Capitolul 115-"Prieteni?...Miaw!"

1.5K 83 12
                                    

Sofi P.O.V.:
Ah! Nu vreau sa mă antrenez! Toate lunile astea m-am antrenat! A venit vacanța ...speram că mă pot relaxa si eu măcar o luna! Dar no! Ca vine domnul antrenament şi îmi strică planurile!
-Ce trebuie sa facem?intreaba Derek si el cam nervos.
-Daca ii încîntați sunteti liberi!spune Bogdan relaxat.
-Pe cine?intreaba Derek cam nervos.
Toți mușchii lui sunt deja incordati. Pe usile secundare intra vro 10 luptătorii. Nu stau acum sa ii număr!
-Ah! Da-o dracului de treaba!spun nervoasă.
Toți vin, iar eu fiind mai aproape...Pe unul il prind de mana si dau peste cap la ce nervoasă sunt! La altul ii dau cativa pumni in burta si unul in cao de il las la pământ. Urmatorul planuieste sa ma dea peste cap dar folosind ca suport mana lui ma dau singura după ii sucesc mana la spate. Unul vine spre mine pregătit sa imi dea un pumn in fata. Ma las in jos si cu piciorul ii lovesc picioarele cu atâta forta încât cade jos. Fac roata si ii dau la picioare in burta la altul...pana se lasa predat jos. Urmatorul incearca sa ma ocoleasca dar fiind deja jos si el trecand pe langa mine il prind de pucior si trag spre mine, după aceea ii bag cu putere cotul ii burta. Bun! Nu mai vad altul in apropiere! Ma ridic serioasa si plec spre iesire posomarata. Sunt cum de la spate se apropie un pumnal, dar ma întorc la timp sa il prind si il redirectionez pe cel care l-a trimis. Nimeresc fix in fata aluua care a dat.
-Multumit?zic serioasa si după aceea plec pur si simplu.
Nici nu mai imi pasa de alții! Mi-a stricat buna dispozitie! Merg in birou sa vad daca am cei noutate sau ceva. Încui usa desigur in urma mea. Ma asez pe scaunul din piele şi...cum dracului se întâmplă să mă sune Seful?!
-Ce mai faci?ma intreaba zâmbitor.
Fac o data gen "serios?"iar el da din cap in semn ca am dreptate.
-Ai primit invitatia, nu?vrea sa se asigure el.
-Da!răspuns eu.
-Bun...cu ve vrei sa te ajut?intreaba gânditor .
-Adica?intreb confuza.
-Amândoi stim ca ai un plan, fata mea!Zice amuzat si serios.
...................................
-Bun asa ramane!spun după care închide apelul.
A durat jumatate de ora discutia...de ce nu va zic si vouă despre ce-am vorbit?Ca veti afla oricum! Mai încolo! Mai mi-a îmbunătățit moralul conversația asta, dar vreau sa il învăț munte pe Bogdan ca se intampla când imi da ordine! Merg sus. Ma prefac ca nu-i observ pe resul si la camera mea. Din birro imi iau toate cărțile si caietele de scoala. O sa imi fac temele! Stiu ca imi doream sa vina crăciunul, dar m-a enervat prea de tot cu antrenamentul lui! Sa il vad pe el! Eu nici daca vreau nu ma pot ingrașa încât sa se observe din cauza la cata miscare fac! Si ma pune el pe mine sa ma lupt...dar e viata mea! Si ce are camera asa?! E albă! De ce? Nu imi place alb! Ah! Trebuie sa imi fac temele! Si sa redecorez! Un ciocanul se aude si eu strig "intra". E Bogdan! Futu-i dumnezeii ma-si! Da-l in pana mea!
-Ce dracului mai vrei?!spun nervoasă.
-Sa vad de ce esti asa nervoasă!Zice de parca ar fi evident.
-Pleaca la ceilalți ca eu imi fac temele! Sunt bine!spun mușchii meu find incordati la maximum.
Vrea sa comenteze, dar i-o tai.
-Acum!
El se supune si sunt lasa ta in pace! Imi pun castile si cu muzica la maximum ma apuc de teme.
------------------------------
După câteva ore mi-am terminat temili! Adica temele! Pentru toate materile. Am tot restul vacanței liber acum. Ce bine! Bun...acum sa ma apuc sa redecorez pe aici ca e prea...de prințesa! Dar ciocane cineva la usa fix când vrea sa imi aranjez cărțile înapoi la birou. Il poftesc sa intre si zâmbesc când vad cine este. E Derek.
-Ce mai faci?zic bucuroasă ii merg sa il îmbrățișez.
-Am auzit ca faci teme si ma întrebam daca ai terminat. Tu?
Ma intreaba când imi da o îmbrătisare strânsă.
-Vreau sa redecorez!spun ganditoare.
-Ho...am trecut si eu prin asta! De atunci camera mea nu mai arata asa...alba!Zice amuzat.
Da! Camera lui Derek e neagra cu rosu...dar eu parca nu vrei asta.
-Te ajut?intreaba el.
-Nea! Ca încă nu stiu ce vreau...recunosc amuzată.
-Bine!spune si ma sărută pe frunte.
Amândoi începem sa râdem.
-Lol!râdem amândoi.
-Cum putem fi un cuplu...incepe sa întrebe.
-Daca ne comportăm ca cei mai buni prieteni?completez eu.
-Hai mai bine sa rămânem prieteni!spunem in acelasi timp si ne privim ciudat.
-Cei mai buni!complet am in acelasi timp.
Râdem si râdem. Asta imi da o idee!
-Ceilalți ce stiu?intreb cu un zâmbet siret pe fata.
-Ca suntem un cuplu!
-Mai bine sa stie asta!zic si ii fac cu ochiul.
-Mmm....ce-ai in cap?
-Ce n-am?zic râzând.
-Corect!Zice si el râzând. Vii sa iti desfaci cadourile?
-Nup!raspund pupandu-l pe nas.
-Ba vii! Hai! O sa iti placa!
Te rog!
-Nu! Spun serioasa.
-Daca nu voi de buna voie, te duc eu!
-Nu!
-O bine...tu ai vrut-o!
Ma ia pe sus in stil mireasa iar eu incep sa miorlai.
-Miaw!spun frustrată.
Si o tin asa pana ajungem jos.
-V-am adus o pisica!Zice bucuros si ma pune pe un fotoliu.
-Miaw!aprob când din cap in semn ca da.
-Aoleu! Da' mai avem una!Zice Andrei speriat si arătând spre Emma.
-Da, dar pisica asta are gheare mai ascutite!Zice Emma falindu-se in luna si in stele.
-Iti desfaci şi tu cadourile?ma intreaba Bogdan.
-Nu trebuie sa ma mai antrenez inainte?zic cu dispret.
Imi dau ochii peste cap oftand si zic.
-Ce-am primit?intreb incetcand sa păr optimistă.

Am obosit, sorry! Dar ati vazut ca e lung! Are peste 1000 de cuvinte. Intrebare: Ce religie esti? SUNT ATEE! O vreme am crezut in zei dar am realizat ca totul este stinta, ca Dumnezeu e defapt stinta însăsi! Dumnezeu e ceva, nu cineva după mine! Intrebare pentru voi: Ce religie sunteti?
La mine e 01:18! Cartea e pe locul 1# am uitat sa va zic! Va ubesc, bre! Noapte buna! Va pupacesc!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum