Raluca P.O.V.: (v-am așteptat la ăsta?)
Eram în bucătărie, făcând floricele de porumb când. ..
-Raluca!mă striga Mia.
-Ce e?
-Vino repede!
-A început filmul?O întreb curioasa deoarece plănuiam sa nr uitam la un film ce începea de abia peste 5 minute.
-Nu! E ceva mai mișto!
-Ral, trebuie sa vezi!mă informează Cail.
Dacă el a spus ăsta. .. las totul și mă îndrept cu pașii mărunți și rapizi către sufragerie, unde se aflau. Mia arata cu degetul spre televizor. Când ma uit, erai imagini din o sala mare.. Și în fundal se vede și Andy cu băieții lui la o masa.
-E de la bal!mă anunta Cail, venind lângă mine și luându-și în brațe. Ne uitam?
-De ce nu?!răspund amuzata.
Ne așează comod pe canapea toți trei.
Suntem doar noi. Ca din câte știu Andy și ai lui sunt la balul asta, Derek și Bogdan la fel, Elena, Amanta și restul găștii lor sunt la ei acasă sa rezolve niște treaba, Emma și restul dracul știe, iar Sofi... parca și ea la petrecerea ăsta. Clanul 12, asta, încă nu a fost invitat! Dar cred ca e mai bine... Mai puțin stres! În peisaj apare și Derek... Un vals drăguț începe. Oare Unde - i Sofi? Cred ca va mai întârzia. .. (bre! Va mai povestesc o data tot ce se întâmplă? Nu? Așa credeam și eu!) WTF? Ce mama ma-sii de treaba?! Nu înțeleg nimic! Ce plănuiește Sof? Ce vrea sa facă? E doar o bijuterie scumpa... Are destui bani sa o cumpere! De ce ar trebui sa se chinuie sa o fure? Și cum adică știa? Ce ascunde? E ceva ciudat la mijloc... Mai sunt și părinții ei...oare Ce căuta acolo?
Bogdan P.O.V.:(V-ati așteptat și la ăsta?)
Mă îngrozește fata asta! Nu înțeleg de ce! Nu îmi dau seama cine - i tipul omorît. .. de ce face ăsta? Și de ce Șeful ne arata ăsta? Nu am observat ceva neobișnuit în gesturi. Nu își musca buza, deci nu e ceva distractiv. Nu se calcă pe picior, deci nu e nici rușinos. .. Nu nimic! Nu Îți trosnește degetele, nu își încrețește nasul des, nu clipeste de parcă ar avea ceva în ochi... Nu nimic! De parcă e ceva normal pentru ea! Și Max...? Nu îl cunosc așa bine, dar pot observa cât de confortabila îi este situația... de parcă ar face asta zilnic!
Jimmy P.O.V.:(La ăsta chiar nu V-ati așteptat! Corect?)
Chicoteste la ce fete au făcut Zeyn și amicii lui. Adică, Andrei, Lăcaș, Felii, frumoasa Emma și iubita lui Jade. Nu înțeleg ce îi deranjează așa! Mi se pare chiar mișto cum a furat Sofi diamantul! Îi trimit un mesaj Miei.
"Ce mai faci?"
"Mă uit la bal! Tu?"îmi răspunde după câteva secunde.
"La fel! Sa vezi ce fete au ăstia! O combinație intre confuzie-uimire-confuzie"
"Și ai mei! Dar nu înțeleg de ce... :("
"Nici eu! :("
Adică, serios! Ce e așa greșit? A furat un colier! Un colier scump, dar.. na! Ce e așa greșit în ăsta?Hei! În primul rand știți ca nu prea îmi plac emoționale și nici nu le folosesc în poveste, dar având în vedere ca acelea sunt mesaje trimise intre doi "mini-adolescenti" merge! În al doilea rand... Am aparat dentar! E fix! Mi l-a pus la ieri la ora 10:30 (programarea)... cred ca nu voi uita! Și l-a pus cu puțin înainte de școală. .. știți cum m-am simțit? Bine ca ai mei colegii nu au ras, ci le-a plăcut ca altfel. .. În fine! În al treilea rand! Locul 2#! Eu în fiecare zi mă uit, dar uit sa va anunț. ..:/! Sunt mulțumită! Foarte multumita! Și merci! În ultimul rand... Chiar va place cartea? Adică ați vrea să o termin o data sau sa o continui? (Cu lucruri interesante desigur! Nu cum se spală ei pe dinti! Logic!) La mine e 01:48! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...