Sofi P.O.V.: (voi mai ciriro cuvintele astea?)
Simt cum Derek isi plimbă degetele pe abdomenul sau. Asta ma face sa zâmbesc.
-Ce mai faci?ma intreaba dandu-se seama ca m-am trezit.
-Bine!ii raspund si imi deschid usor ochii.
-Mai esti epuizata?intreaba amuzat.
Chicotesc si raspund ca nu. Aseara a fost...obositor! Dar asa placut...chiar daca am tipat de cred ca s-a auzit si prin pereții izolați fonici. Ce e? Cu Si nu ma abțin! Daca asta simteam sa fac...am facut-o! Si era sa vars la lacrimi...dar Derek le-a oprit si nu le-a dat voie sa pătrundă pe fata mea. Stiu! Eu sa plâng?! Chiar nu vreti sa stiti care mi-a facut! Da' ...mi-am cerut-o si eu... e asta e! Si făceam o pauză ma întreba daca sa continuăm si i-am zis ca sunt extenuata dar nu prea m-a asultat! Si pentru asta va plăti el! Vede el!
-Cat e ceasul?intreb intinzandu-ma pisiceste.
-6!zice amuzat.
Si noi ne-am culcat la 5 si ceva...dap! Blestematul asta, ca la cat l-am blestemat, m-a ținut trează de la 00 si ceva pana la 5 si ceva! Ah!il urăsc! Dar...il iubesc! Of! Niste sentimente complicate si pline de dulcegarie! Yuh! De când e asta o poveste de dragoste?! O bubuitura in usa se aude pentru o secunda.
-A venit Mosul!spun amuzata.
Derek sare din pat ca fulgerul.
-Mai bine pui ceva pe tine!tip când vrea sa iasă. Vrei sa te violeze Emma?il intreb prefacandu-ma speriată.
-Aoleu! Musca-ti limba!zice chiar speriat si se duce sa se îmbrace.
Il privesc amuzată si ma îmbrac in lenjeria mea intimă neagra care e aruncată langa pat. Merg in dulapul sau, o camera mare sa imi aleg haine. Ce e? Nu mai merg pana la mine! Plus ca am un rucsac cu câteva haine aici... de ce? Pai de obicei noi mai plecam in excursii ca sa omorîm pe cineva. Si poate vom mai pleca. Asa ca fiecare are rucsac cu haine ale celuilalt in propria camera. Nimic ciudat...! În rucsac gasesc ceva dar prea place. Iau un tricou pung cu inscripția "I love/hate you!"( cum e la medie). E din rucsac. Singurul obiect vestimentar care imi place mai mult. E lung pana cu o palmă deasupra genunchilor.
-Sofi, hai!spune încântat.
Nu stiu de ce e asa de încântat. Vine bucuros si observa cu ce sunt îmbrăcată.
-Arăți bine!ma complimenteaza si ma ia la bratul sau.
Este îmbrăcat intr-un tricou simplu si blugi. Nu durează mult "îmbrătisarea" asta. Imediat ce iesim din camera în miros puternic de prăjituri este simtit in aer si el mi-o is inainte fugind ca nebunul. Zâmbesc si o iau la picior după el.Bre, stiu ca e scurt! Dar n-am atitudinea necesara! Adica serios! La ora asta? Nu imi vine sa scriu nimic! Scriu de 2 ore! Si de obicei imi ia maximum o ora sa scriu dublu! Poate mai postez azi...de cs nu postez asa devreme? Pentru ca n-am starea necesara! Si după ce am scris aseară la carte am mai scris la alta (care nu e postata ) si am facut încă un capitol la asta. Dar nu o sa-l postez! E o joaca...de circa 1700 cuvinte. N-aveam ce face...m-am culcat la 3:30 si ceva. La mine e 23:02! Mi-a pierit tot cheful de a face ceva! Noapte buna! Va pup!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...