Sofi P.O.V.:
Ma trezesc usor. Andy inca doarme. Cum sa il trezesc? Stiu! Ii dau un sărut mic pe buze. El zâmbește. Deschide ochii usor.
-Serios?ma intreaba amuzat, dar răgușit.
-Vroiai sa te musc?il întreb amuzată. Bine!
Si dau sa il musc de gât, dar ma opreste si sărută. Nu durează mai mult de o secunda, ca se si aude un chicot. Ne uităm la usa si o vedem pe Mia cu capul pe usa. Zâmbește pana la urechi. Eu si Andy ne ridicăm in fund.
-Ce e, pitic?o întreb răgușită si ii fac semn sa vina aici.
Chicotind, deschide usa larg. Pe ea cad restul. Cred ca toți au stat cu urechea la usa. Pe mine si Andy ne apuca râsul. Mia se asează in brațele mele.
-Ce, dracu, faceti?intreaba Andy in hohotul de ras.
Le facem semn sa vina mai aproape. Mia ma ia in brate si pupa pe obraji.
-Pentru ce a fost asta?întreb nesigură.
-Raluca a spus sa te rog sa îmi explici tot! Si a spus sa o fac drăguț!ma informeza.
Ma uit la Raluca cu o fata gen "ce debutează Mia acolo?!". Raluca lasă capul in pământ si se abține sa nu rada.
-Ia venit ciclul!raspunde Elena care începe sa rada.
Toți băieții fac o fata gen "si ne-o spui noua?!".
-Si voi de ce nu ii explicati?o întreb pe Elena. Voi aveti mai multa experienta!argumentez.
-Da tu ii esti ca o mama!se apara ele.
-Of!oftez zgomotos. Bine! Max, spune-i tu!ii transmit lui Max.
-Ce?se mira el. Da tu esti fata!se apara el.
-Da tu ai experienta cu fetele!argentez.
-Da tu ii esti mai aproape!
-Da tu esti fratele mai mare! Sa sti ca tu trebuia sa ai discuția asta cu mine!ii reproșez.
-Daca vrei o pot avea acum cu tine!cedează el.
-Bine! Hai!si dau sa o dau jos pe Mia.
-Tu vorbesti serios?se uimește Max.
-Da!răspund relaxată. Tu ai spus daca vreau si eu vreau! Deci?
-Glumeam!recunoaste el.
Ma incrunt.
-Ma voi razbuna!ii anunt pe toți.
O dau jos pe Mia.
-Vin acum!il anunt pe Andy.
Ne dăm un sărut mic.
-Ce se intampla între voi?intreaba Max, ridicând din sprinceana. Sunteti împreună?
Ne dăm ochii peste cap. Eu ma ridic si duc după Mia. Dar inainte il aud pe Max zicând :
-Trebuie sa am o discutie serioasa cu voi doi!
Pe mine ma bufneste râsul. Merg in camera Miei.
-Pitic?
-Da, Sof?
-Of!oftez zgomotos.
Incep sa ii povestesc de toate chestile! Si când spun toate, ma refer la toate! Inclusiv ce e cu sexul si toate porcariile astea! Doamne, ce greu e! Nu am probleme sa vorbesc despre asa ceva, am probleme sa ii spun asta Miei.
- Wow!se mira ea.
-Ai inteles tot?o întreb .
-Da! Explici foarte bine! Da tu te-ai culcat cu cineva?intreaba ea.
Din spatele usii se aud niste "ssst!". Usor merg pana la usa. Când deschid usa toti aia cad.
-Serios?le spun cu o fata gen "Pe bune?".
Max se ridica primul.
-Raspunde la intrebare, te rog! Nu ne baga in seama!spune repede si îmi face semn sa continui.
Imi dau ochii peste cap.
-Vrei sa sti?il întreb pe Max.
-Ce? Eu? Nu! Nu, nu, nu!ma asigura Max.
-Bine! Mia, vorbim mai tarziu.
Si ies. Eu intru in camera.
-Mie foame!spunem la unison eu si Andy.
Ma ia de talie si mergem inapoi. Restul ne urmează. Mergem in bucătărie. Eu si Andy facem un schimb de priviri. In tăcere hotăran sa mâncăm cereale. Ca fulgerul, eu pun laptele la încălzit, iar Andy ea cereale si boluri. Si restul ajung in bucătărie. Eu si Andy deja suntem la masa. Mâncăm cu pofta. De când nu am mai mâncat? De mult! De când nu a mai mâncat Andy? Nu stiu! Oricum! Devoram tot bolul. Restul se aseaza pe scaune. După ce terminam, Andy pune bolurile la spalat. Tocmai vreau sa il întreb ceva, dar Max mi-o ia inainte:
-Lua-ti loc!ne ordonă Max.
Ne conformam.
-Voi doi sunteți împreună?începe Cristi interogatoriul.
-Da!răspundem la unison Andy cu mine.
-Si?ii întreb.
-Ooo! Ce drăguț!exclama fetele.
Cail vrea sa spună ceva, dar Raluca spune:
-Gata cu interogatoriul! Cali, lasa-ti in pace! Ii speriati!le atrage atentia.
-Of! Bine, iubi!cedează Cail.
Raluca ii zâmbește. Si se sărută!
-Da voi de când sunteți inpreuna?ii întreb zâmbind.
-Cam de când ai plecat tu!ma anunță Andy.
-Apropo de plecări!imi aduc aminte. Tu de ce ai venit sa ne ei?întreb ridicând sprinceana la Andy.
-Pai... M-am gandit ca ar fi drăguț!se acuză Andy.
-Si cum te-ai gandit tu la asta?il întreb incrucisandu-mi mâinile la piept.
-Paii...după cs si plecat, mi-am adus aminte ca un prieten are autobuz si m-am dus sa il iau. Am încuiat casa si amplecat după tine.recunoaste acesta.
Ma uit la el de parca mai am putin si il omor. Va vedea el! Ce ziceți sa ii fac? Vopsea roz in jampon? Poate! Dar nu trebuie sa isi dea seama ce am de gand. Oftez si îmi dau ochii peste cap.
-Ne uităm la un film?il întreb.
-Of!oftează usurat. Sigur!raspunde cu un zâmbet pe fata.
Ne ridicăm.
-Hei!ne atrage Roberto atentia.
-Ce-i?il întreb.
-Cu noi cum ramane?întreab Amanda.
-Ce-o cu voi? Face-ti ce vreti! Daca vreti veniti sa va uitati la film cu noi!
Eu plec cu Andy langa mine in sufragerie.
-Eu merg sa ma schimb.il anunt si urc in camera.
Ma schimb repede in niste pantaloni scurți si un maieu alb. Iau din baie niste vopsea de par roz! De ce am in baie vopsea roz? Deoarece mereu când ma enervează cineva il fac roz sau alta culoare. De fapt Mia are părul verde din cauza mea. Acum vreo 2 ani ma enervat. Atunci a descoperit ca ii place părul verde. Merg repede pana in camera lui Andy si ii pun in jampon. Ies repede din camera lui si merg spre scări. Andy apare de pe scări.
-Hei!il salut eu.
-Hei!ma saluta el.
Ma ia de talie si ma sărută vro câteva secunde.
-Du-te jos! Vin si eu imediat!ma anunță.
Când cobor, ceilalți erau pe fotoli, podea si canapea asezati. Toți au popcorn in mâini. Il aud pe Andy coborând. Când ajunge langa mine, ma ia de talie si ridica. Cât de usora sunt? Ma ia asa si merge pana la canapea. Acolo el se aseaza, iar pe mine ma pune in poala lui. Imi pun capul la pieptul sau.
-La ce ne uităm?ii întreb.
Mia se ridica de pe jos si duce la sertarul cu filme.
-Ce vreti?ne intreaba inocenta.
La unison se aud mai multe răspunsuri. Unii vor comedie, altii de dragoste, altii de actiune. Doar eu si Andy tacem.
-Andy, Sof, voi ce film vreti?ne intreaba Mia.
-Ce vrei?ma intreaba Andy.
-Mââ...un film de groaza?ii întreb.
-Ok!anunță Andy. Am stabilit! Mia, pune cel mai cu ponei film pe care il avem!
Mă uit la el cu o fata gen "esti nebun?!".
-Ce-i?se mira el. Sti ce m-am speriat când poneiul negru sa comportat rău cu ceilalți ponei?se indignează el.
-Are dragoste?intreaba Elena.
-Am plâns când poneiul negru si prințesa ponei s-au împăcat si chiar s-au inbratisat.argumentează el.
-Da acțiune?încearcă Roberto sa ghicească.
-Da sti ce m-am panicat, când poneiul negru ia luat o bomboana poneiului roz fara sa ceară?argumentează el.
Imi dau ochii peste cap.
-Sa stiti ca este un film super. Da voi ce vreti sa vedeti? "Cele 50 de umbre ale lui Grey"?ma intreaba enervat Andy.
-Da!raspun. Mai bine decat ponei!si oftez.
-V-am zis eu ca o fac sa aleaga filmul asta!se bucura Andy.
Fac o fata gen "Ce?" Toți rad. Ce se petrece?
-Fiecare a pariat ca te face sa spui un film. Andy a ales sa te facă sa spui filmul pe care tu nu l-ai vrut sa il vezi. Deci...imi explica Mia.
Il privesc amuzată.
-Ce film vrei sa vezi?ma intreaba Andy relaxat.
-Nu ne uităm la "Cele 50 de umbre ale lui Grey"?il întreb.
-Vrei?intreaba Cristi.
-Ce poate fi asa rău?!ii raspund.
Mia pune filmul. In mod normal, as fi trimis-o in camera ei. Începe filmul!
Sa terminat filmul! Nu a fost cine stie ce! De ce nu am vrut sa ma uit? Nu ma atrage acest gen de filme. Daca vreau pot sa merg sa vad in realitate o partida. Mia tot filmul nu si-a deslușit ochii de la ecran. Fetele au inceput sa isi impleteasca parul. Băieții sa se bată cu floricelele de porumb. Andy si cu mine ne-am uitat la film linistiti.
-Mergem la o cursa?il întreb pe Andy.
-Care roti?intreaba el.
-Patru!ii raspund.
-Ok!
Si ne ridicăm.
-Noi mergem la o cursa, vreti si voi?ii întreb pe restul.
Toți vor. Fiecare merge in camera. Ajung in camera. Merg la baie si îmi fac un dus. Vreau sa ma spăl si pe cap! Iau samponul. Apuc sa il pun pe jumătatea de jos a părului, dar imi dau seama ca asta nu e sampon! E vopsea roz de par! Andy! Cred ca si-a dat seama! Imi dau repede vopseaua jos! Prea tarziu! Deja sunt roz! Nu!
-Sof!ma striga Mia. Hai, mai repede!
Nu am timp sa imi dau jos vopseaua! Of! Imi iau o pereche de blugi lungi si un maieu negru. Cobor repede. Toți erau la intrare iar Andy in hohote de ras. Ii arunc o privire plină de ură. Dar el nu se opreste din ras. Toți când ma vad, încremenesc. Se abțin cu greu sa nu rada. Ii ignor. Imi iau cheia de la masina mea X9 neagra.
-Sof, ce ai pățit?ma intreaba Mia si începe sa rada.
Merg spre iesire. Când ajung in fata lui Andy nu ma mai pot stăpîni si spun.
-Da cum, naiba, ai reusit?
-Simplu! Când urcam te-am vazut ca iesi din camera mea. Asa ca după ce ai plecat, m-am dus in camera ta si am facut asta.imi explica,acuma imi zâmbește multumit.
Imi dau ochii peste cap si plec. Restul nu se mai pot abtine si incep sa rada ca disperați. Ma voi razbuna! Dar cum? Pe Andy pot sa il mai musc! Da pe restul? Se vor astepta sa ii vopsesc. Imi iau masina. Ceilalți de abia acum ies din casa. Nu erau pe gânduri si apas accelerația. In murma mea se crează un nor de praf. Toți tipa la mine, dar nu ii aud. Merg la singura pista din oras. Pista ilegală, desigur. Când ajung acolo, parchez cu un drift perfect, din viteza. Nu am mai fost de vreo 2 săptămâni la o cursa. Când ies din masina, sunt intampinata de un bou.
-Ce face o papusica drăguță ca tine aici?ma intreaba boul.
E clar ca e nou pe aici.
-Am venit sa concuraz!ii raspund hotărâtă.
-Tu? Hai, pisi! Nu vrei, mai bine, sa mergem noi altundeva?si un zâmbet pervers ii apare pe fata boului.
-Nu vrei, mai bine, sa ne intrecem?il întreb făcând din gene.
-Bine!cedează el. Pariul?
-Câștigătorul ia masina învinsului.
-Iti va parea rău ca te-ai pus cu mine, pisi!ma anunță el.
Mergem la linia de start. Acolo o curvă (cs vreti? Daca e curva ii zic curva!)ne dă startul. Turez motorul, iar când spune start apas pana la pământ accelerația. Boul ramane mult in urma. Ajung relaxată la finis. Boul ajungea secunde bune după mine. Cobor din masina, si el la fel. Vine spre mine. Eu intind mana, iar el imi arunca furios cgieile masinii.
-Cine esti?ma intreaba enervat boul.
-Cea care te-a învins!ii raspund lejer.
Gasca a ajuns. Unii deja sunt pe piata. Andy parchează langa mine. Imediat când se da jos, mai multe curve vin spre el. Le ignora si cine la mine.
-Da mult ti-a luat!declar eu.
Imi zâmbește. Ma ia de talie si îmi da un sărut.
-Lasa-ti romantismul!spune dandu-si ochii peste cap noul ala.
-Tu ce mai cauti aici?il întreb.
-Revansa! Maine! Aici! La aceeasi ora!ma anunță el furios si pleaca.
-Facem o cursa?îl întreb relaxată.
-Sigur!imi răspunde la fel de relaxat.
-Vin si eu!se aude vocea lui Max.
-Hei, fratioare!il salut.
-Hei, sis!ma saluta si el.
Ne urcam in masina. Cursa începe. Max e in fata mea. Dar il depăsesc la prima curba. Andy ma depăseste la a doua curba. Incerc sa il depăsesc, dar de geaba. Mai e o curvă si ceva metri. Bag viteza si ma prefac ca vreau sa il depăsesc pe partea dreapta. El isi da seama ca, de fapt, il voi depasi pe stânga asa ca sa mult spre stanga. Eu il depăsesc pe dreapta. Hihihi! Am trecut prima linia de sosire! După a trecu Andy si la o fracțiune de secunda după a trecut Max.
-Sof, mergem te rog, acasa?ma intreaba Mia cascand.
-Sigur, pitic!ii raspund cu zâmbetul pe buze.
Mia nu are masina ei. De ce? Pentru ca ea nu a venit niciodată la curse sau nu a fost nevoie. Ea împrumută masinile noastre. Ii arunc cheia noii mele masini. Se urca in ea si pleaca. Si noi plecam după ea. Am ajuns acasa! Drumul a fost foarte scurt! Întru în casa. Mia vrea sa imi dea chiria de la masina.
-Ce masina super! Te rog, sa mi-o mai inprumuti!so vrea sa imi dea chieile.
-Nu e masina mea, pitic!o anunt. Ci a ta!
Ramane gura casca. Un zâmbet urias ii apare pe fata. Date la gâtul meu.
-Mersi, mersi, mersi!Imi multumeste.
Restul intra in casa.
-Ce se intampla?intreaba Roberto.
Mia se da jos de pe mine. Le arata la toti cheia, zâmbind si chicotind.
-Sof mi-a dat masina mie!spune entuziasmată.
Un căscat urias si cum se întinde pieiceste sunt indici ca ii e somn.
-Hai, la culcare, pitic!o anunt. Conduci maine când vrei!o asigur.
Ea mai casca o data si pleaca sus. Eu merg in sufragerie si dau drumul la TV. Restul imi urmează exemplul. Începem sa ne uităm la desene animate.
-Ne mai uităm la un film?propun eu.
-Ok!accepta toti.
Ma ridic si merg la dulapul cu filme. Ma uit ce avem la filme de groaza si vad ca e un film cu un bilețel. Pe bilet scrie sa nu il pun când e Mia aici. Il iau pe ala si pun filmul.
-Cu ce e filmul?intreaba Feed.
-Sex si violență!raspund relaxată.
Ei se uita la mine cu o fata gen "Cine esti si ce ai facut cu Sofi?". Ma bujneste râsul.
-Calm! E un film de groaza!ii asigur eu.
Se calmează. Eu ma pun pe canapea langa Andy. Filmul începe. Toți tipa si se sperie. Eu ma uit fara probleme. Ce film e? Unul cu canibali.(daca gasesc titlul vi-l spun). Andy se uita cu frica. Încearcă sa nu se sperie, dar se vede ca mai are putin si face pe el de frica. Toți sunt asa. Acum e o scena când canibali mănâncă un om. Toți se stârnesc, dar eu casc de plictiseala. Filmul sa încheiat. Toți răsuflă ușurați. De ce s-au speriat? Nu stiu! Vreau sa il intreb pe Andy daca vrea sa doarma cu mine, dat mi-o ia inainte.
-Sofi, mi-am pierdut ursuletul! Dormi cu mine?ma intreaba cu o fata de catelus.
-Nu!raspunde Max in locul meu.
-Ce nu?il întreb confuză.
-Nu dormi cu Andy.imi răspunde.
-Cine spune?il întreb.
-Tu nu vrei.imi transmite.
-De când?il întreb. De fapt, chiar voiam sa il întreb eu asta. Da se pare ca citeste gânduri!spun amuzată.
-Apropo!se trezeste Mihai. Andy, tu ai zis ca iubita ta e nemaipomenită in pat!ne reaminteste.
-Da, si?intreaba Andy.
-Adică ati facut sex?intreaba Mihnea cu ochii mari.
-Exact!răspundem la unison eu si Andy.
-Când?intreaba Raluca.
-Când erați voi răpiri!recunoastem la unison eu si Andy.
-WTF!sare Max. Si noua când ne spuneti?spune furios.
-Nu era evident?întrebăm eu si Andy la unison.
Ne uităm unul la altul ciudat. Daca ati zice exact acelasi lucru in acelasi timp cu o persoana de mai multe ori fara sa repetati nu vi sa-ar parea ciudat?
-Adică noi eram torturați, iar voi va distrati?intreaba Cristi furios.
-Da!raspunde eu si Andy (din nou) la unison. Nu ma mai imita! Eu te imit? Tu ma imiti! Eu? Eu nu te imit! Sigur! Of!ne spunem unul altuia tot la unison.
-Stați! Sofi? Tu te-ai culcat cu Andy?intreaba Raluca uimită.
-Da.raspund usor nesigură, pentru ca nu stiu unde vrea sa ajungă.
-Nu cred!se minunează ea si zâmbește.
Eu si Andy ne dăm ochii peste cap.
-Noapte buna!le urăm la unison.
Ne ridicăm de pe canapea. Andy ma ia sub brațul sau, iar eu imi las capul pe el. Când ajungem sus, Andy se duce pana la el in camera. Eu merg la mine in camera, imi fac un dus si ma schimb in pijamale. Niste pantaloni scurți cu un tricou lung si larg. Il astept pe Andy sa vina, dar tot nu apare. A trecut un sfert de ora. Merg in camera lui. Deschis nitel usa, dar nu e nimeni. Întru in camera.
-Andy!il strig.
Ma duc si in baie, dar nu e nimeni. Unde poate fi? Stiu! Merg la bucătărie. Acolo il vad savurand o ciocolată.
-Hei!ii atrag atentia.
-Sorry! Am avut poftă de niste ciocolată!se acuză el.
Ma uit urat la el.
-Si mie nu imi dai?il întreb supărată.
-Scuze!chicoteste el.
Ia o bucățică de ciocolată si face avionul cu ea. Imi dau ochii peste cap si chicotesc. După ce mâncăm toata ciocolată lui Andy eu merg la frigider si mai iau putina. O mâncăm si paia si urcam in camera mea.Drăguț capitol, nu? Acest capitolul este pentru mai multe zile. Sper ca va placuta! Nu am dispoziția necesara sa scriu altceva. De aceea capitolul asta e mai plictisitor. Am o dispozitie...voi cum v-ati simti daca cea pe care i considerati cea mai buna prietena v-ar trăda? Nu sunt supărată! Eu nu sufăr după cei care nu ma merita! Dar sunt nervoasă! Cum isi permite sa ma critice in halul ala? In fine! Vrau sa stiti ca inca ca astept descrierea! Pana acum nu am primit nici una. Vreau una! Daca nu primesc pana maine cel putin una sa stiti ca 3 zile nu postez! Nu va mai rețin! Scuze de greseli! La mine e 13:56! Zi buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...