Capitolul 106-Invitația

1.5K 82 5
                                    

Sofi P.O.V.:
E, draci! M-am trezit! Cum dracului am reusit? Mi-e un somn...Derek doarme dus! Ma ridic usor sa nu il trezesc si intru la baie. Nu imi mai fac dus! Nu acum! Va inzeci durerea! Ma uit la răni...tăieturile s-au inchis si foarte curand nu se vor mai observa. Iar restul...parca pielea s-a cusut la loc! Abia se mai observa. Yey! Stiam ca ma vindec rapid, dar nu ma asteapta ca atat de repede. Baia mai are o usa care duce in dresing. Merg si imi aleg o pereche de colanti lungi negri, cizme din piele întoarsă neagra lungi pana la jumătatea distanței de la pământ la genunchi, si o bluza negru-violet cu mânecă lunga, dar fara umeri si cu gât, dar cu decolteu. Si desigur lenjerie intimă (asta e logic). Ma îmbrac si ma aranjez. Imi pun un lănțișor cu medalionul o cheie. Unghile mi le fac negru-violet si parul...rebel! Imi ma-i iau si o scufie cu pelerine. Arat ca Scufita Neagra! Ies usor, si observ ca Derek încă doarme dus. Deschid usor usa si ies pe hol. Ca o pisica merg pana la parter. Verific daca e cineva si intru in sufragerie. Of! Ce bine! Nimeni! Si usor usor ajung in biroul meu! De ce voiam sa vom aici? Am nevoie de un telefon! Intr-un sertar al biroului gasesc al doilea telefon. Stiti ca primul s-a cam prăjit când am fost electrocutata...? In fine! Il iau si ies pe iesirea de urgenta din subsol, din casa. Bag telefonul in cizme. Ma îndrept catre pădure. Se crapă de ziua.
Deja sunt la cativa kilometri de casa...dar plimbarea ma linisteste! Pauza de la toata agitatia! Pauza de la toata nebunia! Nu incerc sa mi-o explic, fiinca o sa înnebunesc mai mult decat am facut-o deja! Telefonul e pe vibratii. Simt cum vibrează si il iau lenesa. Am primit un e-mail. De la cine? Nu-mi apare! Dar stiu ce vrea! Il deschid si cum ma asteptam este invitația de anul acesta! Invitația la ce? La...balul criminalilor! O data pe an, toti marii criminali se reunesc! Este o petrecere mare un pic de moda veche. Vin sefii celor mai mari mafii din lume, de asemenea si celor mai mici. Sau criminali individuali. Toți venim cu masca, nimeni neavând voie sa întrebe cine-i cine. Are 2 zile! În prima zi este o cina. Doar una! La asta NU este obligatoriu sa vii daca ai primit invitatie. Dar la balul din a doua seara da! E obligatoriu! Daca nu vii fara o scuza remarcabilă, esti ca si mort, fiind considerata faptă ta o lipsă de respect. Nimeni nu stie cine cheltuiește o avere in fiecare an ca sa organizeze petrecerea deoarece nu se arata niciodata nici măcar cu masca. La miezul nopții când se trece in a treia zi, măstile se dau jos. Dar pana atunci trebuie sa încerci cine-i cine ca sa arăți cat de perspicaci esti. Ah! De când astept invitația asta! În anul asta...asta e alesul! În acest an....Ma voi răzbună! Si voi...arata cine sunt!

Mi-e frica sa spun ca e plictisitor, asa ca nu o sa o zic! Stai putin! Eu nu am frica! Dar nu vreau sa o zic ca cine stie! Tre' sa ma trezesc la 7:30! Deci nu mai stau! Voiam sa se întâmple mai multe...of! Afurisit scoala! La mine e 01:06! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum