Sofi P.O.V.:
In vreo câteva minute ajungem la mall! Ne dăm jos din masina si intrăm. Jimmy aleargă ca ars de langa noi.
-Unde sa dus?il întreb pe Zeyn nedumerită.
-La jucari, ca orice copil!spune de parca e logic ca sa dus acolo.
-Mergem si noi?il întreb zâmbind ca un copil mic care isi doreste ceva.
-Desigur, iubito!spune cu acelasi zâmbet ca mine.
Ma apuca de talie si mergem spre magazin. De ce nu ma îndepărtez? De ce sa o fac? Ajungem la magazin si il vad pe Jimmy jucandu-se cu niste piese lego. Privesc putin magazinul. Doamne, cate jucării! Vreau si eu! Ce e? De la 10 ani sunt criminală, credeti ca am mai avut timp sa ma joc? Si când nu eram, pot spune ca nu prea aveam jucării. Aveam 2 păpusi si un ursulet de plus! Dar aici, sunt un milion de păpusi si un miliard de ursuleti si lego -uri! Zeyn cred ca observa mirarea mea! Am fata unui copil care a ajuns in paradisul copiilor.
-Ce ai pățit?spune amuzant.
-N-am mai vazut atâtea jucării!spun cu aceeasi voce.
-Poftim?spune mirat, dar tot amuzat.
-Nu mai pofti, ca ti se apleacă!spun amuzată.
Jimmy vine la noi.
-Nu e nimic nou. Hai, la film!spune cam jrustrat si ne trage pe amândoi de mâini.
In nici un minut, am si ajuns in fata cinematografului. Jimmy ia din buzunarul lui Zeyn portofelul.
-Hei!spune supărat Zeyn.
Dar Jimmy deja a cumparat 3 bilete la un film. Nici nu îmi dau seama când ajung pe scaun langa Zeyn, cu un suc si floricele de porumb. Si Zeyn e la fel de surprins ca mine.
-Da ce film e?il întreb pe Jimmy, care sta in stanga lui Zeyn.
Nu apuca sa îmi raspunda, ca începe filmul. Van Helsing!(iubesc filmul asta!) Nu l-am mai vazut! Zeyn are brațul întins. Asa ca ma asez comodă la brațul sau.
Ce film misto! Drăguț! Eu si Zeyn am golit împreună un pop corn mare si doua sucuri. Acum ne îndreptăm spre masina. In masina, amândoi băieții isi pun centurile. In câteva minute ajungem acasa! Ma rog...casa lor! Intrăm. Eu dau sa urc, Zeyn sa meargă la bucătărie, iar Jimmy la televizor. Nici nu pasesc pe a doua scara, ca Jimmy scoate un țipăt. Zeyn vine in fuga de la bucătărie, iar eu dau fuga sa vad ce sa intamplat.
-Ce-i?intreaba Zeyn.
Jimmy se balbaie, iar Zeyn ii trage doua palme zdravene. Jimmy devine serios.
-In primul rand: auuuu!urla ca disperatul. In al doilea rand:....
Si arată spre masa. Acolo este un deget! Degetul ala are inelul lui Sebastian!
-Ala nu e inelul...incep sa întreb, dar Zeyn ma întrerupe.
-Tatei!spune mirat.
Imediat pe ecranul urias al televizorului isi face aparitia chipul lui Alex! What? Alex?
-Sofi?intreaba uimit, dar isi revine repede.
-Alex?întreb si eu.
-Il cunosti?intreaba Zeyn.
-E varul meu!răspuns rapid.
-Aha! Alex ce este?intreaba serios Zeyn. Sti ce e cu degetul asta?
-Eu vi l-am trimis! Si nu vreau nimic. Dar ma gândeam ca tatăl vostru va fi mai cooperare daca vă vede.
-Ce?se mira cei doi.
Imediat apare o imagine cu Sebastian înjunghiat, batut, dar viu!
-Acum vrei sa cooperezi?intreaba Alex, care este intr-o parte a lui Sebastian.
-Băieți,îmi pare rau!spune spre Zeyn si Jimmy. Nu iti voi spune!strigă la Alex, si imediat este împuscat in picior.
-Tata, ce vrea sa stie?intreaba Jimmy îngrozit.
-Unde este seful clanului13!spune Sebastian.
-Ce e asa de greu?! Daca îmi spui, te las in pace!se enervează Alex.
-Pentru ce vrei sa sti?il întreb serioasa pe Alex.
-Pentru bani! Consiliul il vrea mort, si a pus un pret frumușel.
-Tata, de ce nu ii zici?il mai intreaba Jimmy.
-Fiule, pentru ca in asta cred!spune dezamăgit Sebastian.
Nu sunt sigura, dar cred ca mi-am dat seama! Sebastian este unul din putini care crede ca Seful nu trebuie sa moară. Este un aliat al Sefului.
-Prea multa vorbă!spune supărat Alex. Mai vorbim!si închide conversația.
Băieții rămân încremeniți. Zeyn sta ca statuia, iar Jimmy e gata sa izbucnească in hohote de ras. Nu il pot vedea asa! Pe Jimmy, nu pe Zeyn! E doar un copil! Ma duc la el, ma pun in genunchi si ii dau un pupic pe nasuc si ii sterg lacrimile.
-Nu plânge!spun nitel trista. Daca plângi, il dezamagesti pe Sebastian.
Jimmy ma priveste cu o fata...of! Stiti ce fata tristă are?! Sare la mine in brate si începe sa plângă. Daca era Mia, cred ca ii dădeam una peste bot! Dar pe el il las si il i-au in brate! De ce ii dădeam una daca era Mia? Ca ei ii repet intr-una ca nu trebuie sa plângă! E greu sa vezi pe cineva atat de apropiat, suferiind in halul ala! Stiu ca si eu am facut la fel, dar nu ii arat unui capil! Lui Zeyn, da! Dar nu unui pust de 8 ani! După doua, trei minute, ii spun.
-Gata, gata! Niste picături de apa nu rezolva nimic!
Rup îmbrătisarea usor, ca sa ii sterg lacrimile si ii dau încă un pupic pe nasuc. El de data asta zâmbete slab. Ii zâmbesc si ma ridic.
-Hai, sa găsim o solutie!spun spre Jimmy.
-Si eu nu primesc o îmbrătisare, iubito?spune cu botic de catelus ploat si voce de copil mic Zeyn.
Jimmy chicoteste si eu la fel. Ii dau si lui Zeyn un pupic pe nasuc si o îmbrătisare.
-Mai vreau un pupic!se plânge el cu aceeasi voce si botic, in timp ce arată spre obrazul sau.
Ma apropi sa ii dau un pupic pe obraz, dar el întoarce capul si nimeresc buzele.
-Serios?spun amuzată.
Ne așezăm pe canapea si începem sa gândim.
-Cred ca pot contacta consiliul sa le spun ce dar Alex. Cu siguranta nu au aflat!spun nesigură.
-E o idee buna! Si putem sa mergem in tabără si întrebăm si pe cei de acolo, daca stiu ceva.spune si Zeyn tot nesigur.
-Zeyn...spune usor Jimmy, gata din nou sa plângă. Tata...va muri?si o lacrimă ii scapa.
Zeyn tace. Nu pot vedea bietul copil cum plânge din nou! Asa ca ii sterg lacrima (sta in stanga mea, eu fiind la mijloc).
-Nu, nu va muri!ii asigur eu.
-Promiti?intreaba nesigur si începând sa plângă.
-Da! Promit ca nu il voi lasă sa moară! Dar tu trebuie sa te linistesti! Stiu sigur ca Alex nu il va omori!spun hotărîtă.
-De unde?intreaba Jimmy izbucnind in lacrimi.
-Nu il va omori, deoarece Sebastian este cam singurul aliat care nu e cu Seful. Cel mai probabil toți sunt acolo, deci nu il poate omori. Daca il omoară nu mai poate afla unde se afla. Linisteste-te! Iti fac un ceai?
El da afirmativ din cap, iar eu ii dau un pupic pe frunte părintește si plec la bucătărie. Dar nici nu deschid usa ca Zeyn tuseste zgomotos.
-Vrei si tu un ceai?il întreb amuzată, pentru ca îmi dau seama de ce a tusit.
-Ce? Eu? No! Daca insista...Sigur, iubito!spune amuzat.
Imi dau ochii peste cap si întru in bucătărie. Fac doua ceaiuri, si ma întorc in sufragerie. Jimmy il ia usor si bea. Zeyn il toarnă pe gât!
-Mai bine?il întreb pe pusti.
El da usor din cap aprobării.
-Acum ce facem?intreaba usor.
-Sunam consiliul!spun hotărâtă. Dar trebuie sa mergem la mine!ii informez.
-De ce?intreaba mirat Zeyn.
-Deoarece: acolo am eu biroul! Nu am numarul lor in telefon! Si nu putem suna de aici, ca asta inseamna sa intrăm in baza de date. Si cu siguranta Sebastian are parola!le explic.
-Ok! Când mergem?intreaba Zeyn.
-Imi iau ghiozdanul si plecam!ii anunt. Mai bine luati-va si voi ceva!Stiu! Ce răsturnare de situație! Am dreptate? Dar pentru asta sunt eu aici! Vai, cât ma iubesc! Glumesc! Dar sa nu îmi spuneti ca v-ati asteptat la asta!Si as mai scrie, dar...iar fac capitolul ditamai! Nu ratați urmatorul capitol deoarece va fi o ceartă la care lucrez! Nu va spun intr-e cine sau motivul sau altceva! După cum poate ati observat unii, am inceput sa va întreb ce mai faceti! Ma rog, azi am inceput, dar zilele astea vreau sa va cunosc pe toți! De ce? Ca asa mi sa pus mie pata! Si sa stiti ca eu ma mai uit pe profilurile voastre. Eu stiu ce scrieti voi. Si daca mi se pare interesant bag la biblioteca, dar faza e ca nu am timp! Am peste...tobele va rog!...1000 de carti in biblioteca si 100 in arhiva! Deci...incerc sa le citesc, dar nu prea am timp si mai trebuie sa si îmi fac temele pentru scoala... Acum, daca nu m-ar grăbi Cristina, v-as mai povesti ce fac. Dar... Apropo! Eu o data ce fac cunostinta cu voi nu va prea retin numele de wattpad, asa ca va zic pe numele pe care mi l ati zis! Sorry! Dar sunt o uituca! Intrebari: v-ati asteptat la asta? De fapt, e doar o intrebare. La mine e 01:11! Noapte buna! Deja ma apuc sa scriu next, deoarece nu mai pot de nerăbdare. Va iubesc! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...