Cica e capitolul 120

1.3K 95 21
                                    

Sofi povesteste:
-Ce dracului vreti? Nu vedeti ca sunt in ora?tipa nervos George si merge spre aia.
-Pss! Sofi!ma striga soptit Andy care sta in a doua banca.
-Ce-i?il intreb tot soptit.
Dar nu raspunde, ca una de una blonda tipa.
-Sofi Dark!
-Ai uitat cum ma chema si vrei sa verifici?o intreb plictisită si redăm de catedră.
-Putem vorbi cu tine? Pe hol?întreba încercând sa para calma aceasi blonda.
-De putut puteti,le raspund nepăsătoare.
Ei se întorc, dar au vazut ca eu nu ma clintesc. Blonda isi drege glasul extrem de zgomotos.
-De ce dracului nu vii?intreaba inclestandu-si pumnii.
-Pentru ca nu mi-ai zis sa vin, reaspund uitandu-ma la unghile mele.
-Ba te-am intrebat!raportează ea.
-Ba nu! Ai intrebat daca puteti! De putut puteti sa o faceti, ca doar nu e imposibil sa vorbesti cu mine pe hol, zic calma.
-Atunci, scuze! Schimb întrebarea!încearcă sa se calmeze blonda. Vii pe hol, te rog?
-De ce?
-Ca trebuie sa vorbim!
-Si daca eu nu vreau?
-Oh! Sofi, iesi dracului!tipa George exasperat.
-O, bine!zic plictisită si ma târăsc pana la usa imitandu-l si colegii rad.
Il vad cam speeiat pe Andy. De ce oare? Sunt doar reprezentanții consiliului! Eh...de fapt si eu cam sunt. Oare ce m-au prins ca am facut? Trebuie sa stau calma! Calma, Sofi! Calma!
-Bun, deci ce vreti?o intreb pe blonda si pe ceilalți doi bărbați care o însoțesc, asezandu-ma pe pervazul ferestrei.
-Sofi Dark, ce-ai cautat aseară la palatul Versailles?întreba unul dintre bărbații pe care o sa-l numesc Stiv.
Ce e? Are fata de Stiv!
-Ce-ti pasa?il intreb relaxată.
-Aseară a fost prima noapte a balului. Tu nu ai fost la petrecere, desi ai fost invitată si informati ca ai fost in palat! Ai stat jumatate de ora in incinta lui. Dar locul este in totalitate păzit si n-aveai unde sa te duci, explica Stiv.
-Deci ce-ai facut la palat?întreba celalalt pe care o sa-l numesc Muraturica.
-Cine sunteti voi sa va dau explicatii? Stiu ca nu sunteti cei care se ocupă de petrecere, asa ca ce va pasa?
-Tu faci parte din clanul 13! Te putem acuza de tradare daca nu ne spui! Ai fost la cineva? La Seful poate?
-Nup! Si voi nu aveti dreptul sa ma trageți la răspundere !
-Dar ....se gândeste Muraturica. La petrecerea din seara asta vei putea fi judecata si trasa la răspundere pentru faptele tale!
-Si mafia ta e originală din Irak, dar aici fiind in Europa te supui legilor noastre, adauga Stiv. Deci avem dreptul sa te reținem pentru 12 ore! Trebuie sa vi cu noi.
-Pot sa ajung si singura la Paris in seara asta, nu va faceti probleme!le zic calma.
-Ca sa fim siguri, vii cu noi!ordona blonda.
Imi dau ochii peste cap, dar ma supun. Ma ridic si Muraturica imi pune cătuse. Il urmez pe Stiv afara spre o masina. Ooo! Încă ninge. Zăpada e asa pufoasa si moale. Mi-e teama ca asta va fi ultima data când o voi vedea inainte de aceasta seara.... parca nu vreau sa mai vina noaptea. As vrea sa dau timpul inapoi...se poate? Imi pare rau de multe si imi va parea...dar nu regret nimic si nici nu voi regreta!

Voi mai înțelegeți ceva? Sincer! Ca eu voi cam termina cartea....ca vad ca nu prea va place... la mine e 01:15! Noapte buna! V-am pupacit deja destul, dar na! Si acum va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum