Capitolul 21-Clanul 13

3.9K 160 4
                                    

Sofi P.O.V.:
Cu ce sa incep? Cu începutul, logic!
Totul a inceput anul trecut in vara. Stăteam in sufragerie linistită, când dintr-o data intră pe usa Cail. Era agitat. Tocmai se întorsese de la o intalnire cu un prieten (sef de clan) . Ne -a povestit ce discuta se. Clanul 13 plănuia sa distrugă restul clanurilor.
-Se pare ca au avut spioni. Au adunat multe date despre fiecare clan in parte, mai putin al nostru.a spus Cail.
Nu va mai plictisesc cu toate tampenile pe care le-a pus. Important: Clanul 13 va distruge celelalte clanuri, motiv: pentru pura lor placere.
- Nu exista o cale sa-i oprim?am intrebat, deja facandu-mi un plan în cap.
- Daca reuseste cineva sa se infiltreze in sediul lor si sa le fure bază de date.
Restul zilei a decurs normal pentru ceilalți. Eu ma gândeam. Pana la urma am decis ce o sa fac săptămâna aia : voi fura bază de date a celui mai puternic si bine păzit clan! Cu alte cuvinte: voi încerca sa ma sinucid.
I-am trimis un mesaj lui Alex ca plec intr-o tabără si lipsesc câteva zile. M-am îmbrăcat in pantaloni scurți de blugi negrii, o maieu negru si de încălțat : sandale stil gladiator, negre. Daca tot aveam in cap sa ma sinucid, cel putin când o fac sa arăt sexy. La încheieturile mâinilor pun un fel de "mănuși" sa spun. Lungi de la cot la încheietura. Si incep sa îmi pun in acele "mănuși " pumnal. Stiu ca in mintea voastră e mai mlbine sa i-au un pistol sau ceva gen, dar eu lupt mai bine cu pumnale, săbii...cutite...din astea. Părul mi-l lăsasem rebel. Din nou: eu lupt mai bine cu parul pe față! Stiu ciudat, dar...in fine.
Eram gata. Cobor si ii vor pe toți la masă. Ii mint ca trebuie sa merg sa ucid pe unul din afara orasului si ca ii sun cand sunt acolo. Ei nu cometeaza si plec linistita. Nu voiam sa ii speri. De aceea nu le spusesem. Am mers in garaj si mi-am luat un jeep negru, preferatul meu (stiu ca atunci aveam 14 ani, iar acum 15, si ca nu am voie sa conduc, dar hai sa fim seriosi! Daca ati fi politisti ma-ti atestă ca nu am permis si ca conduc, sau pentru ca am omorât nu stiu câți oameni?!).
Ajunsesem ! I-am sun pe ai mei sa le spun ce aveam de gand:
-Hei, Sofi ! Ai ajuns? A intrebat Mia.
- Legat de asta...Am inceput sa graiesc. V-am cam mințit. De fapt...
-De fapt ce?întrebarea ingrijorari.
-De fapt am in cap sa ma infiltrez in clanul 13 si sa le fur bază de date. Alt ceva? Nimic? Bine , pa!am spus cat de repede pot, si am inchis telefonul.
Eram speriată. Daca nu îmi reusea, urma sa mor in chinuri groaznice. Cobor din masina. Si incep sa merg spre sediul lor . Am evitat cu greu sa nu fiu prinsă de camerele de supravechiat sau pasnici. Nu îmi vine sa cred ,aveam usa ( singura usa) sediului in fata. Nu era păzită. Ciudat! Am intrat înăuntru fara nici un zgomot. Când ma uit putin in jur observ: ...Eram intr-o închisoare! Cum? Sa va descriu: un hol urias, clvaruit in alb, cu celule in ambele parti , paralele. In celule se aflau oameni chinuiți. In dreapta o femeie era violată de 5 bărbați! Ea era legată de mâini si de picioare, unu din bărbați o biciuia, altul o tăia cu un cutit pe burta , altul o...viola de-a dreptul, un altul ii tăia degetele de la o mână! Si ultimul ii tot dădea stocuri de energie in zona capului. Biată femeie! Tipa de nu mai avea glas, plângea atât de amar. Oare ce a facut sa merite asta. Si nu stiu de ce, dar îmi venise in cap o imagine cu mine in locul ei. Doream sa ma uit si in celula din stanga, dar o săgeata tranchilizanta se opreste in mana mea si adorm.
Ma trezesc im camera unde sta Max acum , legată la fel ca el. In fata mea stătea rusul ăla nebun, Seful.
- Mai, mai , mai!a spus. Ci cine am onoarea?
Sincer eram cam speriată, dar nu am vrut sa arăt asa ca am zis fara nici o expresie:
- Katia!
-Katia! Ce nume ! Deci: Katia, ce cauta o fata asa firavă ca tine aici?
- Am venit sa intru in clanul 13, cel mai puternic clan!am spus cu tupeu.
-Poftim?!si bufneste in ras. Mai, Katia , mi-ai facut ziua mai fericita, asa ca nu o sa te omor momentan. In schimb te mai intre o data ce cauti aici?
- Am venit sa fac parte din clanul vostru!spun hotărâtă cu încredere si tupeu.
-Katia! Aici nu au ce sa caute decat luptătorii. Cei mai puternici! Tu nu ai rezista...
-Rezist!i-o tai turistă.
-Prea bine!
Si...auuuu! ... Am fost biciuita. Ma durea al naibii! Dar nu am țipăt, nici nu am arătat ca ma doare. A fost o lovitură adâncă. Îmi simteam spatele cum arde de durere. Simteam sângele ca re se prelinge repede pe picioarele mele. Seful se uita la mine cu subînțeles, asa ca am spus :
-Atâta?
Am vorbit prea repede ca loviturile de bici au inceput una după alta. Îmi venea sa mor! Sa urlu! Sa plâng ! Dar in schimb, nu mi-am arătat niciun sentiment. Seful s-a mirat. După vro 10 minute de chin, beciurile s-au oprit! si Nu îmi simteam spatele de durere, dar nu trebuia sa o arăt. Seful veni in fata mea, iar eu ca superioara spusei:
-Doar atât?
Era uluit. El credea ca asa o sa ma omoare, dar ...ca sa vezi! Trăiesc!
-Felicitări ai trecut prima parte a examenului.a spus încă uimit .
Am fost deslegata si m-am angajat singura ca sa nu îmi m-ai murdaresc hainele, deja patate cu sange. Seful ma duce inapoi in holul ăla. Îmi face semn sa ma uit in celula din stanga. Acolo erau cativa bărbați.
-Alege unul, decide cum vrei sa moară, si omoară in chinuri groaznice.spune Seful de parca ar fi ceva normal!
Bine! Recunosc! Îmi place sa vad suferința si de multe ori visam cum voi putea omorî un om cum imi doresc! Stiu ca e o dorinta bolnavă, extrem de criminală si teroristă, dar...ce naivă imi doream sa o fac si si acuma mai vreau din cand in cand. Ma bucur cand cineva suferă. Revenim la poveste: l-am ales pe ala ce părea cel mai puternic.
-Am ales!am spus.
-Cum vrei sa moară?a venit răspunsul.
-Pe ala!
Am raspuns in timp ce am arătat spre spatele celulei. Acolo era un aparat de tortură. Chestia aia care te întinde . Stiti?
-Prea bine !a spus. Pe care l-ai ales?
-Pe el!si arăt spre un tip destul de mare.
Doua gorile il i-au pe tip si ii leagă usor membrele pe chestia aia.
Ĺl ĺll Fiti atenti! Tastatura mea a loat-o naiba. Când dau sa se steargă , apare "l" in schimb. Mi sa mai intamplat. Dar sincer la ora asta ma calcă pe nervi. Asa ca nul ĺ cĺĺ
A ĺ! Nu mai supor!llĺl
Scuze: de greselile gramaticale: locul.mllĺ
Mll. a grozav! A inceput tastatura sa adolf..ms
Sa tâmpit de tot. Nu mai scriu ! Va promit ca maine va fi continuarea capitolului. Poate isi revine tastatura. La mine e 2:30. Noapte bună! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum