Capitolul 90

1.6K 86 8
                                    

Sofi P.O.V.:
-Liniste! Se trezeste, imbecilule!il aud pe Andy soptind.
Incep sa ma trezesc, dar nu imi deschid ochii. Oare ce s-a intamplat? Unde am ajuns? Ce e cu Andy? La cine sopteste?
-E asa frumoasa...il aud suspinand.
Acum s-a prins si el?! Nu mai pot! Nu mai pot sa astept! Stiu ca sunt insiguranta! Simt ca stau pe ceva moale si ca Andy e întins in stanga mea. Nu am nimic de pierdut! Imi deschid ochii usor. Primul lucru care il vad este zâmbetul lui. Si imi aduc aminte de ce m-am îndrăgostit de el! Dar a țipăt la mine!
-Neata!Imi sopteste zâmbitor.
Sunt cu capul la bratul sau. Acum imi dau seama. Oricât as vrea sa ma trezesc si sa ii dau o palmă...sa mai profit putin.
-Neata!spun adormită si ma asez mai bine.
-Ai dormit bine?
-Da...un tranchilizant mereu te adoarme...păcat, ca nu re tot!
-Stai linistită! Nu as permite asa ceva! Esti a mea!
Spune si ma sărută pe frunte. Observ pe gâtul lui un mic semn. Semn lăsat de dinti mei.
-Eu zic sa te uiți mai bine cine are semn al celuilalt pe gât!spun parca mai trezindu-ma
Se uita ciudat si isi pune mâna pe gât. Parca se uimește când isi da seama ca încă are urma caninilor mei.
-Andy!spun prefacandu-ma adormită.
-Da?spune soptit parca gandindu-se ca mai creau sa dorm.
Eu zâmbesc sters si...
-Ce dracului te-a apucat aseară?tip la el. Erau drogat?si ma ridic in fund.
Observ ca suntem intr-o camera mare ca de rege! Ca dormitorul regelui! Un pat urias! O usa uriasa la intrare. Un covor rosu care leagă toate usile de pat ca un culoar. Un birou imens. Doamne! Un dormitor de rege!
-Si unde suntem?intreb iritată.
Andy pare speriat, dar isi revine.
-Stai calma! Esti in siguranta!ma asigura el.
-Siguranta? Crezi ca asta imi pasa mie? Unde suntem? Ce s-a intamplat? Daca nu ai fi fratele Miei cred ca te luam deja la bătaie, asa ca răspunde la intrebari! Si sa o faci sincer!spun nervoasă.
-Pentru ca...
-Pentru ca ce? Ce e locul asta?intreb serioasa.
-Sediul clanului meu...
-Clanul tau?
-Da!
-Si de ce sunt eu aici?
-Pentru ca esti a mea!
-Andy! Zi motivul adevarat! Te-a plătit cineva?
-....
-De ce m-ai răpit?
-Ca sa nu poti participa la cursa! După ce se termina, ne întoarcem acasa! Pana atunci trebuie sa stai aici! Ai tot ce iti trebuie! Si iti dau si sa ii suni pe ceilalți, cu condiția sa nu le spui unde suntem!
-Nici măcar nu stiu unde suntem!
-Spunele ca suntem bine!spune dezamăgit si imi da telefonul.
O apelez video pe Raluca. Aceasta imi răspunde in câteva secunde. Se pare ca e la mine acasa si ca sunt toți.
-Cum se face ca atunci când sun pe cineva sunteti toți?intreb confuza.
-Sof! Esti bine? Ce s-a intamplat?intreaba îngrijorată Raluca.
-Pai....zic Si si tot din partea cealalta a ecranului se apropie(ei încă nu il vad pe Andy, ca am telefonul doar pe mine). L-am gasit pe Andy!spun si il privesc cu sprînceană ridicată.
-Ce?Unde?zice Cail.
-Si apoi?ma îndeamnă Ralu sa continui.
-M-a răpit un bou!raspund eu si întorc telefonul spre Andy si arat cu degetul arătător spre el.
-Hei!se oftica el.
-Andy!tipa Mia.
-Si nu vrea sa imi zică unde suntem! Si nici sa imi dea drupul pana după cursa!spun nervoasă si îndrept telefonul din nou spre mine. Deci...cred ca tu participi, Derek!spun cu dezgust si privind in jos.
-Derek?intreaba Andy.
-Da, bre! Nu mai auzi?
-Derek nu e mort?
-Pai...daca nu te comportai ca un bou dispărând asa, aflau ca e in viata chiar PE partea cealalta a telefonuli!spun cu răutate.
-Aici in carne si oase!spune si Derek.
-Da-mi-l si mie!spune ca un copil mic noul de Andy.
-Nu!spun simplu si serioasa.
Andy încearcă sa imi ia telefonul dar mă dau sos din pat.
-Da-mi-l!spune ca un bou răsfățat.
-Ia-l!spun si il întind.
Dar nu apuca sa il ia ca il trag din fata lui, el căzând deoarece s-a aplecat prea mult.
-Ah!spune si se ridica.
Si incepe o mica urmarire. Eu ma tot day in spate pana la un perete unde ma dau in alta parte, el venind după maine cu viteza. Chiar isi doreste sa il vadă oe Derek! Chicoteste si vad ca ma apropii de pat. Ma întorc cu fata si sui pe pat, dar nu apuc sa fac un pas ca mă prinde de glezna si cad, scăzând telefonul pe jos.
Amanoi incercam sa ajungem mai repede la el. El practic e de asupra mea, si încearcă sa ma incetineasca, in timp ce el avansează. Ah! Fix când am apucat marginea patului CA sa ma trag, ma a întors cu spatele la saltea, el fiind întins pe mine si amândoi fiind fata in fata, corp pe corp! Intr-o miscat il dau jos de pe mine, dandu-o un picior in burta (ca mi-l-am strâns la burta si am impins cu putere). Ma ridic si eu rapid si ii dau un picior de se izbeste cu soatele de perete. Ii pun mâinile peste cap, imobilizandu-l!
-Acum cum mai iei telefonul?il tachinez eu.
El oftează,dar cum dracului isi eliberează mâinile si ma împinge usor cât sa cad PE pat. In doi timpi si trei miscări ia telefonul si il ridica de PE jos. Il pune cu camera cat sa se vadă el dar cred ca ma vad si eu putin ca Derek spune.
-Ce dracului? V-ati batut pentru telefon? Si Cum dracului ai castigat?
Eu ma ridic si sar in spinarea lui Andy.
-Ah!spune când corpul lui mentine si greutatea mea.
Dar ma poate tine. Aia a fost doar socul cauzat ca a fost asa direct (sunt adormită! Stiu ca nu are logică!)
-Derek?intreaba uimit Andy.
-Andy?intreaba a Derek dar prefacandu-se clar uimit.
-Cum...?
-Poate ti-ar explica in fata daca am pleca de aici?incerc eu sa il conving.
-Buna încercare!spune in sec. Ne vedem după cursa! Pana atunci nu va faceti griji pentru noi!
Dar eu fac semnul mortul spre Andy (adica atat spre el si fac parca ca imi dai cu ceva gâtul mie)
-Sau pentru Sofi sa nu va faceti griji! Si pentru mine...spune cred ca si-a dat seama de ce fac.
Zâmbesc mulțumită si so închide apelul video.

Ce lung e! Mi-a luat o ora! Azi ma trezesc la 7! Trebuie sa ma culc! De asta nici nu mai zic nimic. A da! Capitolul il dedic MeliMelo1210! La mine e 02:05! Noapte buna! Va pup!


Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum