capitolul... nu mai stiu!

1.2K 75 7
                                    

Sofi P.O.V.:
Tarandu-ma prin aerisire nimeresc sa trec si deasupra sălii balului. Arunc o privire si il vad...Derek! De ce trebui sa fie si so aici? Oh! Dansează vals cu o brunetă. Are o figura asa indiferența. O lacrimă ma amenință ca vrea sa iasă, dar ignor si merg mai departe. Imi amintesc... acele zile! În special acea zi. Ce dracului s-a intamplat? Pai hai sa o luam cu începutul!
Amintire(bre, incerc sa folosesc la trecut verbele, dar nu prea imi iese):
Era cam cu doua zile inainte de începerea liceului. Eram doar eu si el acasa. Citeam o carte(nu mai stiu ce carte!). În ciocanit m-a întrerupt. Am rulat cat de tare am putut un "intra", iar Derek a intrat zâmbitor.
-So...fi ...se balbaise el.
-Da! Ok!Am raspuns eu gandindu-ma deja la întrebarea lui.
-Ok ce?a intrebat confuz.
-Pai te-ai balbait, i-am explicat mergând spre el. Asta inseamna ca vrei sa ma intreb i ceva important pentru tine, deci fac cu cea mai mare placere orice te face fericit!am spus zâmbind stând in fata lui. Pe cine torturam?l-am intrebat stiind ca asta imi cerea când eram mai mica.
-Nu asta vreau...a spus in sec.
-Atunci ce vrei?l-am intrebat ca un copil nevinovat pus pe glume. Derek, imi post i spune si daca vrei sa ma culc cu tine!am spus ca un copilaș bosumflat, văzând ca sovaieşte.
-Daca vrei!a zis încântat.
-Am zis-o la misto! Am recunoscut de parca ar fi evident.
-Aaa...s-a intreistat.
-Astra te-ar face fericit?l-am intrebat, iar el a dat aprobator din cap. Bine!Am acceptat simplu.
Un zâmbet siret i-a aparut pe fata. M-a luat de talie si apropiat de el. M-am bucurat ca...ma culc cu el! Si eu voiam, dar ma abtineam! M-am bucurat când a venit sa imi ceară. Am inceput sa ne sarutam flamand. Derek m-a lăsat pe spate si a rupt sărutul.
-Ai face orice ca sa fiu fericit,ai?m-a intrebat zâmbind cald.
-Da! Probleme?l-am intrebat amuzată.
-Nu! Dar daca faci ce imi doresc ca sa fiu fericit.... as vrea sa fii iubita mea! O faci?M-a intreabat cu ochii aia albastrii adorabili ai lui fixați pe ai mei.
-Logic!i-am raspuns surâzând.
Am facut un schimb de priviri si după aceea m-a ridicat deasupra lui si aruncat usor. Desigur ca m-a si prins. A fost un moment asa drăguț. După aceea ne-am dus sa mâncăm înghețată(chiar daca era toamna) si ne-am plimbat prin parc. Seara ne-am dus pe podul unde ne-am întâlnit... luminile cerului erau asa frumoase. De la galben la albastru foarte închis era o trecere foarte frumoasa de la portocaliu, rosu, roz, alb, violet, mov, albastru astea fiind culorile in mere. Am stat rezemati unul de altul, iar după ce a apus soarele, m-am asezat pe spate cu capul in poala sa, dandu-l mai spre burta. El a încercat sa se relaxeze, dar am simtit cum in pantalonii lui se intampla ceva exact in zona unde stăteam eu cu capul. Am încercat sa imi stăpânesc zâmbetul.
-Cum reusesti?m-a intrebat cam frustrat văzând ca mi-am dat seama.
-Te iubesc!Am recunoscut simplu. Mai trebuie si altceva?am intrebat amuzată.
Ne-am zâmbit. El s-a întins pe spate si am privit stelele.
-Daca nu vrei sa fii violată, nu mai sta fix acolo!a spus cam frustrat, iar eu am chicotit.
-Stau bine unde stau!Am spus abtinandu-ma sa nu rad.
Aia a fost un fel de răzbunare. In prima noapte când ne-am culcat atat de tare m-a excitase la inceput. Eh, atunci era rândul meu! M-am prefăcut ca nu observ si m-am holbat la stele. Derek a încercat sa se relaxeze. Nu prea a reusit, dar na...a încercat! După câteva minute de belit ochii la stele, am belit-o si noi de acolo.

Ce mai faceti, bre? Cum o mai duceți? Ati murit? Da...Voiam sa scriu mai mult, dar mi-e teama ca adorm si na...va mai sunt datoare cu 400 aproximativ prin scădere. Caxaca era asa era doar cu 300...dar na! A fost o petrecere faina rau! Si am un mesaj pentru singura colega care imi citeste cartea, Irina! Irina, Merci mult! Chiar nu trebuia! Sa te distrezi la munte! Aici a fost nebunie! Si acum sa explic! Am facut petrecere cu toti retarzii mei de prietenii (toata clasa+ alți prieteni). Irina nu a putut sa vina, ca e la munte. Dar a pus bani sa imi ia cu mai multe colege un cadou... atat de drăguț! Sincer! Si deoarece vreau sa va atat cat de retarda sunt o sa va enumăr câteva cadouri! O geanta ca sa o colorez! Stiri alea de la tv cum sa iti colorez geanta?! Materiale pentru "masina de cusut fara ață "(primită acum mult timp). Un urs destul de gras roz țipător, do alți 3 ursuleti. In rest nimica...cercei din diamante am mai primit...si set (colier, cercei, agrafa de par si cutie de bijuterii) facut manual (bijuteriile,nu cred ca si cutia)...medalion si cercei din argint...vro 5 parfumuri etc.! Sunt destul de multe! Si sa va zic face care...faze faine! La adevar si provocare un coleg provoacă pe altul sa imi zică un compliment (mergea si minciuna), dar ala provocarii nu voia ,la care zic: "hai frate! Zi dracului ca atat ca o muie si am terminat"... Voiam sa zic "muiere ", dar na...mere si asta! Si un coleg i-a spart nasul altuia. A fost misto, dar mi-a cam stricat petrecerea... ca totusi eu eram sărbătorită si meritam atentie si nu o intreaga piesa de teatru cu personajele principale 2 colegi. Mi-e somn! Va mai povestesc maine! A da! Intrebare: cati ani faci? Raspuns: mai conteaza? Varsta e doar un număr. Nu inteleg de ce fiintele umane judecă alte fiinte după numarul anilor deținuți pe Terra. Mulți imi stiti varsta si v-am zis-o in sila. Alta intrebare: esti băiat? Nup! Sunt fata, dar aveti grija ca eu plănuiesc sa violez pe cineva in viitor! Hai ca la mine e 03:30! Sper ca v-a placut capitolul! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum