Sifi P.O.V.:
-Adorabila!spune Jade.
-De acord!spune si Zeyn.
O sagetez cu privirea pe Jade, iar ea ridica mâinile in aer semn ca cedează.
-Ok, printeso!cedează ea.
Ajungem la sediu. Mergem in biroul meu, si ii gasesc pe Bogdan cu Andrei, Felix si Lucas. Sunt in jurul unei mese. Pe masa se afla o harta digitală a lumii.
-Buna, sefa!ma saluta Bogdan zâmbitor.
Lucas fluieră când ma vede.
-Puisor, Emma a facut o treabă buna!spune Lucas.
-Ca de obicei!spun simplu si ma asez in scaunul meu.
-M-ai ti minte....începe Andrei sa povestească, dar il întrerup.
-Nu m-ai trăiți in amintiri!spun simplu.
-Asta spunea Derek! Ce semeni cu el, blondino!isi da seama Andrei.
Înghit in sec si schimb subiectul.
-Deci? Unde este?intreb eu.
Felix vrea sa raspunda, dar pe ecran apare ca ne suna cineva. Ma întorc. Cine credeti ca este? Seful!
-Hei, Sefu '!il salut eu relaxată si pot simti ca cei din spatele meu se încruntă.
-Sofi! Ma bucur sa te vad!
-Ordine?il întreb eu plictisită.
-Da! Las-o balta cu Sebastian. Am eu în plan! Tu, te rog, un vechii "prieten" de al meu vine la Paris. Omoară-l pentru mine azi. Si spunei ca îl salut. După, distreaza-te in continuare.
-Atat?
-Da!
-Ok! Pa!
Si inchid. Mă întorc si zic.
-Ne vedem mai tarziu!ii anunț si dau sa plec relaxată.
-Si renunți?spune Zeyn furios.
-Nup! Doar aman. Ai incredere!spun relaxată.
-Si cine e ala?intreaba Andrei.
-Seful!ii răspund de parca ar fi evident.
-Si faci ce spune el?intreaba Jade.
-Ceva gen! Vorbim mai tarziu.
Si plec. Primesc un mesaj cu datele ăluia care trebuie sa il ucid. De ce fac ce spune Seful? Ca asa am chef! Îmi place sa respect ce am zis. Plus ca e in avantajul meu. Aici va intrebari despre ce vorbesc. Iar eu va răspund ca veti afla. Merg la o masina si plec de la sediu. In mesaj scrie ca se afla la o terasa. Ajung la aceea terasa. Il vad! În mesaj am primit si o fotografie cu el, si arată la fel. Din masina îmi i-au o pereche de manusi din piele si un pumnal mic pe care il ascund in manusa stânga. Trec pe langa masa lui si ma asez la alta. Îmi comand o cafea si niste biscuiți. Ospataril îmi aduce comanda. După câteva minute, se ridica si se îndreaptă spre baie. Asta e! Merg si eu la baia fetelor. Intru in aerisire de acolo. E destul loc cat sa merg pe coate. Merg pana la a erisirea din baia băieților si spre norocul meu, e doar el, tocmai se spală pe mâini. Ies din aerisire. El se sperie si vrea sa tipe, dar ii pun mâna la gura.
-Seful te saluta!il soptesc la ureche si ii tăi gâtul.
El care jos imediat. Eu urc înapoi in aerisire si ies pe usa baii fetelor de parca doar am fost la baie. Dar inainte spăl pumnalul si il bag inapoi in manusa. Ma pun la loc la masa mea si îmi termin cafeaua si biscuiți. Plătesc si plec. Inainte sa urc in masina aud un țipăt de bărbat. Cred ca a descoperit cadavrul. Intru in masina si plec la hotel. Mi-e somn! Merg in camera mea si ma trântesc in pat. Adorm repede.
Ma trezesre o usa.Cineva intra in camera, dar ma prefac ca dorm.
-Of! Doarme!se aude vocea Emmei.
-Las-o sa doarmă! Nu vezi? La ce obosită era sa culcat îmbrăcată.se aude vocea soptita al lui Jade.
-Nu o inteleg!declara Zeyn.
-E o nebună criminală, cine crezi ca o intelege?!spune Jade. Dar stie ce face! Ai incredere! Nimeni nu o poate îmblînzi...
-Doar Derek a putut!spune melancolică Emma.
Derek! Mi-e dord de el! El era singurul care ma înțelegea! Îmi amintesc cum ne-am cunoscut...hai, sa dăm timpul inapoi!
Eram in parc singura. Trecuse cam o luna de la moartea marusii Lili. Pe o banca mai îndepărtată state a un băiat. Era mai mare. Era la fel ca mine. Eu eram îmbrăcată intr-o pereche de colanti negri, o bluză neagră cu mânecă lunga si niste tenesi tot negrii. El era intr-o pereche de blugi negrii, un tricou negru si tenesi negri. Hainele nu erau la fel, dar puteam simti ca ne simtim la fel...tristi, părăsiți. Am vazut asta doar uitandu-ma câteva secunde la el. După privirea mea a trecut in pământ. Se apropria apusul. Băiatul se ridica si merse pe podul din apropriere. Se aseza pe marginea lui. Eu ma ridic usor si ma duc spre pod. Nu îmi pasa ca e el acolo. Nu îmi pasa cine era. Voiam doar sa ma uit cum apune soare. Cum ultima rază de soare dispare la fel cum ultima picătură de bucurie dispăruse de la moartea matusii. Ma trântesc langa el.
-Frumos, nu?l-am întreb in sec, fara sa il privesc.
-Nu a trecut ora ta de culcare?spune el nepăsător uitandu-se la soare.
-Nu îmi pasa!ii răspund nepăsătoare.
-Sti, e periculos noaptea! Poate oricand sa te omoare cineva!m-a avertizeazat el.
-Nu îmi pasa! Sa ma omoare! Nu am pentru ce sa traiesc! Totul e distrus! Daca as avea un cutit, m-as omori singura! Nu mi-e teama de moarte!am spun uitandu-ma la soare.
-Câți ani ai?m-a intreabat el.
-Chiar iti pasa?l-am intrebat.
-Da!a răspuns serios.
-10! Tu?l-am întrebat si eu.
-15! Esti mica! Ce sa intamplat de esti asa?
-Familia mea ma părăsit, am stat la spitalul de nebuni din cauza ca părinții si fratele meu sunt criminali. Matusa a murit, unchiul ma bate...viața!i-am raspun trista.
-Cam multe!a recunoscut el.
-Dar tie? Ce ti sa intamplat?
-La fel! Dar se pare ca eu am luat-o mai bine! Cum te cheamă?
-Sofi! Pe tine?
-Derek! Sofi, va fi mai bine! Nu trebuie sa fi trista! Dar daca esti, nu o mai arata! Oamenii te vor vedea slaba si iti vor bate joc de tine. Nu ii lasa! Vei trece peste!
-Tu cum ai trecut?
-Ma ajutat cineva! La mine e mai complicat.
-Si pe mine cine ma va ajuta?am spus oftand.
-Depinde pe ce drum vrei sa o iei!
-Tu ce ai ales?
-Ce am simtit! Mulți oameni consideră ca am ales gresit, dar eu zic ca am ales bine!
-Mai exact?
-E un drum periculos...
-Nu îmi spune, ai devenit criminal?am spus cu ironie.
-Ceva gen...a recunoscu in soaptă, dar il auzisem.
-Atunci îmi faci o favoare?
-Ce?
-Ma omori?
-Nu! De ce ai vrea sa te omor?
-De ce nu? Asa as putea sa traiesc! As termina cu viata asta de nimic. Si as trai o viata!
-Sa sti ca poți trai si aici! Nu irosi viața asta! Traieste-o!
Linistea se lăsase. Luna urca usor. Stelele una care una isi făceau aparitia. Un felinar se aprinde. Dintr-o data, se aude un fosnet in pădure. Privim spre locul de unde provenite foșnetul si am putut sa vad o umbra.
-Du-te acasa, Sofi!
Derek sa ridicat usor si a plecat spre acel loc. După câteva secunde m-am ridicat si eu. El tocmai intra in pădure. Eram curioasă unde pleaca, asa ca am mers usor spre el. Ajung la intrarea in pădure si m-am pus după un copac. M-am uitat si am vazut ii lumina stearsă a felinarului 3 băieții care il înconjurau pe Derek. Erau înarmați cu pistoale si cutite.
-Vin-o cu noi, altfel esti mort!a spus unul dintr-e tipi.
Se putea citi pe fata lui Derek teama. Doi dintr-e tipi s-au apropiat de Derek, iar al treilea state a in fata mea. Nu stiam cine este, dar stiam ca nu vreau sa pățească ceva. Tipul din fata mea avea un cutit prins la brâu. Nu am mai stat pe gânduri, am luat cutitul si i-am tăiat picioarele(ca nu ajungem la cap sau umeri). Tipul a țipăt si toti s-au întors spre ei. I-am băgat cutitul in cap, si i-am distrus fata. Derek a scos repede un pistol din tenesi si i-a împuscat pe ceilalți doi. M-am uitat la tipul omorit de mine si un zâmbet îmi apăruse pe fata. Un gand ma fulgerat "unde ascundem cadavrele?". M-am uitat spre Derek, care se uita ciudat la mine.
-Haide, trebuie sa ii ascundem!am spus relaxată, de parca nimic nu se întâmplase.
-Unde?
-Ce spui de rau?
-Nu! Mai bine ii îngropat undeva.
-Acolo?am intrebat si am arătat spre nisipul de langa rau.
-Da!
Ne-am dus amândoi si am facut gropii. I-am cărat pe cei trei pana acolo si in caz ca mai erau in viata (cei doi impuscati), noi i-am îngropat oricum.
-Hai, sa acoperim si urma de sânge!i-am sugerat.
-Ce propui?m-a intrebat.
Am stat un pic pe gânduri. Dintr-o data un iepure apare dintr-e copaci.
-Da-mi un cutit!l-am rugat eu cât m-am apropiat de i epuras.
L-am apucat repede de picioare, iar Derek mi-a dat un cutit. M-am dus unde era urma de sânge si i-am tăiat capul iepurasului. Sângele lui a acoperit sângele omului. I-am lăsat corpul acolo.
-Inteligent!m-a complimentat Derek.
-Mersi! A fost distractiv!recunosc eu.
-Chiar asa? Nu ai regrete ca ai distrus o viata?
-Nimeni nu ii va duce lipsa.
-Îmi placi, pustoaico!
I-am zâmbit stins, ca raspuns.
-Te conduc?s-a oferit el. Macar atat pot face!
-Sigur! Hai!
Si am pornit usor spre lac. Eu si restul găsisem casa acum doua săptămâni. Nu voiam sa merg acasa, deoarece acolo nu putem dormii pana nu primeam o bătaie de la unghiul. Ajunsesem pana la lac si m-ai aveam putin pana la casa. Dar au inceput sa se audă tipate. Il vad pe Andy iesind grabit din casa, si pe Mia după el. Mi-am dat o palmă peste fata, când am vazut ca Raluca si Call au iesit si ei. Andy s-a impiedicat si a cazut, iar Mia a sărit pe el. Raluca si Cail încercau sa ii despartă, dar m-am enervat si am strigat.
-Da o zi fara bătăi nu putem avea? Miscati in casa in momentul asta!
Când mi-au auzit vocea, au trecut imediat in casa.
-Copii idioți!am oftat si mi-am pus capul in palma.
-Aici stai?a intrebat Derek.
-Intr-un fel. Noi am gasit casa acum doua săptămâni. Si e mai bine decat acasa unde ma bate unchiul. Aici se bat intr-e ei. Dar cel putin nu mai sunt bătută eu.am spus in sec.
-Te inteleg! Si eu am fost ca tine. Nu zambeam, nu ma bucurăm...vedeam viața doar in negru si putin gri. De când nu ai mai zâmbit?
-De la moartea matusii!
-Gresit! De acum câteva minute. Sti ce casa e asta?
-Nu...stiu ca e un adăpost pentru noi.
-E vechiul sediu al clanului 12.
-Adică a unei mafi?
-Da!
-Ce drăguț ar fi daca asta ar fi o mafie.
-Sti in ce consta?
-Nu in detaliu. Dar stiu despre ele. Am citit mult.
-Ai avea curaj sa si intri?
-Daca as avea cum, as face-o!
Am simtit cum ceva este tras spre noi. L-am impins pe Derek, iar eu am cazut langa el. In locul unde eram se afla o săgeata tranchilizanta. M-ai mulți tipi apar din copaci. Se îndreptau catre noi. Erau vreo 10. Eu si Derek ne dădeam tot m-ai in spate, spre lac. Iar tipii se apropiau de noi. Eram înconjurați. Dar s-au auzit niste țipete si din casa au iesit toți înarmați cu cutite de bucătărie. Derek mi-a dat un cot usor ca sa ma facă atenta si pe la spate mi-a dat un pumnal. Raluca a sărit pe un tip si i-a tăiat capul, Cail i-a înfipt cutitul in inima altuia, Mia a omorit si a pe cineva si Andy i-a înfipt un cutit in cap altuia. Un tip se îndrepta spre mine. Era prea departe sa ii împing cu pumnalul...asa ca l-am aruncat. Pumnalul i-a retezat jumatate din cap si sa înfipt in capul altuia. Derek a tras cu pistolul in 2, si mie mi-a mai aruncat un pumnal. Am aruncat pumnalul in stil bumerang si i-am răspicat la unul capul, dar doar atat. Derek a tras in ultimul si asa toți am răsuflat usurati. Când ma uităm la cadavre un zâmbet îmi apăruse pe fata, fara sa îmi dau seama. Si restul zambeau.
-Care e numele tau de familie?m-a intrebat Derek.
-Dark!
-Sofi Dark, esti o criminală inascuta!m-a complimentat el.
Atunci am ridicat privirea si ne-am privit ochii in ochii.
Nu m-ai pot continua! Ne întoarcem la timpul nostru. Simt cum o lacrimă mi se prelinge pe obraz si cum incep sa respir greoi si repede. Simt cum inima încearcă sa sară din piept. Mi-e asa de dor de Derek. Ma ridic speriată in fund si ii vad pe cei trei uitandu-se la mine. Eu gafai în continu. Si simt cum lacrimile sunt gata sa îmi încaseze obraji.
-So...începe Jade sa zică, dar o întrerup.
-Ce draci cautari in camera mea? Iesiti dracu' acum!urlu la iei încercând sa îmi controlez lacrimile care sunt gata-gata sa iasă din ochii mei.
Ei ies grăbiți din camera, iar lacrimile îmi invadează obrajii. De ce plâng? Nu stiu! Dar simt nevoia. Îmi ajund fata in perna si plâng in continuare.Salut! Poate voi nu sunteți atat de supărări pe mine, dar eu sunt! Îmi vine asa bat singura! Cum sa nu Poate a atâtea zile?! Eu sunt la munte si nu prea am avut timp. Stiti ce am facut eu azi? Am fost la un parc al aventurii! Am facut cel mai greu traseu pentru vârstă mea si stiti cu DE m-am ales? Cu zgarieturi, vanatai, lovituri...Si după am mai fost si la o piscină si am facut câteva bazine (cat a numărat tata 10 dus-întors, dar am facut m-ai multe). Deci sunt extenuata! Sper ca acest capitol va placut. Scuze de greselile gramaticale! Chiar nu le fac intenționat! Sincer voiam sa fac un capitol de vreo 4000 de cuvinte, dar am zis sa va las in mister si sa nu va spun încă cum si de ce sa legat Sofi atat de mult de Derek. Si va spun ca am luat orazna! Am fost asa supărată pe mine in cat mi-am imaginat urmatoarele capitole (cred ca ajung la 100 la cat am de povestit) plus cum va fi volumul doi (Daca il voi termina pe asta). Apropo! Am ajuns la capitolul 60! Wow! Nu ma asteptam! Eu credeam ca voi termina cartea pe la capitolul 40! Dar nu! Si sa stiti ca mi-a venit in cap o idee! Nu ma opresc pana la capitolul 100. Si azi m-am uitat si cate voturi am. De obicei nu ma uit. Când am vazut ca am peste 1mie de voturi era sa lesin. Va multumesc pentru voturi! Dar va multumesc si pentru simplul fapt ca îmi citiți cartea! Si multumesc de comentari! Dar stiti ce am observat? Ca la carte nu am nici un hater. Dar daca voi avea, nu-i nimic! Apropo! M-am gandit si ma apuc de o carte noua! Încă nu am postat nici un capitol, dar ma gândesc sa ma apuc. Dar stați calmi, tot cartea asta va ramane principala! Apropo! (Cred ca ma voi bate singura, daca m-ai spun un "apropo"!) Ma gândeam sa răspund la intrebarile si cerințele voastre legate de carte. Cum vine asta? Pai poate va doriti sa povestesc din perspectiva unui anumit personaj(eu ma gândeam sa povestesc si din perspectiva lui Zeyn). Si intrebari? Orice vreti! Dar nu intrebari care implica dezvăluirea unor detalii din vitorul povesti(cum a sunat!). Orice vreti mesaj in privat sau comentariu!Si era sa uit! În curînd începe scoala, deci nu voi m-ai posta asa des. Cel mai probabil la doua trei zile. Nu cred ca m-ai am nimic sa va transmit. La mine e 23:31. Sper ca va placut capitolul! Noapte buna! Primit sa poate a maine. Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...