capitolul 163+ceva

1K 61 5
                                    

Derek P.O.V.:
-Jos!-il aud pe Bogdan strigând.
În secunda următoare mă las în jos evitând un pumn de toată frumusețea. Ii prind mana tipului, mă ridic și îl dau peste cap. II sucesc mana punându -mă pe el
-Un', doi, trei! Câștigător!țipă arbitrul luându-și de pe adversar și ridicându-mi mana dreapta.
După un minut, doua îl ajut pe Tibi, căci cu el m-am luptat, sa se ridice. Dam mana so coboram din rang după ce ne luam 'ramas-bun' de la arbitru.
-Tu cu cine ți, Bogdane?întreabă Tibi vizibil frustrat.
-Frumos meci!schimba uriasul subiectul. Sa mergem!
Intram în mașina. Bun! Acum cred ca trebuie sa spun ce dracu' s-a întâmplat în anul acesta. Pai...M-am obișnuit cu ideea ca Sofi și Max sunt morți. Am început sa stau cu Tibi, Felix, Andrei, Lucas, Emma, Jade, Zeyn și Jimmy. Chiar dacă e un pusti de 13 ani e de treaba. Ii place sa stau cu Mia. Andy cu gasca sa de băieți stau în oraș, la fel și micuța mafie a Ralucai. M-am vindecat. Nu mai am nici măcar o arsura. Nici un semn.
-Derek?-îmi atrage atenția Bogdan când ajungem în casa.
Unde am fost? M-am apucat cu Tibi de lupte... Așa ca mergem săptămânal acolo. Aici doar ne antrenam.
-Ce este?il intreb.
-Mai știi de acel proiect? Ti-am zis ca vom merge...
-Da, da! Ca voi convietui cu reprezentanții altor mafiot, i-o tai eu.
-Bun. S-a schimbat data!spune zâmbind șiret. Pleci peste câteva ore!
-Ce?
-Ce ai auzit! Misca sus și fa-ti bagajele!spune cu un zâmbet cât casa drăcesc.
Mă uit cruciș la el. Oftez și urc la etaj. Of... înainte sa intru în camera mă holbez câteva secunde la usa de vizavi, cea cu o mătase neagra pe ea. Este a lui Sofi camera... da! Încă stau în casa asta! Intru în dormitorul meu. Imi iau un geamant și arunc în el niște haine.

Hei! :)))) ce mai faceți? Anunț!
Voi începe sa povestesc din perspectiva lui Derek!
De ce? De ce nu? Și știu ca capitolele vechi au fost mai perverse (eu murea de ras când citeam și gândeam 'Fa, de când scriu tu așa ceva?!'. Și na... gândeam sa încerc puțin asa) dar stați calmi! Acum virgina începe bătăile, onorurile, torturile etc. :) și voi mai posta în noaptea asta...încerc! Faza e ca mâine la prima ora am meditații (pe la 9:30). La mine e 23:00! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum