Capitolul 31

2.5K 123 3
                                    

Sofi P.O.V.:
Mia! Este Mia! (Cred ca acum ma injurati de mama facului). Da de ce e alba? E alba ca varul!
-Sofi!spune bucuroasă si aleargă spre mine.
V-am descris-o pana acum? Nu? Bine. Pai ea e mai mica ca mine, are 13 ani. 1,50 înălțime (de aceea i se mai zice "piticot"). Părul este verde(vopsit) si catifelat. Iar ochii sunt cei mai ciudați: fiind moro spre galben.
-Esti bine?ma intreaba ea.
-Eu sunt bine! Da cu tine ce e? Ce ai pățit?o întreb îngrijorată in timp ce ma ridic si ii pun mâna pe frunte.
Ii chioraie marele.
-Când ai mâncat ultima data? Cât ai dormit? Ce cauti aici?o întreb îngrijorată.
-Mia Rotar! Ce s-a intamplat?intreaba profa îngrijorată.
-Sunt bine, Claudia! raspunde Mia profei (Pe profa o cheamă Claudia). Toata noaptea te-am cautat, nu am dormit si nici nu am mâncat, dar sunt bucuroasă ca te-am gasit. Mersi, Roberto!
-Ti-ai luat pastilele?o întreb (mai trebuie sa zic ca sunt îngrijorată?!)
-Nu...raspunde Mia cam jenată.
-De...incep eu, dar Miei ii suna telefonul.
-Andy, of...
Da ochii peste cap si raspunde la apelul video.
-Ai gasit-o?intreaba agitat Andy.
Fac spre telefonul miei un gres de parca vreau sa-l sugrum pe cel de la telefon. Si chiar vreau! Nu o vede cum arata? Mia chicoteste.
-Vrei sa-l sugrumi, asa-i?intreaba Mia amuzată de gestul meu.
-Mia! Mia! Mi...
Se aude vocea lui Andy, dar ii iau telefonul din mana miei si ma îndrept spre usa.
-Ma întorc repede!ii anunț.
-Sa nu imi mai distrugi telefonul si de data asta!tipa Mia râzând in hohote.
O ignor si ies din sala. Da...i-am cam spart telefonul de încă 5 ori, doar anul asta, dar mai e timp. Pun telefonul in fata si strig la Andy.
-Care e problema ta?
-Sofi! Esti bine?
-Te-am intrebat ceva!
-Pai...
-Sti ca Mia trebuie sa isi ia pastilele dupa ce mananca! Si sti ca nu a mâncat sau dormit?! Si venind vorba, tu ti-ai luat pastilele?
-De unde...
-Pentru ca te cunosc! Sau credem ca te cunosc...
- Sofi, imi pare...
-Rău? Pentru?
-Pentru ca...
-Ai crezut ca m-am facut o curvă nenorocita? Ca tu, TU, ai crezut asta? Ei bine, si mie imi pare rău ca am crezut ca ma cunosti! Sti ce cred despre asta!
-Sofi, off... Scuze! Eram nervos! Iarta-ma! Sti cum sunt...
-Atunci când esti nervos? Da, stiu! Si nu mi-ai raspuns la intrebare. Ti-ai luat pastilele?
-Nu!si se uita jenat in jos.
-De ce?
-...
-Pentru ca nu ti-le-am dat eu?el aprobă dau cap jenat. Restul si-au luat pastilele? Raluca si-a facut tratamentul de dimineata? Cail exercițiile pentru coloana?
-Nu...
-De ce? Pentru ca nu sunt eu acolo? De asta ma căutați disperați? Ca nu va descurcati fara mine?
-Ba ne descurcam!si se încruntă.
-Atunci de ce ma căutați?
- Pentru ca...ca...of!
-Pentru ca?
-Pentru ca te iubesc!se rasteste la mine, si se aude ca da din picior.
-Ma iubesti, si eu te iubesc, dar tu nu ma cunosti! Eu da!ma rastesc si eu.
-Ba te cunosc!
-Nu cum te cunosc eu!
-Ba da!
-A da? Atunci : la ce ora m-am nascut? Cate kg aveam?
-De parca tu sti totul despre mine!
-De fapt stiu! Te ai nascut pe 13 iunie, intre 13:23 si 13:32, prin cezariana si aveai 3 kg si 243g. Primi pasi i-ai facut când aveai un an, iar primul tau cuvant a fost "cucu". Când aveai doi ani, s-a nascut Mia. Pe 3 decembrie, in intervalul 22:54-23:06. Tot prin cezariana si a avut 4kg si 59 g. La vârsta de 7 ani ti-au murit părinți, pe 24 septembrie au fost ucisi si macelariti in fata ta si a Miei. Tu si ea ati fugit ca sa scăpați si trei ani, ati dormit pe străzi, muncind pe unde apucați. După ne-am întâlnit si a inceput povestea.
Si da! Mia este sora lui Andy.
-De unde...
Si se uita la mine de parca as fi Mery cea Însîngerată.
-Stiu totul! A da! Când te-ai culcat cu 4 curve când te-ai dus câteva zile in vizita la Tom, seful clanului 34. Si nu au spus nimănui.
-Tu de unde, datcu, sti asta?
- Pentru ca ma INTERESES de VOI! Mereu can plecati undeva non-stop ma asigur ca sunteți in siguranta! Mereu când mergeți si la doctor!
- Ăăă...
-Cine crezi ca se asigura ca ai non-stop vitaminele? Sau se asigura...
-Opreste-te! M-am prins!
- Nu, nu ai inteles! Nu înțelegi cat de mult țin eu la voi? De cate ori statem sa va incurajez? Sa va alin durerea si suferinta?Cât am luptat pentru voi? Cât am îndurat pentru voi? Si de cate ori v-am salvat, nu? Si in schimb ce am primit? Un zâmbet. Sti cat am luptat ca sa va vad zmbind?
-Draga, cu cine vorbesti?se aude o voce de fata.
- Cine este?il întreb pe Andy.
-Nu contează!imi răspunde acesta. Cu nimeni, draga!
-Andy!ii atrag atentia.
-Taci nițel, te rog!Ma roagă acesta.
-A, scumpule!se aude vocea fetei.
-Andy!spun printre dinti.
Si deoarece sunt trei persoane care vorbesc voi pune in paranteza:
-Azi e... (fata)
-Andy! (eu)
-Sst!(Andy )
-Ziua ta! (Tar...fata)
-Andy! (eu, iar el imi face semn sa tac)
-Hai, sa ne... (fata)
-Andy! (eu, printre dinti)
-Distrăm un pi...(fata)
-And... (eu)
-Da taci odată, femeie! Nu mai fi garda si lasa-ma sa ascult ce vrea sa-mi propună!urla Andy la mine.
-Cum m-ai facut?îl întreb revoltată.
-Scuze! Sofi, chiar nu...Incepe acesta sa se scuze dar il opresc.
-M-ai întâi crezi ca m-am facut curvă, iar acum m-ai facut una! Cum îndrăznești? Chiar te iertasem pentru ca ai crezut, ca m- am gandit ca poate asta dăduse -m de inteles! Dar acum, m-ai facut una! Gata! Tu spui ca ma iubesti, dar când plec stai cu tarife? Sti ce? De acum descurcati singur! Pana acum am ținut la tine! Cum? Ce ? De ce? Merit asta? Mai bine in locul tau il salvăm pe Derek!
Si arunc telefonul de perete. Derek...mi -e dor de el! El avea 18 ani. A fost ca un frate pentru mine! Era foarte matur. El m-a dus in Irak si sa asigurat ca sunt antrenată si ca nu devin sclava. El a stat cu mine când aveam nevoie. Ma încuraja sa nu imi fie frica. A murit in fata ochii lor mei pentru a ma salva! De ce? După asta, am încercat sa ma sinucid. Dar nu am reusit. Nu stiu, dar pur si simplu simt ca nu mi-am dus pana la capăt misiunea. Simt cum la cei.i le vor sa iasă din ochii mei, dar privesc spre cer si
-Pentru nimic in lume nu trebuie sa plângi, am dreptate?
Asta spunea el mereu. El era la fel ca mine! Anul trecut când am spart clanul 13, el a fost singurul căruia i-am povestit. El imi stia toate secretele. Daca el imi zicea ceva, eu îndeplinea fara sa gândesc da ce e bine sau nu!
-Mie dor de tine!optez eu.
Arunc o privire la usile duble. Nu ma simt pregatita. Privesc piscină(care acum numai are apa amestecată cu sânge), dupa părul meu rosu(de la sânge ), dupa prin jur si in final la venele mâinii mele drepte.
-Am obosit sa ma tot lupt !
Mi-a venit o idee! Merg la cabana. Întru si direct in bucătărie dau buzna. Caut prin dulapuri. Am gasit un cutit cu lama foarte bine ascutita. Il i-au si merg cu el spre baie. M-ai privesc o data cutitul, viena mâinii drepte, incerc sa ma uit si la spatele meu care durea si ar un si o privire spre tavan.
-Nu mai e cale de întoarcere!
Si întru in baie.

Se va sinucide oare Sofi? As fi postat mai devreme, dar ma părăsise inspiratia. Sper ca v-a placut. Asta e finalul cartii! Nu ma mai injurati atât! Deci: vreti sa termin cartea asa? Stați calmi! Eu am deja finalul in cap, si nu este acesta! Sofi nu v-a muri acum! Dar daca nu se va sinucide ce va face cu acel cutit? Daca vreti dedicați spuneti-mi. Scuze de bla, bla, bla. Stiti deja ca nu o fac intenționat. Si deoarece imi permit: va provoc pe privat sau in com (prefer privat, dar voi alegeți ) sa-mi dati idei! Cele mai bune idei le voi folosi. Daca imi vor plăcea toate pe toate le voi pune. Desigur ca voi spune cine mi-a dat ideea. Pot fi momente amuzante, dramatice etc. Voi dati-mi doar momentul ca il incadrez eu undeva. Oricum! La mine este 01:36. Noapte bună! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum