Sofi P.O.V. (e în continuarea capitolului 150):
Intram în camera liniștiți. Derek incuie ușa cu cheia ca de obicei. Ajungem la jumătatea camerei, iar el mă trage de încheietura și întoarce ci fata la el. Mă tine de talie și apropie de el. Pentru ca e mai înalt ca mine mă ridic pe vârfuri. Da! E mai înalt ca mine! Are 189 cm! Și da știu ca e diferența doar de 9 cm, dar na. Eu tot mă ridic pe vârfuri ca sa am aproximativ aceasi înălțime.
-Încă n-ai răspuns la întrebare!imi spune frecandu-si nasul de al meu.
-Ce întrebare?întreb nevinovată făcând ochii mai mari decât îi an deja.
-Cum sunt în pat!imi răspunde de parcă ar fi evident.
-Aaa!imi aduc aminte amuzata. Pai ești al dracului de bun!îi răspund de parcă ar fi evident. Și n-am spus - o deoarece nu vreau sa te violeze Emma!Am adăugat zâmbind pana la urechi.
Surâde și mă apropie și mai mult de el.
-Și am auzit ca Îți place cand te pun deasupra...adevărat?Spune nonșalant cu un zâmbet drăcesc pe fata de îmi vine sa îl pup.
-Deja știi ca e adevărat!îi răspund chicotind.
Rade și mă trage într-un sărut. Imi musca ușor buza inferioara ca sa i.i cearta permisiune și pătrunde cu limba în lăcașul meu umed. Mă dedica cu grija de talie puți cât sa îmi pună vârfurile picioarele în pe picioarele lui, așa mergând cu mine pana lângă pat. Ii striga pe dinafara gura. Așa ca nu prea mă grăbesc sa o mai iau o data la explorat. Imi bag mâinile usor sub tricoul. Simt cum ăsta îi răspund este un fior. Il dau jos. După îl sărut umed, dar ușor pe gât. Mai îi dau unul și cobor cu ele încet. Simt perfect cum pantalonii devin o mărime mai mica. Asta mă face sa zâmbesc. Se pare ca e rândul lui așa ca îmi baga mâinile sub tricou. Ah! Un fior mă cuprinde când îi simt mâinile reci pe spatele meu. Cum dracului sunt așa reci? Îmi da tricoul jos. Mă întoarce cu spatele la el, dar tot lipita de el mă tine. Imi sărută umed și apăsat gatul. Imediat mă încordeaz. Mai depune un sărut și îmi rupe sutienul.
-Vrei sa nu îmi mai rupi toate sutienele?il intreb râzând.
-Îți cumpăr altele!imi răspunde râzând și el.
Imi dau ochii peste cap amuzata, dar îl las sa... Mă dezbrace. Isi tine mâinile deasupra formularului pantalonilor. Isi baga bucuros mâinile în blugi mei. Mă încordeaz. Și. .. imi rupe blugii! Ha...În ritmul acesta voi rămâne fără haine! Deja mi-a rupt cam 15 perechi de blugi și cam tot atrage sutiene, bustiera sau bluze. Ma întoarce foarte repede cu fața la el. Iar începe un sărut. ..pasional și flamand. Ah! Il vreau așa mult! Îi desfac cureaua și rupt blugi ca sa vadă cum e! Îi rup și boxerii, iar el bine înțeles îmi rupe și ultima a bucățică de material de pe mine...Era evident ca asta va face. Mă pune usor pe pat. În tot acest timp nu ne-am despărțit din sărut. Deschide un dulap al noptiere și își ia un prezervativ de acolo. Sincer? Acolo se afla multe chestii... În camera fiecare camera. Pot sa jur ca în fiecare camera din casa asta se afla câteva cutii de prezervative, minimum o pereche de catuse și frânghie. Da... Se pare ca în casa ăsta se face cam mult sex. Eh, asta e!
Se pune peste mine, cuprinzand-mi piciarele intre ale lui. Încep sa mă joc în parul lui. Cum ajungem nu prea știu, dar știu ca fix atunci când nu mă aștept intra în mine facandu-ma sa trec prin 1000 de senzații ale dracului de plăcute și gemând.
V-am descrie mai mult... Dar vreau sa rămână secretul meu!Și știu ca unii mă vor injura ca am scris doar atât :))) a da! Sa ne înțelegem! Capitolul ăsta e +6! Și cred ca Aria e bucuroasă ca a citi inainte:))) și cred ca mă înjurați deoarece eu vorbesc acum cu ea și ea mă strecoară sa pun o data capitolul:))) hituri! Cine e Aria? A pai e "soră -mea". M-am născut în aceasi zi cu ea și cu fratele ei...pardon! Nostru;) Kay... Și da... În momentul ăsta îmi spune sa postez... :))) eh! Asta e! Sper ca v-a plăcut! Il vreți mai pervers? O fac cu drag:)) la mine e 02:55! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...