Capitolul 103-Aishe? Sau...Lisa?

1.5K 77 2
                                    

Sofi P.O.V.: (o las eu sa moară?! Chiar asa criminală ma credeti?! Hihihi!)
Sar jos si ma rezem de perete. Ce se intampla? Of! Sa va explic! După ce am fost aruncată in peretele ala, m-am ridicat si am luat-o pe sub clădire, deoarece acolo se depozitează tot si nu sunt camere sau altceva. Apoi prin aerisire taras pana deasupra biroului lui Aishe! (Suna ciudat Aishei, chiar daca asta este forma corecta) Am deschis "intrarea" si am sărit. Sunt fix langa usa. In stanga si in dreapta mea pe lungimea peretelui sunt doi cameramani. Peretele opus mie este plin de monitoare. Imi ies in ochii câteva. Unul negru-seful!, apa cu P.J., unul cu Andy si băieții din "clanul sau" si unul cu Bogdan principal-ceilalți in fundal. In fata ei se mai afla o camera de filmat. Ah! E timpul! Aishe vrea sa spuna ceva.
-Din pacate, si Alex a murit, deci nu este nici măcar un câștigător in acesta cursa...spune dar o întrerup dregandu-mi glasul zgomotos.
-Aishe...dar eu am castigat!
Tresare la auzul voci mele si se intoarce speriată. Eu o fixez cu privirea si fac pasi mari pana aproape de ea.
-Cum..?spune plina de nervi.
Ii zâmbesc nedeslipindu-mi buzele mulțumită. Vrea sa vina sa ma lovească cu pumnul ei, dar o apuc de par si o arunc practic in dreapta mea. Scoate un scrancen.
-Ce-am spus ca am planuri cu ea!spun victorioasă spre ecranul cu P.J. .
Aishe se ridica si vine iar spre mine, dar o mai apuc de par si arunc încă o data, de data asta in stanga mea. Deja ii curge sânge din cap.
-Ajutati-ma, imbecililor!tipa panicată la cei doi cameramani si la un al trilea bărbat care a stat cuminte la locul lui.
Simt ca se apropie de mine. Fara sa ma întorc sau cu pumnul drept in soate undeva in zona capului, dar el imi prinde mana. Ii prind mâinile cu mana stanga si il dau peste cap. Iau pumnalul de la brâu si il dau fix in fata. De unde am un pumnal? Am luat de pe drum!
-Cum...de esti in viata?intreaba Aishe încercând sa isi stăpânească durerea.
-Of! Nu te-anvatat nimeni ca eu sunt nemuritoare, Aishe? Sau...ar trebui sa iti pun Lisa? Lisa Forty?o intreb ridicând din sprînceană.
-Ce...? De unde stii?
-Oh! Ai uitat? Eu stiu multe...prea multe!răspuns putin amuzată.
Ma asez pe scaunul din piele relaxată, neîncetate sa o privesc.
-Dar oare ce cauti tu aici? Nu aveau parca o familie? Care a dispărut! Si odată cu ea si tu! Nu erau fetita aia dispărut a?o intreb făcând pe nevinovata. Care i-a vazut muriind? Tu fiind singura supraviețuitoare?o intreb un zâmbet siret aparandu-mi pe fata, stiind ca ii înfig cutitul in rana.
Ea tremura de nervi. Ia cutitul din fata "amicului" sau si parca avand picioarele tăiate se târăște repede spre mine. Imi face zagarieturi pe picioare cu lama aia murdară si fierbinte a pumnalului, si încearcă sa se ridice. Eu parca sunt statuie. A ajuns abea tinandu-se in mâini de scaun sa imi pună pumnalul la burta. Ne uităm una in ochii celeilalte. Ma uit la ea fix! Nu imi las garda jos. Nu atat ca ma doare nimic. Nici nu stiu de unde mi-a curs sânge neavând timp sa ma uit. Privirea mea e mai rece ca Polul Nord! Nu rezista, si intr-un moment de slăbiciune scapă pumnalul. Eu il iau imediat. Ii dau un picior in purta si arunc pumnalul cu tinta : urechea ei. Punct ochit, punct lovit! În țipăt sufocat aud. Eu fac o fata de parca mi-ar veni lacrimile si cu mâinile imi fac aer.
-Of! Ce...ce...penibil!spun in sec! O stai! Trebuia sa spun trist! Si sa imi mai cadă si o lacrima-doua....eh! Eu mi-am pierdut toate lacrimile de muuuult! Poate in Italia anul trecut când m-ai răpit? Sau in Siberia, acum doi ani? Sau in Desert, acum trei? Sau Columbia? Sau anul asta, in Italia din nou! Ah! Atat de mult vrei sa scapi de mine si Derek? Asta era pregătit pentru el, dar ai zis ca mai bine scapi de mine. Voiaj sa impusti doi iepuri dintr-o data. De asta l-ai pus pe Andy sa ma răpească! După era usor sa scapi de mine daca eram deja prinsa. În fiecare an ai încercat sa scapi de noi, si in fiecare ai esuat! Vrei varsare de sânge? Te inteleg! Sângele e cel mai bun medicament, da' cel mai tare drog! Uite! Sânge le meu s-a vărsat deja! Acum e rândul tau! Si...ca sa nu spui ca-s rea...o sa iti îndeplinesc o ultima dorinta!-spun ridicandu-ma de PE scaun si mergând spre usa cativa pasi. Băieții!strig usor si bat de doua ori din palme.
Pe usa intra doi bărbați, deținuți.
-Sansa de a sta cu prizonierii tăi preferati!spun zâmbind.
Ma întorc cu data spre Lisa care e terifiantă. Deținuții se aproprie de ea.
-Ultimele cuvinte?o intreb cu subînțeles.
-M-ai batut la propriul meu joc!recunoaste regretînd foarte mult acest fapt.
-O, nu te flata singura!sphn amuzata. Nici macar n-ai fost un jucator!spun cu scarba ca a indraznit sa se creada jucatoare.
Ies din camera pe usa si numar 3 secunde in gand. Un tipar înfiorător se aude dinuntru. Ma apuca un ras isteric.

V-ati asteptat? Poate...nu stiu de ce, dar nu prea mai am chef de vorba in ultimul timp...nu stiu! Dar...scoala ii grele! Azi am test la bio! La dracului! Si nu am invatat prea mult! Si tema la mate am copiat-o de la răspunsuri! De ce? Ca mi-a pierit cheful după ce m-am certat IAR cu mama! Pardon! Cu fica-mea! Ca...se crede copilul familiei! Ah! Numai o suport cu mofturile ei! Pur si simplu, am obosit! Nu mai suport viata asta de nimic! Si stiu ca si unii prieteni vor citi asta, dar ma doare in plm de asta! Am obosit de tot si de toate! Vreau sa opresc timpul! Vreau sa stai singura! Vreau sa merg pe un munte singura! Sa simt vântul...frigul cuprinzandu-mi corpul si o data cu el si sentimentul de libertate! Ah! Las' ca ma descarc in jurnalul meu! Dap eu am un jurnal pe Wattpad in ciorne unde imi scriu toate gândurile! Tot! Dar doar cele de la ore tarzii! Nu mai pot! La mine e 01:17! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum