Capitolul 52

2.1K 99 7
                                    

Sofi P.O.V.:
Cobor si vad ca Jimmy sta zâmbind în pragul usii.
-Tu chear vrei la mall, ai?il tachinez.
-Cu ce masina mergem?intreaba arătând spre un bol cu chei.
-Cu a mea!spun si ii atat cheia.
Mergem afara si ne stim in masina.
-La adresa asta!spune Jimmy si îmi da un bilețel.
-Aha...aprob cat ma uit pe bilet.
Ma gândesc unde e asta si apas pe accelerație, de Jimmy se loveste de scaun. In câteva minute ajungem la destinatie. E o clădire mare si părăsită. Fac un ocol clădiri cu masina si vad o alta masina parcata. Numărul mi se pare foarte cunoscut.
-Jimmy, tu sti...incep sa întreb, dar ma întrerupe.
-Nu stiu nimic! De ce?
-Nu sunt sigura, dar i -ati un pistol la tine. Sti sa tragi, nu?il întreb nesigură.
-Cum sa nu?!
Parchez masina. Iesim, dar inainte îmi i-au pumnalele. Ce e cu masina aia? Nu-s sigura, dar voi afla! Urcam pana la ultimul etaj usor, fara graba. Ne oprim langa usa (de fapt, a urmei de usi, deoarece usa a fost distrusă acum mult timp!). Se pare ca Zeyn de abia a ajuns! Cred ca a luat-o pe jos, ca oricum nu am vazut alta masina, decat aia cu numarul cunoscut.
-Cine si ce căutați aici?intreaba serios Zeyn.
-Ce iti pasă? Daca nu ai observat noi suntem trei, iar tu esti singur!spune o voce pe care as recunoaste-o dintr-un milion de voci!
Dominic! Multumesc, Doamne! Cine mai e si Dominic? Un las! Era cam neutru, pana acum câteva luni. A aflat când vrea mafia mea din Irak sa atace si ne-a turnat rebelilor. Ce a primit in schimb? De la rebeli: bani! I-am omorit toata familia (si rudele îndepărtate!). Trebuia sa moară si el, dar mi-a scăpat! Mi-am promis ca va muri de mana mea! Atunci am pierdut cativa oameni buni! E, dar ce sa faci? Las ca vede el acuma. Are noroc ca sunt in foame bune, altfel il mai si torturam.
-Jimmy, tine pistolul la spate, si nu apasă pe tragaci, decat daca iti spun eu, sau te ataca unul!ii soptesc lui Jimmy.
-Ba...începe sa strige Dominic.
Dar eu ies si arunc cu pumnalul. Foc in fata unuia din luptători sai merge. Sa fiu al dracul, ce țintă! Toți se uita uimiți la cadavru, după se uita de unde a venit pumnalul. Când ma vede, Dominic deja de poate citi spaima pe fata sa! Hihihi! Are si toate motivele!
-Doamne, ce noroc pe mine! E chiar Dominic!spun cu un zâmbet dracesc pe fata.
-Ce faci aici, iubito?intreaba Zeyn bucuros.
Jimmy o ia inainte bucuros spre fratele sau. Eu nu ma grăbesc deloc. Asa il chinui si mai mult pe Dominic!
-Jimmy a vrut la mall, si ma târât aici!spun cu acelasi zâmbet dracesc pe fata. Dar ma bucur ca a facut-o! Chiar ma miram cat te mai poți ascunde, Dominic!
Dominic e fata sa fuga!
-Ai un noroc, Dominic! Azi sunt in toane foarte bune! Asa ca vei avea o moarte scurtă. Ai vreo ultima dorinta? Ultimele cuvinte? Poate un testament?
Si-a dat seama ce se intampla! Din pozitia de gata-sa-fuga sa pus in pozitie dreaptă.
-Sa mi-o trag cu tine, draga!spune cu un zâmbet mic pe fata, încercând sa para puternic.
Doamne, mor! Asta e pe moarte si tot la sex se gândeste? Mor de ras! Ma bufneste râsul!
-Tu? Cu mine? Mor! Mi-ai facut ziua mai vesela, recunosc! Pentru aste te mai las sa răspunzi o data! Ultimele tale cuvinte chiar vrei sa fie astea?spun după vreo 3 secunde de ras.
-Nu in viața asta!strigă ca disperării. Băieții!
Si gorilels alea (la număr: doua) se apropie de noi. Imi arunc celalalt pumnal stil bumerang spre Dominic, si trece pe langa el.
-Ai ratat!spune victorios si o ia la fuga spre iesirea din partea opusă celeia pe care am intrat.
Dar faza e ca: EU NU RATEZ! Nu am mai ratat o lovitură de mult timp! Dar ca o gimnastă peste gorilele alea si in nici trei miscări sunt pe urmele lui Dominic. Se pare ca pumnalul se întoarce! Fix unde voiam il nimereste! Fix in umărul stâng. Pumnalul ii trece prin carne, aproape de jumatate. Imediat ajung in spatele lui Dominic. I-au repede pumnalul din umărul sau. Mana stanga il țin sa nu fuga, iar cu dreapta, ii tăi gâtul! Nu fe tot, doar cat sa moară, si ii dau drumul rapid deoarece nu vreau sa ma fac de sânge. Aud niste gloante. Ma întorc sa vad. Da ce țintă proasta are Jimmy! E la un metru de el ditamai omul, iar el ii da mult pe langa! Zeyn vrea sa isi scoată si el pistolul! Ce drăguț e când se chinuie! Stați, ce? Am zis ca Zeyn e drăguț? Ce? Nu! Zeyn e doar un partener de jocuri murdare! (Cam a sunat?!). Nu îmi place in felul ala de el! Sau...in fine! Ma reped repede si cu o lovitură(o lovitură zdravănă în spate) dobor o gorila! Iar pe cealalta...o apuc de un deget si o strâmb tare! Lol! Tipul începe sa urle si ajunge si el la pământ. Asta am facut cu o singura mana. In mana drapta am pumnalul, îmbibat in sângele lui Dominic. Nu ma pot abtine, si iau o gurita mica din sânge.
-Esti vampir?intreaba Jimmy.
Eu si Zeyn chicotim la întrebarea lui.
-Sorry! Din obisnuintă!mă scuz eu.
Ii privesc pe cei doi de la pământ.
-Jimmy, ai mai torturat pana acum pe cineva?il întreb gînditoare.
-Nup. Nici Zeyn nu pot spune!recunoaste el.
Scot pumnalul din capul ăluia pe care îl nimerise. Si îl dau usor lui Jimmy.
-Alege unul, si fa-i ce vrei!ii explic eu.
Lui Jimmy il apare un zâmbet curios pe fata. Ia pumnalul si se uita la un tip. Il atinge usor cu cardul pumnalului. Cu cat apasă mai tare cu a ta tipul începe sa tipe din ce in ce mai tare!
-Nu mai urla ca disperatul!ii zic eu. Oricum nu te aude nimeni, asa ca tipa si tu mai încet ca ne surzesti!spun amuzată.
Întind pumnalul rămas catre Zeyn.
-Încerci si tu?il întreb inocent.
-Aaaa....se balbaie el.
-Sa nu îmi spui ca tu nu ai mai torturat pe nimeni pana acum?!il întreb uimită.
Adică pe Jimmy il inteleg. Are 8 ani băiatul! Dar Zeyn!
-Ba da! Dar ăstia nu mi-au facut nimic! Nu am motiv!spune un pic rușinat Zeyn.
-Vrei un motiv?il întreb amuzată. El te-ar fi torturat la o simpla bătaie de palme! El nu are mila de tine, asa ca nici tu nu trebuie sa ai de el!spun serioasa.
-Ai dreptate!spune el parca realizând ceva extraordinar!
E atat de simpatic! WTF! Sofi Dark, revinoti! Ce dracul? El îmi ia pumnalul din mana.
-Fa-ti de cap!spun zâmbind si il las in treabă lui.
Ii privesc mulțumită pe cei doi, cât ii ciopartesc pe tipi aia. Jimmy a terminat! Zob la facut pe tip! Nu mai are dinti, ochii, nas, organe....etc.. Ma apropi de Jimmy. Acesta fa sa lunga pumnalul, dar ii dau una peste mâna si ii scapa.
-Ce-i?intreaba indignat.
-Niciodata, sa nu vei sângele asta murdar! Doar de la dusmani, si prieteni sti tu...atunci când faci un pact sau ceva. Nu merita onoarea sa ii atngi sângele un luptător oarecare! Inteles?il întreb serioasa.
-Dap!spune hotărât.
-Bine!spun relaxată. Ti-a placut?il întreb zâmbind.
-Da!spune mirat acesta.
Se pare ca si Zeyn a terminat. Se ridica in picioare si isi priveste "opera". Fara ochii, organe...etc.. Zeyn ma priveste surprins.
-Mai mergem la mall?intreaba Jimmy.
-Du-te jos! Venim acum!ii ordonă Zeyn.
Acum eu sunt cea care il priveste surprinsă. Asteptam in tăcere câteva secunde, pana suntem siguri ca Jimmy a plecat.
-Ti-a placut?il întreb zâmbind.
-Da, parca m-am....
-Eliberat?ii sugerez.
-Da!spune multumit si se apropie de mine.
Ma apuca de talie si ma sărută. Eu? Cum sa nu ii răspund?! Cum sa nu incerc sa il domin?! Dar după secunde bune ne oprim. De fapt, mai mult el! Dar mi-am dat seama de ce! Ca Jimmy tipa ca disperatul la noi.
-De unde stiai ca îmi va placea?intreaba el, lund geanta (care cel mai probabil are grame bune de droguri) de pe jos (nu puteau aduce nici măcar o masa?!)după lundu-ma de talie si începând sa mergem.
-E o cale foarte buna ca sa te eliberezi de nervi! Sti tu...in loc sa...nu m-ai continui si ma întristez nițel la fata. In fine! Tu ce faci când vrei sa te eliberezi?il întreb, încercând sa îmi luminez (la figurat, ca doar nu se coboară Sfântul peste mine!) chipul.
-Sex!raspunde scurt si la obiect.
Nu mai spune nimic, deoarece am ajuns la masina.
Jimmy se asează in spate cu geanta, Zeyn in dreapta, iar eu sunt soferita! Jimmy isi pune centura si se ține bine. Dar Zeyn...Nu isi pune centura si sta relaxat.
-Fratioare, de ce stai asa încordat?intreaba amuzat Zeyn.
Dar eu a pas pe accelerație.
-De asta!raspunde repede Jimmy.
Dar imediat Zeyn se loveste de scaun.

Salutare! Ce faceti, scumpi mei? Vreau sa va zic ceva important: m-sti atins la suflet! Ma bucur la nebunie ca va place cartea! Si sper ca acest capitol va placut si nu a fost plictisitor. Dedic capitolul:
maryuca100! Si mie îmi place de Sofi cea perversă! Nu îmi cereți dedicati, deoarece m-am decis! Va voi lua la rand! Voi începe cu noile mele fane! Sa nu va aud pe ceilalți! Voi mai aveti capitole dedicate, Acum e rândul lor! De descriere: nu am timp! De ce va mai zic de descriere? Ca mi-a intrat in cap ca trebuie sa o schimb! De ce? Nu stiu! Apropo! Sa se dea sfoara in tara! Ca va iubesc! Apropo!(Cam multe apropouri!) Am postat capitol facut de Gabi. Sakky si mai cum e numele si de wattpad. Da, stiu ca nu prea au legătură, dar Gabi nu il terminase, si pana mi-a dat continuarea am mai scris eu unu. Care varianta a capitolului o preferati? A mea sau a lui Gabi? Nu ma supăr daca spune-ti Gabi! Daca vreti detaliez si eu! Capitolul facut de Gabi este dedicat tuturor cititorilor mei perversi! Apro...stiti ce? Bat Cam multe apropouri! Asa ca trec direct la subiect! Voi stiti care idei mi-ati dat?! Cum ati facut asta? Nu ma chinui acum sa scriu numele de wattpad, dar vedeți la comentari. A zis Izza (asa mi-ai zis sa iti spun! ) ca i-ar plăcea ca Sofi sa fie cu Zeyn! Stiri care scenari mi-au venit in cap?! Si de curiozitate voi ce ati alege: Sofi cu Andy sau Sofi cu Zeyn? Sunt foarte curioasă! Si vreau sa va anunt ca vreau sa va cunosc pe toți! Asa ca sa va asteptări sa va trimit cate un mesaj zilele astea! Si încă ceva! Am descoperit ce îmi place sa fac coperți! Stați potoliti! Nu-a talent! Si nu vreau sa fac niciodată cu coperți! Dar ce spuneti de un joc? Voi îmi da-ti titluri haioase, iar eu fac când ma plictisesc coperta? A, da! Scuze, Cristina! Dar nu prea am timp! Mai ales ca mama mi-a luat leptopul. Nu, nu am facut nimic rău! Dar ea are leptopul la firmă. Mama si tata au firma de contabilitate. Si sa nu veniti cu comentari gen ca sunt fetița de bani gata! A...Ma abțin! M-am lovit la mana! Mi-am rupt o pielita de la mana dreapta si doare al dracu' de tare! Deci...stiti ce greu am scris? A inceput sa îmi fie somn! Haleluia! Am dormit ieri: de la 4:30 (ultima data când m-am uitat la ceas) pana pe la 11 si ceva. Hai, ca va las! La mine e 03:26! Sunt nebună ca scriu la ora asta? Va iubesc, nu glumesc! Noapte bună! Astept sa îmi raspunde-ti la intrebari! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum