167

1.1K 56 6
                                    

Media! :)) doar eu?
Sofi P.O.V.:
Este rândul lui Max sa învârt a sticla. Am decis sa fie ultima data. După aceea ne vom uita la un film. Dopul pica la Emma.
-Mmm...Nu știu! Câți ani ai?Spune la întâmplare Max.
(Bre, am căutat în nu știu câte capitole dar nu am gasit unde spun exact vârstă ei...)
-29! Dar voi?întreabă la randul.
-25!răspunde Marion.
-La fel!spune colega sa, Jackie.
-19!răspunde P.J.
-Tot 19!zice și Robin.
-27!spune Abu.
-29!zice Aleksei.
-28!răspunde Andrei.
-22!spune Jessie.
-20!zice Derek.
-22!anunta și Max.
-17!răspund ultima.
-Serios?se mira Jessie.
-Da!
-Ce coincidenta. Așa trebuie sa aibă și...spune cam pentru sine Emma dar Derek o intrerupe.
-Numai vorbi de oameni morți ca începe filmul!
Liniștea se așterne pentru câteva momente. Ne ridicăm si îndreptăm unii spre televizor, alții spre bucătărie ca sa ia gustări. Sunt mai multe canapele și fotolii. Eu și fratele meu ne așezăm pe una. Emma vine cu pașii ei de 'cuceritoare '.
-Pot sa stau aici, Mark?întreabă cu o voce nonșalanță.
Nu înțeleg treaba cu numele! Adică nu ne-a întrebat nimeni cum ne cheamă. Cred ca au auzit ca așa ne-a spus maestrul. El a început mai demult sa ne spună pe numele părinților. K.C. o chema pe mama... Iar Mark pe tata... imi e dor de ei.
În fine! Max îi răspunde cu un dat din cap afirmativ. Iar ea se așează în poala sa. Tipic Emma! Și tipic fratelui meu ca o lasă în pace sa își vadă de cap. Cred ca are o problema. Când o fata e pe el, sta cuminte(pana mai târziu când o ia în dormitor, dar na ... Ăsta e fratele meu și sunt mandra de el) . Oricum! Il iubesc oricând. Ca un frate. .. Am încercat și altfel, dar nea! Nu a mers! Nu v-am spus? Bine... vorbim altădată de inceste.
Eu mă așez comod.
-Nu te superi ca ti-l fur, nu?întreabă Emma aseazadu -se cu picioarele în jurul lui.
-Fa-ti de cap!Spun plictisita si îmi scot telefonul.
-Dacă vrei poți sa vii aici!imi sugerează Andrei.
-Ok!accept pentru ca nu am chef sa stau lângă cei doi.
El stă pe canapeaua de langa. Așa ca ajung în 3 pași.
-Poți sa stai și aici!imi propune Derek.
-Nu, merci!Spun serioasa.
Încă sunt supărată pe el! Ce? A trecut doar un an... de parcă mi-a trecut! Auzi?!
-Stop! K.C., ai 17 ani?-spune dintr-o data Emma.
-Da! Acum ai recepționat?O întreb amuzata.
-Unu! What the fuck?!-zice confuza. Doi! What the fuck?!-spune enervata. Trei! Deci ești piticul aici!-zice zâmbind.
-Aha!exclam plictisita.
Nu știu și nu prea îmi pasa de ce a intrebat același lucru de doua ori.
În fine!

Buna! Ce mai faceți? Intrebare: De ce Medeea? Și de ce 1973? Pai... Poate am mai spus, dar voi repeta. Pai eu is Deea. De la 3 ani mi s-a spus așa. Și aveau părinții mei niște 'prieteni '. Ca sa rada așa de mine și 'ce curaj aveam sa am pretenția sa mi se spună asa' ziceu "Deea de la Medeea, nu?". Si faza asta enerva la culmea. Dar acum îmi e super ok cu ea. Când Mi-am făcut Wattpad am încercat cu Deea. Imi dădea niște variante ce Nu-mi plăceau. Mereu Mi-am plăcut numele simple. Și nu acelea extravagante, extrem de lungi, greu de memorat și scris, de abia ce se pot pronunța. Așa ca am ales asta. Dar mi-a cerut și un număr. Va spun din start ca mi-a păcat fisa cu 1973. Este anul în care părinții mei s-au nascut (la 2 luni diferența). Intrebare: cât ai luat la teze? Raspuns : la romana 10, iar la mate 9. Dar sunt doar niște note. Și am o întrebare pentru voooi : vreți sa facem un grup? Îmi dați mesaj pe privat sau comentariu și decid... încă nu știu pe ce rețea sa îl fac, dar decidem împreună :). Sper ca v-a plăcut capitolul! Săptămână asta voi fi...full! Deci poate ca nu voi posta zilele acestea. La mine este 03:03! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum