Capitolul 19-"Mai, mai mai!" Seful!

4.7K 214 16
                                    

Max P.O.V.:
Da... Ma plimbam si gândeam la nemurirea sufletului. La un moment dat, sunt împuscat cu tranchilizant si lenin. Asta e povestea uimitoarea si spectaculoase mele răpiri. Pe scurt: Am stat ca mortul, când unii ma rupeau.
Acum sunt treaz. Sunt legat la ochii. Ma aflu intr-o masina. Masina s-a oprit. Sunt scos afară de cineva. Gem. Ma aude si îmi da jos esarfa neagra de la ochii. Sunt intr-o închisoare?! Am cătuse bine strânse la mâinii. Hău sa va spun ce vad. Un hol imens de un alb murdar spre galben. De a lungul holului, pe dreapta si stânga sunt grati. Mai multe camere cu un perete de gratii. Pot sa observ in cea din dreapta mea, o balta uriasa de sânge uscat, un cutit ruginit in mijlocul bălții si alea sunt degete? Cred ca da! Sunt vreo 3 degete langa balta de sânge. Îmi întorc privirea spre stânga. De ce am facut-o?! Acolo sunt 3 oameni spanzurati! Primul avea si un topor in burta. Al doilea nu avea mâini, acestea fiind pe podea. Si ultimul! Are... Nu are nas, ochiul stâng lipseste , iar ala dreptul are un cutit în el. Toți spanzurati si in balta de sânge! Adica: sunt eu criminal, dar asta nu mai e crimă , e....măcel, cruzime, ceva malefic! Ce om crud ar teroriza astfel pe cineva? Privesc cu groază cadavrele.
- Măi , măi , măi! Pe cine avem noi aici?! Nu cred! Doar nu este fratele mai mare al Katiei, nu? Sau ar trebui sa spun fratele mai mare al Sofiei Dark?!
Ma întorc spre accentul de rus. O, Doamne! Ce, draci , se intampla aici? Asta este ....seful clanului 13!
-Ce se petrece?întreb speriat ca redus ul mintal.
M-a vazut speriat. Vede ca privesc cu groază cadavrele.
-O! Stai calm! Nu o sa ma ating de tine. Pe sora ta o vreau!
-De ce?bai, sunt chiar redus mintal!cum de întreb asa ceva pe cel numit odată Tiranul cu un scop!
Zâmbește amuzat, dar criminal.
-Of! Bietul de tine! Încă nu ti-ai dat seama? Pentru răzbunare! De când sora ta a reusit sa pătrundă in acest loc, restul clanurilor au considerat ca nu mai suntem cum eram si asa...din cel mai puternic si temut clan am ajuns... Of! Hai, vin-o după mine!începem sa mergem de al lungul holului.
-Ce o sa-i faci?întreb îngrijorat.
-Tu ce crezi?intreaba el sarcastic.
-Mai bine omoara-ma pe mine!
-Poftim?... Nu vreau sa o omor , prostule! Vreau sa o folosesc in avantajul meu! Tu nu ai vazut ce poate face! Uite!
Am ajuns in capătul holului. Îmi arata sa privesc in celula din dreapta. Acolo este un bărbat. Stiti chestiile alea,aparatele de tortură, cu care esti legat bine de mâini si picioare, iar el te întinde? Ei bine bărbatul ala este in acea chestie. Dar a fast atât de întins încât mâinile si picioarele i s-au desprins in corp si stau, langa ce a mai rămas din el , tăiate in bucăți mici. Pe pereti sunt mai mulți bărbați macelariti. Organe peste tot. Sânge nu mai zic! Seful (nimeni nu ii stie numele. I se zice Seful) ma îndeamnă sa privesc si in celula din stanga. Acolo erau aruncate membre , capete , trupuri , câteva arme . Seful spune:
- Ea singura a facut toate astea! Acum mai spui ca stii ceva legat de sora ta ?
Sora mea?! Sofi Dark?! Adica: da! Andy mi-a spus ca ea e Katia . Si da stiu ca a facut multe crime. Dar nu mi-am imaginat ca atât de crude! Acum pe bune! Nici Andy nu a stiu sa-mi spună exact ce misiune a avut de îndeplinit si ce a facut. Stie foarte vag. Dar acum serios vorbind! Ce scop măreț trebuie sa ai ca sa faci asa ce va? Cel care e in stare de asa ceva are o minte bolnavă! Si da! Tocmai mi-am facut sora bolnavă. Dar din ce vad aici pot sa zic: Sofi Dark, sora mea, are cea mai bolnavă, sihopata, nebună si criminală minte din lume! Cum poate dormi noaptea? Adica: si eu omor (adica: il inpusc pe unu sau ii bag un cutit in inima sau ii dau sa bea otravă. Nimic de genul asta) dar mai am si remușcări. Ce fac eu e mic copil pe langa ce face SORA MEA MAI MICA. Ea e un geniu criminal pe langa mine. Ce cruda e! Cum sa facă asa ceva? Nici daca viața mea ar depinde de asta nu ar macelari in halul asta pe cineva, maxim il omor infigandui un cutit in cap!
-Intră!spune Seful.
Am atâtea intrebari si...in fine! V-ati prins voi ce confuz sunt. Întru in camera din capătul holului. E întuneric. Simt cum sunt inpuscat cu o săgeata tranchilizanta in mana si usor , usor îmi pierd cunostinta si cad.
Sofi P.O.V.:
A trecut jumatate de ora de când tot ma sărut cu Andy. Trebuie sa recunosc ca îmi place sa ma sărut cu el si mai mult de atât e primul meu sărut! Iar acum voi sunteți ceva gen: "Si aia din scoala care te sărutări? Si victimele tale? Si Roberto? " . Eu buna ce sunt o sa va spun: E primul meu limb! Cei de la scoala si Roberto m-au sărutat pur si simplu ( ii scoatem din discuție pe Mihai, deoarece ala nu se pune!), iar de victimele mele...le omoram inainte de as pune limba lor scarboasa si infecta in gura mea.
Am obosit de la atata sărutat si cercetat. Nu numai eu, ci si el. Ma pun cu capul pe pieptul sau gol (nu v-am spus ca i-am dat tricoul jos? Cred ca am uitat! Nu va mai faceti fantezi erotice, perversilor! Nu am facut sex, doar i-am dat tricoul jos! Asa ca....) cu fata la el. Zâmbește! Si eu zâmbesc!
-Deci acum suntem un cuplu?il întreb eu amuzată.
-Depinde!raspunde amuzat. Ti-ar plăcea sa fi iubita mea?
Il sarut (din nou! Stiu! Dar nu ma pot abtine!)
-Din prima clipa când te-am vazut vroiam sa fac asta!
Spun si începem sa râdem amândoi.
-Din prima clipa când te-am vazut am vrut sa faci asta!
Spune in timp ce râdem. Ma simt bine! Nu stiu ce ma apuca :
-Te iubesc!si sar pe el,începem sa-l găsi o după ureche (deoarece acolo stiu ca se găsi la cel mai tare!)
Ma i-a de talie si ma pune sub el (in tot acest timp rade necontrolat) si începe sa ma gadile pe burta (stie ca acolo ma gadil cel mai tare!). Incep sa rad ca bezmetică. Spune:
- Si eu te iubesc!
După acest schimb de replici spune:
-Acum, hai sa vedem ce e cu Max!
Si uitasem! Wow ! Prima dară când nu ma gândisem mai mult de 5 minute la fratele meu natural. A fost placut. Andy ma ridica din pat si isi pune brațul drept pe umerii mei, apropiindu-ma de el mai mult. Coborâm. Toți se holbeaza la noi! Toți! Toți din casa asta se holbeaza la noi! Eu si Andy spunem la unison:
-Ce?
Amândoi confuzii. De ce se holbeaza toti? Adica :da! Eu sunt un pic mai ciufulita in par, iar Andy nu are tricoul pe el si e si el ciufulit. Dar in rest arătăm intacti!
-Sunteți acum împreună?intreaba Raluca.
-Da!răspundem timizi la unison ,înroşindu-ne, eu si Andy.
-Stiam eu!strigă Mia. Scoate-ti banii!
-Ai pariat ?întreb surprinsă.
-De fapt, toti am pariat!recunoaste Elena.
-Va potriviți perfect!spune Amanda.
-Noi toti am pariat ca veti fi împreună, doar Alex a votat ca il vei omorî când o sa încerce sa te sărute.
-Asa Alex?spun putin surprinsă, dar se putea vedea ca sunt putin nervoasă ca tocmai el crede una ca asta despre mine.dă din cap afirmativ si spune:
-Pai sunt convins ca încă nu te-ai sărutat cu el! Si oricum Andy si cu tine nu stiti sa va sărutări!
Nervoasă (si Andy la fel) la ce a spus eu si Andy începem sa ne sarutam. Le pot simti uimirea celor din jur. Sărutul durează cred vro un minut. După care si eu si Andy ne întoarcem spre Alex, uimit pana in măduva oaselor:
-Nu stim sa ne sarutam, nu? !spunem la unison.

Cam atât azi! Vruiam sa fac mai detaliată partea cu aia morți, dar am o scuza buna! Alaltăieri m-am dus la o prietenă, Andreea ( nu are Wattpad). Ea a zis ca vrea sa ne uităm la un film de groaza ca sa ma sperie. I-am zis ca nu am timp sa stau atât timp la ea. Am decis sa îmi arate doar cele mai de groaza(după ea) momente. Filmul era despre canibali . Ea mi-a arătat momentele din film cand acestea isi omoară victimele si le mănâncă. Sa nu credeti ca m-am speriat. Nici de cum ! Chiar la inceput mi-au placut. Dar...Am O mica problema cu chestiile de genu asta. Îmi provoacă o Greață de nedescris. De aceea nu o sa ma fac niciodată medic. Când vad organe aruncate aiurea, pe unii care le mănâncă îmi vine sa vomit. Asa ca scuze, dar zilele astea de fiecare data când ma gândesc la ceva cu sange (De sânge nu mi- e sila, de organe da) ma gândesc instantaneu la imaginile alea scabroase! Când scriam îmi venea sa vomit! Asa ca ....SCUZEEEE!... Voi încerca sa-mi revin. Sper ca va placut capitolul! Il dedic lui crinabyanka40 (sper ca am scris corect) pentru ca am observat ca ii place cartea si ma bucur! Ce sa va mai zic.... Lăsați un comentariu, va rog mult! Scuze daca v-am dat si vouă greturi ! Scuze de greselile gramaticale! La mine e ora 3. Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum