Capitolul 82

1.6K 84 6
                                    

Sofi P.O.V.:
-Si noi daca mai stam mult, il vom rata!Imi atrage atentia calm Derek.
-Atunci, sa mergem!spun de parca ar fi evident.
Ne ridicăm, dar nu apucam sa facem un pas ca ii apuca pe ăstia îngrijorarea.
-Unde plecati? Noi nici nu ne-am salutat Derek, si deja plecati?spune indignat Andrei.
-Si eu? Mi-ai lipsit si acum pleci? Nici nu stai?il intreaba enervat Bogdan pe Derek.
-Da....cam asa!raspunde simplu. Promit, când ne întoarcem rezolvăm tot!
Bogdan se uita la el si cu coada ochiului ma zăreste pe mine. Am o privire neutră, singura chestie pe care o fac e ca imi zgari subtil palmele.
-Duceti-va!oftează Bogdan.
Toți ce supăra si zic"Ce? Nu" sau ceva gen, dar eu si Derek suntem deja pe hol.
-Cred ca sunt arme in masina!zic eu ca sa iesim mai repede din casa.
Iesim si mergem la garaj. Intrăm in prima masina pe care o vadem, eu la volan. El se uita ciudat la mine. Poate deoarece eu il lăsăm pe el sa conducă. Dar na! Se pune cuminte pe locul din dreapta fara sa comenteaze. Eu iau armele si i le pun in fata: patru pumnale si doua pistoale. Stiu, cam putine.
-Ajunge!isi da acordul.
-Unde?il intreb.
El imi da adresa, si pornesc spre acolo.
-Si tu cum mai esti?ma intreaba după câteva secunde de tăcere.
-Mmm...Nu stiu!recunosc eu. Sti a inceput cursa Morții!
-Ce? Când? Nu trebuia saprama viitoare?intreaba nelinistit.
-Nu!zic confuza. Mereu a inceput asa! Ieri a fost prima zi.
-Si cine e pentru Arabia? Cine concurează? Cine ne face de ras?intreaba agitat.
-Eu!răspuns serioasa.
-Ce?intreaba confuz.
-Ieri a fost prima cursa, si eu am participat pentru Arabia! Si azi trebuia sa fie una, mai sti? Dar Aishe a amânat.
-Tu?intreaba uimit.
Eu ii arunc o privire urâtă plina de săgeți otrăvite.
-Doar nu era sa las in tâmpit!spun cu subînțeles.
-Sa nu mai faci asta!spune serios.
-De ce?il intreb ridicând sprinceana.
El evita sa raspunda.
-Sti regula!ii reamintesc eu.
Ce regela mai e acum? Sa ne spunem adevarul! Ce e încrederea fara adevar?
-Pentru ca...nu vreau sa patesti ceva!recunoaste el.
Fata mea imediat se luminează (la figurat ca doar nu se coboară sfântul peste mine!). Ce drăguț! În mic zâmbet mi se strecoara pe fata.
-Ce a fost asa greu sa recunosti?il intreb amuzată.
Da doar din umeri, fara sa scoată un cuvant. In sfarsit am ajuns si noi unde trebuia! La un depozit vechi. Cum asa? Simplu! Lui Daniel se pare ca prefera sa stea intr-un depozit izolat, in loc de un hotel de 5 stele. Ce sa ii facem? Gusturile nu se discuta! Facem un schimb de priviri si iesim înarmați, fiecare cu doua pumnale si un pistol. Si ri mai am la mine o bricheta si niste țigări...Nu Sti niciodată când iti vine cheful. Depozitul nu e pazit. Ciudat! Noi ca desteptii ce suntem, intran pe intrarea principala.

Da, bre! Stiu ce am zis, dar mor de somn si mai am si meditati de dimineata! Daca mai stau mult, cred ca diseară nu mai fac nimic decat sa dorm! Mi-e somn! Si da! Este sec capitolul, dar na poftim! Vreti sa postez zilnic? Sau nu? Scuze de greseli! La mine e 01:44! Si da, stiu! Daca eram in vacanta acu făceam ca toți draci, dar e scoala! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum