Capitolul 33

2.9K 131 4
                                    

Sofi P.O.V.:
-Ai mâncat bine?o întreb pe Mia, ca sa schimb subiectulm.
-Da!îmi răspunde zâmbitoare. Ah...casca ea,intinzandu-se pisiceste.
-Ti-e simnic, piticot?o întreb cu o voce blândă.
Ea da din cap aprobator cu fata de copil de 5 ani.
-Ma conduci pana la cabana mea?intreaba ea cu gotic pe fata si ochii rugatori.
-Bine!si ii zâmbesc blând.
-Sa vi la cabana noastra după!ma anunță Cristi.
-Va conduc?intreaba blondul pervers nenorocit (Zeyn )
-Sigur!raspunde, înaintea mea, Mia.
Si plecam. Eu o iau pe Mia in brate, iar perversul nenorocit (nu ma mai puneti sa-i spun numele!) in stânga noastra.
-Si cum ai mai dus-o?ma intreaba amuzată Mia.
-Pe scurt : ce ai vazut, apoi am mâncat o cina super, după ai vazut, apoi am aterizat aici. Cristi a fost porc, dar după nu s-a mai oprit din scuze, Mia chicoteste.
-Si nu i-au facut nimic?intreaba ea uimită si amuzată.
-L-am aruncat de pe mine, jos din pat. După m-am jucat cu băieții si inteles bine. Am dormit. Am dat nu stiu eu ce test si l-am trecut...
Aici Mia se opteste din mers si se întoarce cu fata la mine.
-Cum ti-ai dat seama ca in sucul ăla se afla respiratia diavolului.ma intreaba uimită.
-Imediat ce am pus buza am simtit adrelanina. Stai! Tu ce ai facut?o întreb speriată.
-A luat o gura din băutură, după Claudia i-a luat paharul, dar ea deja intrase in starea drogului.raspunde porcul ala pervers nenorocit.
-De fapt nu stiu ce s -a intamplat prea bine.recunoaste Mia si începe sa meargă.
-Si cealalta proba?o întreb speriată.
-Probele sunt diferite in functie de vârstă, experienta etc. .raspunde perversul nenorocit. Mia doar s-a luptat cu vreo doi tipi.
-Adevărat!afirmă Mia. Tu?
-Eu am fost atacată de nu stiu câți cu pistoale si pumnale, cutite...din astea.
-Si ai facut o treabă super! Asta a fost cea mai grea proba de pana acum. Pana si eu am avut mai usor.se laudă boul ala pervers nenorocit.
-Mersi, perversule!ii multumesc cu un zâmbet fals pe fata.
- Aăă...adauga Mia.
-Hai, sa iti zic ce am mai facut si te prinzi. După ce am mai dormit. Când m-am trezit am aruncat pe băieți apa rece. Ei m-au aruncat in piscină. Era sa mor înecată, deoarece nu eram bandajata si iti dai seama. După am mers la cabana si perversul asta nenorocit a încercat sa ma violeze.
-Nu-i adevarat!protestează perversul nenorocit.
-No! Deloc! Doar vruiai sa ma dezbrace si...fir-ar! Nu pot sa spun cat e si Mia aici!spun si ma bosumflez.
-Ce vrei sa spui?ma intreaba Mia cu o voce inocență, iar perversul începe sa rada.
-Nu contează!ii răspund dur.
-De ce nu poți spune?ma intreaba râzând cretinul pervers nenorocit.
-Da de ce mereu când sunt si eu cu voi nu injurati?intreaba revoltată Mia.
-Pentru ca TU NU ai voie sa INJURI! Si daca te prind o data ca înjuri iti promit ca iti vei primi o bătaie zdravănă!o amenint eu pe piticot.
-Da voi de ce injurati si spuneti cuvinte din alea?Si de ce nu am voie si eu?intreaba dând din mâini.
-Deoarece noi am stabilit ca încă nu e timpul sa afli acele cuvinte!ii răspund autoritară.
-Adică ea nu stie ca inseamna?intreaba încă râzând boul ala imbecil, pervers nenorocit.
-Nu! Nici viol nu stie ce inseamna mai exact.răspund serioasa, dar un mic zâmbet amuzat îmi apare pe fata.
-Ba stiu!se ratoieste Mia.
-Ce?o intreaba sarcastic perversul ala .
-A saruta si dezbracă pe cineva fara voia lui!Spune plina de mândrie si isi pune mâinile pe solduri, iar cretinul ala de pervers nenorocit începe sa rada in hohote.
-Vezi, perversule?întreb sarcastică.
Am ajuns se pare la cabana. Este vizavi de a mea! Dar la intrare observ ca scrie un 12 pe usa, iar la cabana mea scrie un 13 la usa. Intrăm si vad ca este la fel ca a mea cabana. Aceeasi sufragerie! Baia se vedea la fel prin usa deschisă.
-Nu îmi mai spune asa!se revoltă boul cretin de pervers nenorocit si idiot.
Mia se întinde pisiceste si casca.
-Noapte buna!ne urează ea si merge in dormitor.
-Bine! Pa, perversule!si dau sa plec, dar boul-porc cretin- idiot de pervers nenorocit ma prinde de mana si întoarce cu fata la el.
-Îmi pare rău!spune acesta cu ochii in pământ si printre dinti.
-Pentru?il întreb sarcastică.
Linistea raspunde in locul lui.
-Asa credem si eu! Pa, perversule!si plec.
Întru in casa si ii gasesc pe Mihai si Mihnea dandu-si limbi cu Izza si Daniela. Merg spre dormitor si intru. Si ce credeti ca se intampla in patul in care am dormit eu? Cristi face sex cu o curvă! El se uita la mine uimit.
-Daca vrei sa te futi in casa asta încuie si tu usa! Of!si ies. Voi de ce nu mi-ati zis?
-Ăăă...incep cei patru sa se scuze, dar ii opresc.
-Pentru ca erați prea ocupați cu exploratul.spun si ridic sprâncenele amuzată.
Ei scot un mic chicot. Dar Mihai devine imediat serios.
-De ce te comporți asa normal? Tocmai ai vazut cum si-o trage Cristi!intreaba gesticuland din mâini Mihai.
-Ei! Doar pentru ca nu am facut niciodată nu inseamna ca nu am asistat si eu la niste violuri sau partide de sex pe cinste!spun si ma cam inrosesc.
Si da! Am mai vazut! Un exemplu? Pai...in Irak! Acolo aia fac sex peste tot! Si când zic peste tot ma refer peste tot! Si pe holuri! În fine! Cei patru ridica sprinceana.
-Oricum! Va las!si dau sa ies afara.
-Unde pleci?ma intreaba Mihnea.
-Sa ma plimb! Nu vreti sa va las sa continuati expediția?întreb amuzată. Dar încuiate si voi usa in caz ca faceti altceva.si ies.
Ce sa fac? Sa o întreb pe Claudia ce pot sa fac. Ma îndrept spre sala mare. Dar ajung in capătul canoanelor când il vad pe perversul ala nenorocit, cretin, idiot, porc, bou si măgar. Rade cu alți băieți si cut...fete care stau in poala lor. Langa acel....stau vreo 5 fete. 2 la picioare, 2 in laterale si una la spate.
-Buna, pisi! Ce faci?spune perversul ala nenorocit, cretin v-ati prins voi!
-A! Uite-l pe perversul meu preferat! Eu fac bine! Tu sti cumva unde e Claudia, perversule?il întreb cu un zâmbet pe buze.
-Serge-ti zâmbetul ala dracesc de pe fata, pisi! Si nu îmi mai spune pervers! Si de ce o cauti ?intreaba perversul.
-Pai, Cristi si-o trage cu una si ceilalți doi sunt intr-o expediție în gurile Demisie si a Izzei. Deci: nu am ce face si voiam sa o întreb ce pot face interesant in tabără asta.ii raspun sincer.
Se uita la mine ridicând sprâncenele.
-Pai...poți face si tu sex daca vrei,pisi!îmi sugerează acesta.
Vrea sa jucam jocul asta? Pe bune? Ba da chiar e blond! Foarte bine!
-Te oferi tu, boy?il întreb exact ca o curvă!asta il face sa ma privească uimit, dar imediat ii apare o fata perversă si sare ca ars in sus si da sa ma ia de gât.
-Hai, pisi!
Ma apuca râsul!
-Glumeam, perversule!zic in hohote.
Imediat se intistreaza la fata. S-a pus la locul sau.
-Stiam asta!spune acesta încercând sa nu se observe supărarea lui.
-Sigur!spun sarcastică. Acuma, ma puteti ajuta sau?
-Pai...în primul rand: Claudia e plecată si nimic nu se intampla fara ea. In al doilea rand: poți sta cu noi daca vrei, pisi!îmi propune perversul.
-Si voi ce faceti?ii întreb plictisită.
-Jucam adevăr si provocare!îmi răspunde perversul.
-Pai...pot sa merg sa vad cum doarme Mia, pot sa ma uit cum fac sex băieții aia sau sa ma joc adevar si provocare. Da avem un câștigător!
Si ma asez pe balustrada din dreapta pervesrului. Băieții(cu cur...fete in poala) ceilalți stăteau pe scări si balustrada cealalta.
-Si Sofi, cum e in Irak?intreaba un băiat in maieu alb.
-Se omoară mult...Si e foarte mult sex!răspund scurt si la obiect.
- Cum adică?intreaba perversul.
- Cred ca ti-ar plăcea acolo! Pentru ca aia se fut pana si pe hol. Nu poți merge cativa metri ca si vezi o partida încinsă.
-A, deci sti cum se face?intreaba nenorocitul de pervers măgar, bou, porc, idiot, nesimțit, cretin, am mai zis pervers?.
-Daca tot esti atât de pervers încât sa ma întrebi, eu sunt o drăguță ca iti răspund la aceasta intrebare. Da, stiu cum se face, chiar daca nu am facut!ii răspund răspicat fiecare cuvant. Ai inteles, perversule?
Bun! Am uitat sa mentionez ca din prima clipa când am aparut toți băieții au inceput sa ma dezbrace din priviri. Ei bine, acum deja isi imaginati cum ma violat! Fetele tot timpul asta mi-au aruncat priviri pline de ură. Acum parca ma omora din priviri. Câteva secunde de liniste.
-Daca veti sta toata ziua sa ma violat si omorati din priviri, am carar-o!ii avertizez pe nataraii astia perversi.
Au revenit la realitate.
-Sofi, te provoc sa ne spui ce faci intr-o zi din viața ta! Dar fi sincera!spune un baiat cu tatuaje pe tot corpul.
-Ce zi?il întreb eu pe acesta.
-Ziua ta de nastere.îmi răspunde.
-Ok! Ma scol la 5 dimineata si plec de acasa cat de repede pot ca sa nu primesc o bătaie si de ziua mea. Merg la biblioteca unde stau pana începe scoala. După ore, merg pana acasa. Acolo ma întâlnesc cu fratele meu vitreg, este varul meu, care imi spune ca azi e ziua mea si ca darul sau este sa nu ma bată toata ziua. După urc in camera. Îmi fac temele. Si plec la casa gasti. Ei ca de obicei au uitat de ziua mea, asa ca...nu primesc nimic. După câteva ore ma întorc acasa ca sa nu isi dea seama nimeni ca voi fi plecată peste noapte. Ma prefac ca adorm pe la zece si ies pe gem. Merg in club câteva ore, iar după omor pe cineva. Ma întorc in camera mea si adorm. Asta e ziua mea. Si cam asa se intampla in fiecare zi!le răspund lipsita de orice sentiment.
-Wow!spun toți la unison.
-M-am obisnuit!le spun de parca asta ar fi fost logic.
-Sofi!spune un băiat intr-un maieu negru.
-Da de ce ma alegeți pe mine? Nu vedeti câți sunteți?ii întreb eu.
-Dar doar pe tine nu te cunoastem!îmi răspunde perversul cretin.
-Da nici eu pe voi!protestez.
-Da, dar noi suntem mai mulți!si nenorocitul pervers cretin scoate limba la mine.
-Daca mai scoți o data limba la mine, perversule, iti voi da un pumn!il avertizez dur si rece.
-Ok, pisi!spune perversul cretin si face din mâini in sus semn ca cedează.
-Salut!se aude vocea lui Roberto.
-Sal!răspund ceilalti la unison.
Când ma întorc cu fata la el, vad ca o are in brate pe Dina.
-Hey!ii salut eu.
-Sofi!spune fericit Roberto si ma îmbrătisează.
Dina sta langa aruncându -mi o privire plina de ură. Ma cam enervează! Acum pe bune! Azi toate delete mi-au aruncat ură. Ce au? Bine măcar ca Roberto nu ma dezbracă din priviri ca daca si el făcea asta chiar ma enerva. In schimb Roberto ma pupa părintește pe frunte si ma priveste cu mândrie.
-Ce faceti?ne intreaba acesta.
-Jucam interogheaz-o pe Sofi! Va baga -ti?răspund eu.
Toți scot un mic chicot sau zâmbet. Dina si Roberto fac un schimb de priviri si se asează. Roberto pe o scara, iar Dina in poala lui.
-Cum sa ratez sa o interoghiez pe Sofi?spune Roberto amuzat.
-Off...ok! Ascult! Ce vreti sa ma întrebați? Da-ti drumu!

Îmi doresc sa scriu mai mult! Dar am obosit! Încă astept sa-mi raspunde-ti la provocare! Sa nu uit: capitolul ii dedic AlexandraSalunov. Te pup, draga! Deja am primit 2 idei. Nu va spun de la cine deoarece prima idee este legată de ce face Sofi cu cutitul in baie si a doua la fel. Dragi mei cititori, stiti ca va iubesc si stiti ca ma voi supăra daca nu îmi trimiteți idei! Asa ca...faza e ca raman fara inspirație. Eu stiu exact următorul moment, dar nu stiu cum sa tre de la un moment la altul. De asta vreau idei. Stiti căîmi pare rău de greseli si din astea. Nu va mai rețin. La mine e 00:17. Noapte bună ! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum