Coperta propusa de nasul meu!
Sofi P.O.V.:
După ce m-am jucat, am mers obosită la patul meu din cealaltă camera. Somnul ma luat ca un rau pe apa sa. Dorm asa linistită, când cineva isi drege glasul zgomotos. Eu gem usor si ma pun sa dorm pe burta.
-Încă 5 minute...mormăi adormită.
Dar îmi dau seama ca nimeni in afara de mine nu e in casa, asa ca ma scol ca arsa, văzând din pat in fund.
-Ai dormit bine?ma intreaba cu glasul sau dur, dar totusi cald Seful, din spatele unui ecran.
-Chiar trebuie sa fac ceva cu ecranele astea!mormaj pentru mine, si după casc, punandu-mi mana la gura si intanzandu-ma pisiceste. Sa zicem... Ce sa intamplat?il întreb încă adormită.
-Am vazut ca te-ai înscris la Cursa Morți. Si ma gândeam ca ai vrea sa iti afli adversari.imi spune gânditor.
-Sigur!răspuns neutră.
-Doi sunt din S.U.A., din partea a doua mafi. Mai e un rus. Si restul sunt prizonieri.imi spune el.
Cum vine partea cu prizonieri? Asa isi pot castiga libertatea. Trebuie sa castige 5 curse ca sa iesi din închisoare. Si daca pierd...tot scăpa din închisoare.
-Am incredere in tine!ma asigura Seful. A ai grija, deoarece ceilalti când au aflat nu au fost asa fericiti. Ti-ar putea sabota masina. Deja s-au abonat sa vadă cursa. Si deja vor sa te vadă daca faci fata. Majoritatea spun ca...începe sa spună, dar il întrerup.
-Stiu! Mi-au zis-o si in fata! Dar stiu ca le pot arata cine sunt cu adevarat!spun calma si un rânjet imi apare pe fata.
-Du-te si fa-ti treaba! Voi fi cu ochii pe tine!spune cu aceelasi rânjet pe fata.
Dau din cap aprobării, si el inainte sa închidă, imi spune.
-Multe te asteapta!spune calm si închide, lasandu-ma in ceata.
Seful e un om puternic, el ar putea controla toata lumea asta! E singurul mare mafiot European,care e rus, dar si singurul care are afaceri in Arabia. De obicei, nu lăsăm alți oameni sa intre cu afaceri pe teritoriul nostru, dar el..a fost o excepție. Si ce a vrut sa spună cu ce spun mafioți? Ei ma respecta toti, dar nu am participat niciodată in acesta proba si ei cred ca am facut-o de frica. De fapt, nu am facut-o ca nu a acceptat Derek. Trebuie sa ma schimb! Dar in ce? Avand in vedere ca nu mai am ocazi...ma schimb intr-un corset negru, cu pantaloni scurți. Imi pieptan parul si imi fac o cărare e o parte. In picioare imi i-au niste platforme. Imi i-au telefonul si sun la lmuzina. Ce e? Nu pot sa merg pe jos pana acolo, mi-ar lua o grămadă, deoarece e locative kilometri de oras! Si nu pot conduce pana acolo deoarece nu am unde sa îmi las masina. Si nu pot chema un taxi, deoarece pot chema o limuzina. Limuzina ajunge in câteva minute. Asa ca...Merg pana in bucătărie. Frigiderul si dulapurile sunt pline! Îmi i-au o para si o tăi feli. O mananc (ca doar nu ma spăl cu ea!) si spăl cutitul cu care am tăiat. Se aude clacsonul limuzinei. Ies din casa, incuind-o si intru in limuzina. In câteva minute ajungem la aeroport unde ma asteapta avionul personal. Iar acum voi sunteți ceva gen 'pe bine?!". Da! Deoarece nu sunt avioane care duc direct in Irak de aici, plus ca unde ateriza nu mai e aeroport. Urc si ma asez pe un scaun, band o ceasca de vinul arabiei, adica cafea! Domnul ma fura din nou. Ce am de sunt asa de obosită?
Din perspectiva autoarei:
In timp ce Sofi dormea linistită, in Irak, Bogdan era in mijlocul pregătirilor. Pregătise cea mai buna masina, găsise copiloti. Totul ca la carte! Tocmai este intr-o convorbire video cu Raluca.
-Ce zici?intreaba el relaxat.
-Sigur, ca v-om veni!il asigura zâmbitoare Raluca.
-Va astept!ii transpite Bogdan, zâmbitor si Raluca închide apelul.
-سيدي ، الآلة جاهزة!
Ii transmite un bărbat cu o voce rece. Seamana cu un mecanic. Poarta o uniformă albastră, si o cursa cu scule la brâu. El tocmai i-a spus "Domnule, masina este gata!", pe limba sa natală, arabă! Bogdan, parca doborît de problemele personale, oftează zgomotos si da din cam dezaprobator cu capul aplecat. După un moment, isi revine si ii face semn negrului, care la anunțat, sa il conduca. Negrul il conduce pana la locul masini. Nu este o frumusețe de masina. In spate este un scut mare, facut din cel mai dur fier, de 15 mm grosime. Mecanici ii spun "piatra de mormant". Are rol de a opri gloanțele. Masina are doar doua locuri in fata. Pe acoperis si in fata are arme! In spate are mai multe apari in care se afla ulei, steluța ascutite, si fum. In fata DE afla motorul. Masina poate ajunge la peste 1600 de cai putere. Si are doua tutbine turbo. Geamurile din lateral sunt blindată. La fel so jumatatea copilotului a realului din fata. La pilot e ca un fel de model cu dungi. Intr-e barele blindate nu se afla geam, dar ele ies mai in afara, asfel fiindu-ti inposibil sa vezi cine este la volan, daca esti afara, dar dinăuntru se vede perfect. Pe bord se afla mai multe butoane, manivelă dj mânere, fiecare cu rolul ei bine stabilit. Pe lateralele de exterior ale masini se afla tepuse bine ascutite. Ti-ar fi imposibil sa te poți apropia fara sa iti largi cauciucul, sau sa iti pierzi roata. Bogdan o priveste multumind, inspecatand-o, plimbandu-se in jurul ei si verificând totul.Stiu ca e scurt! Dar sa ma ia drcu' la ce somn mi-e! Am încercat sa trec de 1000de cuvinte, dar de o ora nu reusesc. Si decat sa fie un capitol prost, mai bine fac unul bun maine. Am primit coperți. Faza e ca NU le-am prins in poze bine. Va rog uitati-va la medie, deoarece le poate a pe toate. Am primit multe coperți de la SandraMaria359, căreia oi dedic acest capitol. Mi-a dat mai multe si a zis sa pun una, dar eu le pun pe toate. Din nou repet, pozele nu au iesit bine, dar in caz ca va place o coperta, o voi fotografia bine. Dar nu doar de la ea am primit coperți! Am mai primit multe si de la altcineva! Veti gasi 2 tipuri de coperți! Veti observa diferența stilului dintr-e cele doua imediat! Va provoc sa ghiciti cine a facut colectiile celelalte! Aici nu participa persoana care mi-a trimis coperțile si nici persoanele care au aflat deja. Va rog, incerca-ti sa ghiciti! Coperțile făcute de acest/acesta cineva sunt de la capitolul 60 in sus(scoatem poza cu Derek din discutie). Restul sunt ale Sandrei. In poza este nasul meu, care isi doreste sa fie pe coperta carti! Deci daca va place o puteti vota! Mor de somn! Nici NU stiu ce sa va spun. La mine e 02:56! A da! Cartea a rămas tot pe locul 4, dar tot ma bucur! Mersi ca imi citiți cartea si de voturi si comentari. Va iubesc! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...