Mie îmi place! Ce ziceți?
Sofi P.O.V.:
Ma asez linistita, de parca nu s-a intamplat nimic, pe fotoliu.
-Cineva a revenit la vechiurile "obiceiuri"?intreaba Derek curios.
-Nup!raspund eu categoric.
Despre ce dracu vorbim? Despre mine, logic! Despre mine la inceput! Da, ma tăiem acum 6 ani....iar după un timp , m-a invatat Derek sa desenez pe piele.
-Jimmy?intreaba Bogdan.
-E si evident, ca provocare!raspunde băiatul.
Bogdan se gândeste putin si spune.
-Sa te duci după Zeyn si Jade!
-Cu cea mai mare placere!zice vesel si o sterge de aici prichindelul.
-Max?zice Emma.
-Adevar si provocare!
-Cat de mult s-a schimbat Sofi?
El ma priveste atent si spune sincer.
-Mult!
-Te provoc sa o provoci!
Ma uit la ea cu o fata gen "Pe bune?!". Adica jocul asta e un joc! Logic!
-Provoacă!ii dau eu acceptul.
-Mmm...te provoc sa ma lamuresti si pe mine ce ai facut in ultimii ani!spune de parca ar fi evident ca asta vrea sa stie.
-Pai...se pare ca tu esti un personaj din alta carte!constat eu. Si je nu e buna de povestit! Deci intreaba, bre! Iar eu iti răspund.
-Jucătoare X?intreaba(adica de când sunt! Pentru cei mai grei de cap!)
-De la 10 ani! La 4-5 luni după ce a murit matusa.
-Tu chiar vrei sa ii pui la intrebari de cum se vede ea?intreaba Emma plictisită. Daca vrei sa sti despre ea, intreaba-ne pe noi!
-Of! Bine, Emma!spune dandu-si ochii peste cap Max. Cum e?intreaba după un moment de gândire.
-Incapatanata, suparacioada, enervantă, iti vine sa o dai dracului!spune Emma.
-Hei!ii atrag eu atentia incordandu-ma. Ai uitat: egoistă!spun cu un rânjet pe fata si tot corpul meu se relaxează.
-Hai, ca nu esti nici asa de rea!încearcă sa se împotrivească Maria.
-Nu, ai dreptate!accepta si Bogdan. E si mai rea!spune amuzat.
-Dar cum spun eu mereu, zic eu, vorbele nu valorează nimica! Faptele vorbesc! Asa ca, mai bine, stai un timp cu mine si ai sa vezi!
In sfarsit, vin si amorezii!
-Atat de repede?spun cu ironie.
-Daca mai vrei, mai mergem!spune amuzat Zeyn.
-Sau te duci tu, ca am obosit!replica Jade.
-Hoho!spunem toți amuzati.
-Da, si eu cred ca ti sa facut dor de "gherutele" mele, nu, Zeyn?ii dau replica.
-Yau!reclama Jimmy si SA palma cu mine.
-Dar cred ca Jade n-ar rezista sa astepte atat de mult!ii dau replica si ei.
Pe bune! Ăstia doi stau lipiți unul de altul, de zici ca au lipic pe ei, si au rămas asa! Nu are sens ce am zis?! În fine!
-Ti-a zis-o!recunoaste Emma.
Eu zâmbesc nevinovat, de parca nu am facut nimica.
-In fine!renunta Jade. Trebuie sa mergem!
-A, da!spun in acelasi timp Emma, Bogdan, Max si Maria, ridicandu-se de pe pian, canapea, respectiv fotoliu.
-Unde?intreb eu si Derek deodată.
-Derek, si tu!ii atrage atentia Bogdan.
-Unde?intreaba el.
-Treci dracu aici si nu mai comenta!spune Emma si il trage afara din camera.
-Sa fiti cuminți!spune Jade.
-Ce? Of! Ce se intampla?intreb obosită.
-Noi plecam,anunță Max. Iar voi rămâneți!
-Care noi?intreb eu.
-Tu si Jimmy!zice Zeyn.
-Ce?spunem in acelasi timp. De ce?
-De ce nu?ne-o intoarce Jade.
Vreau sa protestez, si la fel si Jimmy, dar...
-Fara comentarii! Noi trebuie sa plecăm, iar voi nu veniti cu noi! Punct!incheie discuția Bogdan.
Nu mai apuc sa zic nimic ca si au dispărut pe usa. Pot sa aud poarte din fata cum se deschide. Iar peste câteva minute se închide.
-Si ce vrei sa facem?il intreb pe Jimmy.
-Nu stiu...zice sincer.
-A, da! A aflat de tăieturi?imi aduc aminte când vad ca are încă bluza cu mânecă lunga.
-Nu...Dar încă am bandaj. L-am schimbat ieri, ca parca se mai vedeau nitel si sa fiu sigur.
-Hai sa vedem!
El vine aproape de mine si isi sufleca mâinile. Imi aminteste de Mia! Si sa se taie. Nu are "curajul" sa deseneze. Ma rog, de fapt nu vrea! Se taie doar pr mâini si picioare. Am încercat sa o dezvat, dar...of! Încă nu a scăpat de "depresia" ei! Te tăi ca sa te eliberezi! Stiu prea bine! Ascunzi unde te-ai tăiat, ca sa nu te judece nimeni! Oamenii sunt rai, deci mai bine nu le arata slăbiciunea ta! Măcar asta am invatat-o! Ziua e o fata nebună, copilăroasă, mereu zâmbitoare! Nu stie multe! Nu stia ca atunci când se taie pierde sânge oe care corpul tau nu il face in continu! De fapt face, dar faza e ca nu stia ca daca pierzi prea mult sânge poti sa mori! Ea stia doar ca se simțea bine când o face! Acuma, stie, dar tot o mai face! Ii desfac bandajele lui Jimmy si constat ca nu mai se vede nimic.
-De care ori te-ai tăiat?il intreb pe pitic.
-De multe!
-Pielea ta nu e hartie, asa ca nu o mai tăia! Când te tai?
-Când simt ca nu mai pot..
-Jimmy, cati ani ai?il intreb confuza.
-12!raspunde el, iar mie îmi cade fata!
-Atari de 8!spun uimită.
-Mi se spune des!
-Atunci când simti ca nu mai poti, poti face altceva! Poți sa iei o esarfa si sa ti-o strânge tare de mana. Tare, tara pana se invineteste mana! Asa nu va mai trebui sa te ascunzi de Zeyn,pentru ca si in caz ca va vedea, nu te va întreba. De ce? Deoarece va crede ca te-ai lovit undeva. Maximum te va întreba unde!
-Bine de stiut...Merci! Sti multe!
-Eee! Am si eu experienta mea!recunosc amuzată. Plus ca si Mia se mai taie, si ascunde de Andy.
-Mia e drăguță! Imi place de ea!
-Serios?
-Da! E asa frumoasa! Si iese in evidenta! Si e nebuna! Imi plac fetele asa!
-Vrei sa o chem aici? Ca o chem pe Raluca, si o aduce si pe ea!
Mor! De somn! De aia nu va mai zic nimic! La mine e 02:03! 'Ai di capuletul meu! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...