Roberto povesteste :
O mai lovesc o data. Îi dau un picior în burtă, dar ea ...nimic ! Nu merge cu bătaia, stiu ! Ma aplec spre ea si o sărut lung. Nimic! Cobor spre gât. Ea nimic! Sta acolo ca o statuie ! Nu isi arata niciun sentiment ! Cred ca pot sa o si violez ca nu va face nimic!
Am mai cunoscut eu o data o fata ca asta. Eram in primară. Numele ei era Sofi Dark. Toate fetele ardeau de ea. Iar băieți nu mai spun. O băteau in fiecare zi, iar ea nici nu riposta. Daca nu eram eu! Unu era si sa o violeze,dar l-am oprit la timp. Mereu o întrebăm de ce nu riposteaza , iar ea mereu îmi răspundea " -Ce rost are?". Ei ii puteai face orice. Nu riposta. Dar când te lu-ai de cineva drag ei... făcea ca dracu'. Te injura, te bătea.
Sofi povesteste :
Prost mai e si roscatul asta! Ma lovit. Ma sărutat. Eu tot timpul asta ,am stat si stau ca bibeloul! Sincer nu îmi pasă ce îmi face . Loviturile lui nu ma dor. Hai sa fim seriosi! Am fost torturată mai bine de atât! Povesti lungi. Si de saruturi. ..Am fost saturată de multe ori. Nu ma deranjează. Dar pe el da. Vad cum fata ii devine rosie. Spune:
- Deci asa vrei sa ne jucam! Foarte bine!
Îmi muta scaunul(cu mine cu tot) cu fata spre peretele din spatele meu. Aprinde un ecran. Mai multe ecrane. 4 la numar. Pe fiecare ecran se putea vedea cate o cameră. În fiecare cameră, o fata. Raluca, Mia si ( cel mai probabil ) fetele din gasca lui Max.
Roberto povesteste:
Pe fata ei apare un sentiment de teama. Spun:
- Cooperezi cu mine si le dau drumul. Daca nu le voi tortura in fata ta!
- Nu ai îndrăzni!
- Prea bine .
Trimit un mesaj. Si in camera uneia dintre fete apare un om de al meu.
- Raluca ! Nu!spune ea, soptind, se vede ca ii e frică.
- Poți sa o salvezi! Le dau drumul! În fața ta, le voi da drumul ! Daca esti de acord sa cooperezi.
-....
A înlemnit. E speriată. Doar te speriată. Mai are putin si plânge. Tipul trimis de mine începe sa o dezbrace pe Raluca (presupun ca asa o cheamă ).
- Nuuu! Las-o în pace ! Voi coopera ! D-ai drumul !
- Asta vroiam sa aud!si trimit repede mesaj sa se oprească, ca era gata sa i-o tragă, dar singer nu vroiam sa ii facă vrun rău fetei alea.
Sofi povesteste:
Nu cred! Raluca e virgină ! Cred ca a tras o spaima . Numai din cauza mea era sa fie violata! Acum o vad cum se îmbracă repede. Toate fetele sunt luate din camere . Se aprinde un al 5-lea ecran . E camera de supraveghere din fata casei unde eram. Toate fetele sunt aruncate afară, iar ele fug imediat. Ma bucur ca au scăpat. Las sa îmi scape un oftat de ușurare. Îmi simt mâinile libere, picioarele, mijlocul. Roberto ma dezleagă.
- Ce faci ?întreb confuza (cine nu ar fi confuz in situatia asta?)
- Te dezleg, tu ce crezi ?îmi răspunde sarcastic.
- De ce ?întreb rar,putin nervoasă ca mi-a răspuns sarcastic .
- Acum esti prizoniera mea. Nu ai arme la tine, am verificat. Casa e păzită. Sansele de a evada sunt nule. Asa ca ...nu vad de ce nu ai putea sa nu stai libera prin casa.
Ma deslegat. Ma ridic si il urmez. Sunt confuză rău de tot! E prima data când mi se intampla asta!Cam atât pentru azi. Scuze de greselile de gramatica! E ora 1:30. Sper ca va placut capitolul. Capitolul este dedicat tuturor celor care citiți cartea asta. IrinaNicolescu azi e 1:30 , nu 3 . Deci: nu poster mereu la 3 , . Noapte bună ! Va pup !
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...