Capitolul 100

1.5K 77 8
                                    

Ce ma? 100? Am numărat bine?
Sofi P.O.V.:
Imi deschide un gardian. Deja e aranjat cu Aishe. Doar ea stie ca vin. Ma rog, si P.J.! Merg pana in biroul ei.
-Buna, Aishe!o salut.
-Ma...bucur?intreaba nesigură sa vadă daca e corect ce a zis, iar eu dau din cap afirmativ. Ma bucur ca ai ajuns!spune un pic nesigură de vorbele sale.
-Si eu! Dar hai asta sa ramana intre noi pana incepe cursa!
-Du-te! Stiu ce am de facut!spune cu pauze mici intre cuvinte.
Dau din cap aprobator ca o fetita cuminte si ies din camera. O iau direct spre start. După câteva minute de mers ajung la usa care da spre locul mecanicilor, la boxe. Dar Aishe s-a pregătit temeinic! Camere peste tot, gardieni la fiecare usa, care un cameraman pe fiecare coridor. Sigur, nimeni nu va incerca sa evadeze. Adica nici un prizonier. Imi i-au o capa de culoare albastru-inchis pe mine. Asa se face la ultima cursa. Nu stiu de ce acest obicei, dar spre norocul meu! Mai întâi ca trebui sa merg la echipa mea(a lu' Derek ) adica Bogdan si ceilalți. Si după aceea incepe cursa. Capa se da jos doar după ce da startul. Imi dau jos hanoracul lui Andy desigur. Dar mi-l leg la brâu ca sunt mult mai slaba ca Derek si hanoracul imi mai da cativa centimetri in lățime. Parul mi-l asez sa nu se vadă. Gluga este mare, iar eu mi-o trag pe fata cat de mult se poate. Cu pasi mărunți ies afara (ca doar nu ies înăuntru). Bogdan ma asteapta zâmbitor. De fapt, il asteapta pe Derek.
-Bun, trece direct la subiect el când ajung aproape) in masina e o camera care filmează-logic!- si in carti iti poate vorbi si altcineva. Restul stii de anii trecuti, nimic nou! Am facut modificările făcute! Si Aishe a zis ca o sa pună sa si verifice si cu ea de fata.
Ah! Nu imi place cum suna! Dar deja stiu ce a facut!ce a facut? Aflati mai tarziu!
-Ai inteles?ma intreaba Bogdan cam agitat.
Dau usor din cap aprobator. Merg spre masina ca sa nu mai puna alte intrebari. Pe partea cealalta de boxe se afla niste ecrane. Ca de obicei pe ele sunt nume destul de mari. Consiliul European, mari mafioți din toata lumea dar doua ecrane imi dar in ochii. Unul negru. Acolo sigur e seful care nu isi arata identitatea. Si celalalt este P.J.! Care zambeste stiind cine e sub capa asta. Langa el stau 10 tarfe! Care doua la fiecare, patru la picioarele sale si doua la spate. Cam putine pentru el! Ma duc in masina in mijloc asezată de aceasta data. Sunt trei masini cu a mea. Ma asez bine si in stanga mea il observ pe Artur. Ah! De ce el?! Nu vreau sa il pun in pericol! Acoperisul masinii il vad deschis. Imi ascund fata mai bine.
-Camera se va aprinde când va incepe cursa!Ma asigura Arthur.
Vin si ceilalți doi concurenți. Si apare si Derek panicat. Ii zice celorlalti ceca, dar...Senatorul se face din verde-galben, iar din galben-rosu! Accelerez. De la când capa se ridica in sus. Iar eu deschid nasturele care prinde capa la gât. Capra zboară in norul de praf creat.

Hei! Stiu ca aseara nu am postat! Chiar voiam, dar...m-a luat domnul la 1! Si m-am gandit "Cum dracului?!" Si mi-am dat seama ca s-a schimbat ora! D-aia! Deci acum e 1 jumate nu 12 jumate! Voi posta cat de curând, dar azi am avut 2 meditații! Cum draci? Pai e simplu Halloween! Puls test! De obicei aveam vinerea! în fine! La mine e 00:40! Nu va mai țin ca vreau sa postez mai repede! Noapte buna! S-a facut 00:41! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum