Derek P.O.V.:
După aceea o vad cum deschide si intra in aerisire. Oh! E asa de mica... câteodată am impresia ca e un copil când ma uit la ea, iar ea e asa... inocenta! Nu vreau sa o rănesc! Nu am vrut sa o fac! De când am vazut-o prima data am simtit ca e speciala. Nu a fost dragoste la prima vedere, ce aveti? Si când am fost împreună cu ea... Am vrut sa ii zic ca e perfecta, dar nu am vrut sa o jignesc! E copilăroasă când vrea, matura când trebuie si mereu a fost acolo! Si când nu eram împreună. In luna aia nu dormeam noaptea. O ținem trează cat de mult puteam. Simteam nevoia sa ii aud glasul. Stăteam pe burtica ei in timp ce ii povesteam ce am facut in ziua aia, unul altuia. Imi placea când statea pe abdomenul sau bratul meu si ne priveam in ochi. Ea era... stiti cum e când aveti o papusa de porțelan? Ei, bine... ea era papusa mea de porțelan. Când ne mai făceam timp de antrenament, găseam orice de făcut pentru ea, doar ca sa nu lupte cu cineva sau sa se poata rani. Si când se impiedica de ceva...parca ma durea pe mine inzecit! Când am vazut-o acum cu sângele curcandu-i din vene... a fost ca si cum sângele meu mi-ar părăsi trupul. Chiar daca ochii ei albastri păreau indiferenți, am simtit ca ii venea sa urle si planga de durere. Acum, serios! Ti se taie o vena, iar tu sa râzi?! ... o cred in stare! Ah! Nu vreau sa îmi imaginez. O vreau in brațele mele, stiuta in siguranta. Vreau sa ii vad chipul când adorm si trezesc. Vreau sa fie a mea, mai pe scurt. O iubesc...
Pe ecran apare Seful.
-Ah! Ce criminali mai sunteti si voi!ne mustreaza el. Sofi Dark a evadat atat de usor... încă nu v-ati invatat sa nu o mai subestimati, ai?
Pe ecran apare alta scena, după câteva secunde.Stiu! Extrem de scurt si plictisitor! Dar! Dar! Dar! Azi am cu meditații de la 9, teza la 12:30 plus ca... este ziua lui sis si marți si vrea neaparat partea a doua din povestea care a castigat locul I. Si na... e o data pe an si vreau sa ii fac cadoul asta. Si ma iertați! Când sa posteze o olimpica? :))) lol! Diriginta m-a luat la cererea mamei. Diriga a citit doar aia de oa concurs si fiind olimpiadă de lectură a zis "hai... ca doar nu ma face de ras...". Am luat cel mai mare punctaj din municipiu la clasa mea, 50,5 din 60. Si na... Am si teza la romana... Doamna, pot sa nu o dau? Ca doar am fost la OLAV!...asa se numeste olimpiada :))) e prescuratarea de la olimpiada lectura ca abilitate de viata. Cam atat... la mine e 00:39! Scuze ca e scurt! Noapte buna! Nu ma onorați! Va pup! 500 cuvinte fix
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...