Derek P.O.V.:
-Mai, mai, mai!se aude vocea gravă a Sefului. Pe cine avem noi aici? Unii din cei mai mari criminali din lume?spune cu ironie, prefacandu-se speriat. O, nu! Ce frica imi e!
-Sefule!spne cu dispret una din consiliu cu accent moldovenesc.
-In persoana! Dar stați! Vad eu bine? Lipseste Sofi Dark? Dar cum? Încă nu a ajuns?intreaba prefacandu-se mirat.
Toata sala e in tăcere.
-O, dar uitati! Camera de supraveghere din celula in care ati bagat-o!spune serios si dispare de pe ecran.
Apare camera cu Sofi dormind. Se ridica si încearcă sa ajungă la panou. Dar nu ajunge.
-Baga-mi-as!exclama când isi da seama ca nu poate ajunge.
Ti e strâns de gratii si zguduie tot peretele facut ro ele. Dintr-o data se opreste si se aseaza mai aproape de usa. Pe ea intra trei gardieni. Sofi sta calma, privindu-i.
-Domnisoara Dark!o saluta respectuos gardienii.
Ea da din cap, in semn ca salut.
-Va rog, va puteti îndepărta un pic de margine?intreaba timid unul.
-Las-o dracului cu politeturile!ii atrage atentia colegul sau. Da-te mai încolo!ii ordonă.
-Nu vreau!a spus ea.
Ultimul gardian a oftat exasperat si se dus la panou. Trage de o maneta, in timp ce apasă pe un buton mic negru. Sofi se incordeaza instant. Are mâinile pe o gratie si si le strânge din ce in ce mai mult pe ea. Piciarwke sunt bine imfipte in pământ. Spatele e drept ca de obicei. Nu imi dau seama ce se intampla. Un lichid rosiatic curge din "bratirile" lu' Sofi. E sânge! Acum, am realizat! Lantul se tot strânge. Timidul o pieiceste cu teama. Ea ii priveste cu indiferență, de parca nici nu observa ce se intampla.
-Opreste!a spus timidul si s-a dus spre panou.
-Nu! Continua! Nu se intampla nimic. Doar imi tăiați venele. E ok! Nu aveti nevoie de mine in viata! A spus stiind ca cei trei vor realiza ca trebuie adusa in viata aici.
Mecanismul s-a oprit. Dar ea tot înfiptă sta. A intrat tacutul(ala care doar a oftat) pe partea ei si s-a apropiat. Vrea sa ii ia mana, dar ea repede când se apropie ii da un pumn si ia cheia din mana sa. Isi desface repede "bratara" si după aceea pe celalalt. Bărbatul da sa se ridice, dar ia ii da un pumn in fata. Isi desface repede si la picioare. Dar nu o poate duce, si imediat ce isi eliberează gleznele este trasa cu putere de lant si se izbeste violent de perete. Isi desface repede si "corsetul". Toți teo vin pe ea. Eh, la unul ii da un pumn de toata frumusețea in moaca, la un picior la stomac si la ultimul unul intre picioare. Sare repede pe partea cu usa si inchis partea cu gratii. Oftează obosită si se priveste o secunda. Ah! Pe glezne are cate doua tăieturi destul de adânci. Abdomenul e mai ok. Are haine, deci nu se vede bine, dar mâinile...ii curge sânge in continuu. Are o vena tăiată. O nu! Isi da seama si se duce langa panou. Nu stiu de unde scoate o geanta. Isi i-a de acolo un bandă si si-l pune repede si ia un pistol. La fix! Tocmai încercau si ei sa isi scoată pistoalele. Ea ii împușcă in stomac, mâini si picioare.
-Bun!a oftat usurata.
Se intoarce la geanta ei. S-a uitat la ceasul de pe panou si parca si-a aproximat timpul. Isi pus mana pe abdomen si parca încearcă sa găsească unde o doare mai tare. Nu gaseste un punct anume si observa ca nu curge sânge. Asa ca isi ia bandaje si leagă mâinile. Of! Putea muri! Cum dracului? Murea in fata ochilor mei...nu! Cel mai groaznic cosmar! Nuuu! Se uita si la picioare si da din cap in semn de "ok". Isi asează totul in geanta si se uita prin camera. Se duce pana la usa si o încuie bine si blochează cu u scaun din fata ponoului. După...Hei... ce mai faceti? Eu? Pe aici.... nu stiu de ce, dar parca nu mai e la fel când scriu! Pur si simplu! Azi e scoala...of! În curând bine "Mos Nicolaie". Eh, la mine a iesit oa pensie... in fine! Nu ma băgați in seama, sunt doar eu ... intrebare: ce iti place sa faci? Raspuns: cel mai mult imi place sa traiesc, nu doar sa imbatranesc! Si asa o activitate...cititul e singura! Restul sunt doar dependente. Sunt dependență de muzica si de scris. Daca cineva mi le-ar lua as deveni cea mai trista persoana, fara sentimente! A, da! Imi mai place sa stau cu Gabi! Da...deci asta imi place sa fac! La mine e 00:58! Stiu! E devreme, nu ma culc acum, dar nu am chef de nimic la momentul de data, deci poate nu mai postam nimic mai tariu! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...