Capitolul 5-De ce o bat?2

7.1K 376 18
                                    

E in continuarea capitolului 4.
- Noi am vrut so luam si pe Sofi, dar când venisem era o mașină de poliție in fata casei si nu am putut so luam, asa ca... nu am mai luat-o . Intr-e timp eu m-am despărțit de mama si tata. Eu mi-am facut împreună cu alți 2 băieți o gaşcă , toți find criminali. Ne- am facut destui duşmani. Cât despre mama si tata si ei au continuat sa fie criminali, din cate ştiu eu, iar ei au continuat sa-si facă duşmani. Toți duşmani lor ar face orice ca sa se răzbune. Si deoarece eu sunt prea destept ca sa ma prindă, vor incerca să o prindă pe Sofi. Sofi a fost in siguranță pana acum find in custodia autorităților, dar acum ca va iesi in lume pericolul va creste mult pentru ea. a spus Max încet , răspicat fiecare cuvant ( zici ca avea 20 de ani, iar eu 5 ) dădea din cap si astepta ca eu sa dau din cap la fel pana sa continuie cu următorul cuvant.
- Si eu ce pot sa fac ? il întreb eu, iar el isi dă una in cap ( ceva gen" încă nu ai inteles, prostiile!?")
- Simplu! Vreau să îmi promiti ca o vei proteja si ca o vei pregăti pentru viața ei !
- Ce viață? stiu ca era o întrebare stupida, dar....
- Alex, eu sunt un criminal, părinții mie sunt criminali. Orice dusman ar dă orice sa se răzbune. Cel mai usor mod de a se răzbună este sa o rănească pe Sofi!
- Si eu ce pot face ?
- Vreau să o aperi acum cat e mica! Can va fi mai mare pregateşte-o . Va trebui, cu siguranță să îndure chinuri uriaşe asa că. .. Trebuie sa plec acum, pot avea incredere in tine ?
- Da! Promit!
- Pa, Alex! si a plecat.
- Pa , Max! am zis eu in soaptă.
Deci...acum ați vazut motivul.

Capitolul il dedic Irinei( scuze ca tocmai acum iti dedic un capitol) . Sper că va placut. Scuze ca e scurt , dar. ... voi posta mai mult mai încolo. Scuze de greşelile gramaticale. Sper ca va placut! Lasați-mi un comentariu dacă va placut sau dacă nu va placut spuneti ce nu va placut. Vă pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum