ea trebuia sa fie acolo! Macar sa ii dea un sfat. Pe ecran apar mai multe cadre cu întrecerea. Telefonul suna. E apel doar vocal.
-Bogdan! Da-mi-l imediat pe Derek!spune serioasa.
E dat pe difuzor, deci pot auzi si eu.
-Derek!spune serioasa.
-Sofi...spune încântat, dar Sofi il întrerupe.
-Nu ma lua cu din astea! Ce dracului ai?! Ce ai pățit?! Stiu de ce esti in stare! Poți sa ii invingi! Cum sa renunți?! Asculta bine! Nu ai voie sa faci asa ceva! Tu alegi! Castiga si nu se intampla nimic rau! Pierzi si masina iti va fi mormânt sau renunți si vei muri inbiadul meu cat de curând!Понятно? (
Este in rusă si inseamna "Inteles?)
Nu mai asteapta sa o se raspunda ca si închide apelul.
-Hai, sa facem altceva!propune blondina.
-De ce? Nu mai vrei sa ne uităm la cursa?
-Ne uităm când se termina!
Nu mai insist si dau din cap intreband-o ce vrea sa faca.
-Eu încă nu am iesit de loc din casa!bate apropo.
-Bun! Atunci sa mergem!
Zambim si o prind de mana. Mergem asa pana in curtea din spate. Ma rog! Livada din spate. Este o livada de citrice. Ca doar suntem in Italia! De la industria citricelor s-a format mafia Italiana si cea Siciliana. Asta mi-a zis Sofi cel putin!
-Drăguț!spune ea.
Isi asează capul pe umărul meu si începem sa ne plimbam.
---------------------------------------
După cam o jumatate de ora, noi nu am vorbit nimic! Doar ne-am plimbat. Acum ne întoarcem in casa.
-Frumoasa livada!exclama ea.
Eu doar zâmbesc. Ne întoarcem inapoi (ca doar nu ne întoarcem inainte!) In camera. Ii găsim pe băieții uitandu-se extrem de atenti la cursa.
-Ce...?întrebam amuzati.
Toți ne fac semn sa tacem. Toți mănâncă plăcintă! Chicotesc când ii vad fata lui Edy de "boss" care se uita atent la ceva si mai mănâncă ceva. Dar nu vede ce mănâncă si nici nu isi nimereste gura asa ca ii ia ceva pana sa găsească gaura unde se baga placinta. Si când gaseste sa mai ia si o gura mare ca porcu cat bucata de mare! Sofi se asează pe un fotoliu. Eu ma poziționat in spatele ei, cu mâinile pe umerii ei.
-Derek ce a facut?intreaba Sofi, văzând ca aia închid computerul.
-E in finala!zice repede Valentin.
-Yey!spune Sofi si se uita la mine.
Ma aplec sa o sărut, dar ea imi pune degetul aratatar in fata. Of! După un moment, Sofi casca ca o pisicuta, punandu-si mana la gura de parca ar fi o labuta mana.
-Ar trebui sa dormi!o sfătuiesc.
-Da...accepta ea un pic adormită.
-Cu cine?sare imediat Edy.
Toti (mai putin Valentin) se uita la ea încercând sa o cucerească. Eu imediat imi i-au o fata de copil rugător.
-Cu toti!zice ea in gluma.
-Bine!zic la unison James si Edy batand palma.
-Glumam!ii linisteste Sofi.
-Of! Atunci cu mine, nu, papusa?zice încrezător Jemas.
-Nup!
-Atunci?
-Mmm....cu Andy!raspunde categoric.
Nu ma asteptam! Zâmbesc si o iau la bratul meu. Facem toți un schimb de "noapte buna". Acum mi-am dat seama ca e ora 20! Mergem in camera ei. Imi dai hanoracul gri jos si trec langa ea in pat. Se asează bine la bratul meu si...nimic! O am langa mine nimic nu mai conteaza! O pup pe frunte si adorm multumit.

1300 cuvinte fix! Si nu va mai sunt datoare cu nimic! Si as putea chiar sa nu mai postez o zi...glumesc! Postez zilnic! Dar asta in caz ca mai voi scrie mai putin cândva! Ce sa va mai zic? Mi-e prea somn! Postam mai devreme dar a venit mama si nu am putut. Ma dorm mainile la ca pozitie am! Stau pe burta ca telefonul e la incarcat! Cât ma mai chinui eu pentru voi! Sper ca v-a placut! A da! Intrebare: ce culoare au ochii tai? Da...nu mai stiu la ce intrebari am raspuns! Pai negru-căprui! Scuze de greselile gramaticale! La mine e 01:44! Cartea e ie locul 2#! Va iubesc! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum