Capitolul 101-te urăsc!

1.5K 76 963
                                    

Sofi P.O.V.:
Un zâmbet cu buzele lipite apare pe fata mea.
-Unde dracului ai fost pana acum?intreaba Bogdan chiar enervat.
-Ho, bre! Ca nu m-am distrat....prea mult!zic amuzată ultima parte.
-Te urăsc!spune serios Derek in casti.
-Si eu te urăsc! Ma bucur c-am stabilit!spun zâmbetul meu largindu-se.
Stiu ca nu ma urăște! Ca daca ma urăște....eu tot il iubesc! Ce siropos a sunat! În fine! Eu cu unu suntem mai in fata fiecare pe care o margine a drumului, iar al treilea e pe mijloc mai in urma un pic.
-Crezi ca ma poti uimi?intreaba vocea cam răgușită a sefului.
-Ma subestimezi?intreb stramband din nas.
-Nu te subestimez niciodata! Am invatat-o pe pielea mea! Dar am vazut si multe la viata mea, fata mea! Am incredere in tine!spune linistit.
-Cu cine vorbeai?intreaba confuz Bogdan.
Nu se poate auzi cineva ce imi zice altcineva! Eu când zic ceva toți ma aud, dar când zic altii nu! Doar eu aud ce imi zice persoana. (Inteles? Mi-e somn si poate nu sunt prea coerenta)
-Mmmm....cu o persoana!spun de parca ar fi ceva uimitor.
Apoi imi dau ochii paste cap si ma concentrez la drum. Trenul ala ce dracu o fi de la cursa lui Derek apare iar. Apas pe frână, ca sa incetinesc....a cedat! La dracului! Stiu ca vrea sa mor, dar chiar asa?!
-Totul s-a activat!anunta Arthur.
Asta inseamna ca s-au activat armele, scuturile si capcanele...Asta imi da o idee! Printr-o apăsare de buton, trec frecvență castilor pe cea a mașinilor.
أليكس ، ماذا عن فخ؟
Zic in arabă. In scrierea noastra e:" 'aliks , madha ean fkh?"si inseamna "Alex, ce zici de o capcana?". Asta ar fi traducerea (si da, am tradus si numele). Imi întorc capul ca sa il vad prin geamuri, si el se uita la mine. El se uita neîncrezător, dar cu mana prefacandu-se ca vrea sa se scarpine pe cap, face semn ca da. Semnul "ok", pe care il fac usor si eu, prefacandu-ma ca vreau sa îmi scarpin mana. Ca nebunul ala(al treilea, rămas in urma ) profita ca noi am încetinit si ca avem atentia distrusă si merge in fata cu toata viteza. Eu trag de volan si fac prima la stânga, iar amicul meu de cursa face dreapta pe alta scurtătură. Trebuie sa ajungem in fata. Deoarece eu am fost pe parta cu cladiri, acum sunt prin una. Stiu drumul pe dinafara! Cât eram in avion spre cursa am invatat tot! Ambele iesiri vor da in acelasi punct, iar la cativa zeci de metri e un cap de mort.

As mai scrie, dar mor de somn! Deci fiti atenti! Aseară n-am avut starea necesara, iar acum mi-a fost si cam rau! Deci....scuze! Primit sa ma revansez cu o moarte... adica cu mai multa actiune! Apropo! E capitolul 101! Wow! Zei! Cate vrei sa va zic, dar mi-e un somn si un rau! La mine e 01:29! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum