Sofi P.O.V.:
Eu si Alex rupem îmbrătisarea. Imi pun cadoul la gât. Il iubesc! Asa când ma enervez pe cineva il tăi cu colierul. E o arma foarte buna. Ii fac semn lui Alex sa urcam. Când ajungem in sufragerie nu era nimeni. Mergem linistiti pana in mijlocul salonului. Eu sunt in fata lui Alex. De nicăieri(adică din tavan) apare un ninja(arată ca unul, presupun ca e). In nici 2 fracțiuni de secunda, il insfaca pe Alex si pleaca înapoi pe tavan. Ninjaul asta tâmpit este tras de un fir înapoi pe gaura facuta in tavan. Alex încearcă sa se apere, dar ala ii pune o batistă la nas si adoarme. Nu apuc sa reactionez. Rămân holbandu-ma la gaura din tavan. De nicăieri apare un Andy îngrijorat (probabil a auzit zgomot).
-Ca sa intamplat?intreaba si isi pune mâna pe fruntea mea.
-Alex a fost luat de un ninja.răspund instantaneu. Unde-s restul?il întreb îngrijorată.
-Nu stiu. Am fost pana la baie, când m-am întors nu mai era nici unul, si m-am dus sa ii caut. Toata casa e goală!declara el.
-Ciudat! Doar nu au fost si ei rapiti, nu?întreb cu ochii mari.
-Ne! Lasă! Sigur au avut o treabă si se întorc repede. Iar când se întorc, vom afla si de Alex.ma asigura.
-Sigur!aprob, calmandu-ma.
-Sti?intreaba el timid. Motorul nu e singurul cadou pe care il am pentru tine.ma anunță el.
-Nu? Atunci ce mai astepti?il incurajez.
Ma bucur ca am facut-o! Deoarece se repede la mine, ma ia de talie si sărută flamand. Eu nu ma las mai prejos si ii răspund. Ma ridica de talie, iar eu, din instinct, imi incolacesc picioarele in jurul taliei lui. Dar când ti-e lumea mai draga ne contacteaza cineva! Dint-un perete apare un monitor. Nu apucam sa facem nimic ca si aud.
-Pe bune?
Iar după un țipăt. Eu si Andy ne despărțim din sărut si ne uităm panicati la monitor. Pe mijloc era un tip care...Nu ii vad fata deoarece sta in beznă. Pe margine sunt mai multe imagini mai mici. Vocea si țipătul ii aparțin lui Max.
-Ce faceti?intreaba Mia entuziasmată.
Ma da ce ma enervează! Ea sta legată de mâini si atârnă. Dupa ce a intrebat asta a fost biciuita.
-Sex facem, draga!ii răspund cu o voce sarcastică.
Mia e in lacrimi de durere.
-Cine si ce dracu vrei?imi îndrept atenția asupra ăluia din mijloc.
-Nu ma mai recunosti?intreaba.
Recunosc vocea asta!
-NU! NU!NU TU DIN NOU!spun cu groaza în glas si ma dau un pas in spate. Ce vrei?
-Ce sa vreau?intreaba amuzat. Vreau sa ma razbun pentru ce m-ai facut!spune acesta amenințător.
Nu EL! NU! Cine e EL? E cel care mi-a distrus inima! E cel care mi-a luat de langa mine singura persoana care ma înțelegea! El la luat pe Derek de langa mine! El e cel care ma obligat sa merg in iad. El e cel pe care vreau sa ma razbun! Numele lui e Varius. Era un tanar furumos de mori. Dar atunci eu l-am desfigurat. Cred ca arata oribil acum. Dar acum m-am enervat. Cum? Ce vrea dracu sa îmi facă? Nu ii ajunge cate mi-a facut? De abia acum vro 2 săptămâni am scăpat complet de urme. Iar acum vrea sa îmi facă altele? Nesimtitul!
-Ce dracu vrei sa le dai drumul?marai eu de tresare Andy, la auzul vorbelor mele.
-Sti ca mie imi plac jocurile.răspunde instantaneu.
Stiu exact ce vrea sa spună. Vrea sa joace Jocul Motii cu mine, ca data trecuta. Urăsc jocul asta. Jocurile Mortii sunt numite JocurileX. Deoarece sunt extreme, bolnave si mortale. Nu vi le spun acum.
Sunt cele mai periculoase jocuri, deoarece la ele ori mori, ori esti pe moarte. Rare sunt cazurile când câștigătorul se alege doar cu răni minore. Urăsc aceste jocuri din tot sufletul!
-Da-te dracu!spun furioasă.
Fac cativa pasi în fața, si scot flăcări pe nas(la figurat vorbind) de furie. Imi incordez toți muschi.
-Varius, lasa jocurile si da-le drumul!il amenint eu.
-Draga mea Sofi, sti ca eu m-am nascut sa joc jocul. Sti unde ma găsesti, si sti cum ii poti scapa pe fiecare.imi rasunde calm.
-Si tu sti ca eu nu am chef de JocurileX!marai eu.
-Ce sunt JocurileX?se aude vocea lui Andy.
-Nu contează! Nu le m-ai joc încă o data!spun încercând sa ma stăpânesc.
-Nu o sa le m-ai joci?intreaba Andy curios, dar in acelasi timp confuz.
Vreau sa răspund ca nu contează, dar nesimțiți de Varius mi-o ia inainte.
-Sofi a jucat cu mine acum cateva luni ca sa va elibereze. Sofi a fost o jucătoare inraita a JocurileX. Le juca des.
Da, da e adevarat! Aproape de fiecare data când mergeam in Irak jucam. Derek ma invatat si antrenat. Asta e si un motiv pentru numele de Fiica Iadului. Încă nu pot sa cred ca e atât de nesimțit. Cum sa vorbească cu atâta lejeritate in fata mea?
-Stai, tu ne-ai eliberat?intreaba Cail ca prostul deoarece este imediat biciuit.
-Exact! Eu v-am răpit ca sa o oblic sa se joace cu mine. Ea a castigat 5 runde din 6. O viata salvată pentru fiecare din voi.
Privesc in pământ. Da, ei nu stiu ca eu i-am salvat.
-Deci?intreaba calm.
Ridic capul. Privesc la toți atenta. Sunt toți! De la Mia, Raluca, Cail la Elena, Fred, Amelia, Liam la Cristi, Mihai, Mihnea, Roberto si la mama, tata si Max.
-Te urăsc!il anunț.
Plec cu pasi hotărâri din camera. Ce o sa fac? Voi juca jocul, ce sa fac? Nu pot face nimic altceva. Daca nu le voi juca, ei vor murii! Deci? Intru in camera trantind usa după mine si sar in pat. Ma bag cu fata in perna. Nu plâng, dar incep sa dau ca disperată cu pumnii si picioarele pe pat.
Dupa vro 30 de secunde cineva (Andy )mă întoarce cu fata.
-Calmează -te, te rog!ma roagă acesta.
-Tu nu sti ce imi cere!il anunț.
-Ai dreptate, nu stiu! Dar stiu ca trebuie sa te calmezi!aprobă.
Începe o parte perversă, citiți pe proprie răspundere!
Il privesc atenta o fracțiune de secunda. Poarta un tricou alb mulat si niste blugi. Ce sexy arată. Nu stau pe gânduri si sar pe el, trantindu-l. Il sărut flamand. Il vreau! Vreau sa fie al meu! El la inceput e surprins, dar imi răspunde la sărut. Andy isi baga mâinile sub geacă mea si mi-o da jos. Eu nu stiu de ce ii dau tricoul de pe el si il arunc undeva in camera. El ramane nitel surprins de ce am facut. Ramane cu gura căscată. Cu mana ii mângâi gâtul, după abdomenul. Imi trec nasul de gâtul sau, facandu-l sa geme. Si imi înfig colți in gâtul sau. Scoate un țipăt.
-De ce ai facut asta?Doare!intreaba frustrat.
Eu ii ling sângele care curge.
-Ca sa stie lumea ca esti al meu. Iar daca încearcă una sa se dea la tine va muri in chinuri groaznice.il anunț.
Il sărut dulce unde l-am muscat. Dupa il sărut pe buze.
-Din asta imi esti!isi da seama Andy. Vezi tu!
Si ma prinde talia, ma pune sub el. Ma sărută flamand. Coboară cu sarutarile pe gât. Dar isi da seama ca am colierul la gat. Se taie in el usor la barbie.
-Au!spune indignat.
Eu râd. El se încruntă. Imi da colierul jos. Si eu ma incrunt. El ridica sprinceana. Eu râd si il sărut. El imi răspunde la sărut. Coboară cu sarutarile in jos pe gât. Si...
Ma musca cat de tare poate. Eu ce credeti ca fac? Eu...eu... eu gem de placere. Nu stiu de ce, dar nu ma doare, ba chiar imi place. Se mira când eu gem. Imi linge si el sângele si coboară cu sarutarile. Isi baga mâinile sub maieul meu. Si ce credeti ca face? Il da jos si il arunca cat colo.
-Nu-i corect!ma indicnez eu.
Nici nu isi da seama, ca eu i-am dat si pantaloni jos. Ramane surprins. Eu ajung deasupra. Si cum sa nu? Incep sa il sărut (din nou). El ramane surprins de comportamentul meu. Dar nu ramane mult ca si sare pe mine dandu-mi pantaloni jos.
Nu stau pe gânduri ca ii dau boxeri jos. Face o fata gen "WTF!". Sare ca disperatul si imi da si mie chiloți jos.
Si da, mi-am tras-o cu Andy. Tot timpul am gemut de placere. Cand a intrat prima data in mine nu mai putem de placere, in loc sa tip am gemut.
Parte perversă închiriată, va spun la sfarsit de ce am facut-o.
Acum stau întinsă la brațul sau. Doarme! Oare cât am dormit? Nu contează! El încă doarme. Imi plimb mâna usor pe abdomenul sau. El zâmbește. Eu ii dau un pupic pe obraz si el chicoteste. Deschide ochii. Ma ia in brate si priveste in ochii.
-Parca nu iti placea ideea de sex?intreaba amuzat.
Chicotesc si pun peste el.
-Tie ti se pare ca nu imi place?il întreb sarutandu-l.
Ma dau de pe el. Oftez si dau sa ma ridic. Dar Andy ma prinde de mana si trage intr-un sărut dulce. Dupa vro cateva minute, ne oprim ca sa respirăm.
-Ce vei face?ma intreaba trist.
-In legătură cu ce?il întreb, punându-ma la pieptul sau.
-Cu restul!imi răspunde plin de tristete.
-Ma iubesti?il întreb, uitandu-ma fix in ochii lui.
-Te iubesc, Sofi! Si te voi iubi mereu!declara acesta.
Ii dau un sărut scurt, dar dulce.
-Nu voi uita! Te iubesc, Andy!ii declar si eu.
Nu vreau sa ii zic ce am de gand. Ce am de gand? Sa joc jocul! Asta voi face. Dar el nu stie in ce consta acest joc. Mi-e teama! Sa va spun miza acestui joc. Daca castig o persoana este eliberată, daca pierd am de ales: ori mor eu, ori moare o persoana. Nu îl voi lasa pe Andy sa vina cu mine! E prea periculos. Ma ridic din pat si merg la baie. Imi fac un dus. Merg intr-un colt de camera. Acolo se afla sa zic un fel de calculator pe perete. Tastez cifrul (nu vi-l spun) si peretele se taie exact ca o usa. Intru. Aici este o camera secretă specială pentru lucrurile pe care vreau sa le ascund. La JocurileX trebuie sa fi bine echipat. Asta inseamna ca ma îmbrac cu o bursieră visinie, blugi extrem de scurti negri, iar in picioare...ei bine aici imi i-au cizme cu o palmă mai scurtă ca genunchiul. Imi refac modelul cu un cutit(si da, doare de moarte! Mai ales pe fata). Unele semne pe mai schimb, sau adaug unele noi. De ce m-am imbracat asa? Simplu! Deoarece in acest joc bolnav este vorba de ati arata puterea, cu cat esti mai infofolit, cu atât iti e mai greu sa lupți, si mai este vorba si sa-l inebunesc pe nesimțirii ăla de Varius. Parul mi-l las liber. Unghile mi le fac de un rosu sangeriu. Pe ele scriau hieroglife cu negru. Fata! În afara de modelul de sânge, nu fac nimic altceva. I-au un pistol si 2 pumnale pe care le bag in cizme. Sunt gata! Dau sa ies din camera, dar ceva imi atrage atentia. Ceva luceste in întuneric. Ma îndrept spre acel obiect. Este...Voi ce credeti ca este? Las intrebarile pentru după ce va explic. Scuze ca acest capitol este pervers, dar...ieri am rămas fara inspirație si am inceput sa vorbesc cu Dark-Queen69 . Ea mi-a dat ideea sa fac capitolul pervers. Recunosc ca mi-a fost greu sa il scriu. Acest capitol l-am scris de doua ori. Prima data făcusem un capitol demn de "Cele 50 de umbre ale lui Grey"(sau cum se scrie). Dar momentele astea nu sunt preferatele mele. Prefer sa va povestesc cum este măcelărie unul. Pana si ce am scris la el am "copiat". A da, IrinaNicolescu! Capitolul asta, când il scriam, m-am gandit si inspirat din momentele tale. Scuze, dar nu-s buna la chiesti din astea. Apropo, plec in Turcia vro saptamana. Voi încerca sa postez, dar na! Daca ati fi in paradis, voi ati mai sta sa scrieti? Sper totusi ca restul capitolului va placut! Nu va mai țin! La mine e 22:26! Noapte bună! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...