Capitolul 37

2.6K 124 4
                                    

Sofi P.O.V.:
Ma trezesc. Sunt trează dar nu pot sa deschid ochii. Nu vreau sa ii deschid! Stiu ce ma asteapta. Torturi si chinuri! Ce este acea emblema? Este simbolul unui inamic din Irak. Da...Pai...Eu i-am cam distrus planurile. Cum adică? Pai... are legătură cu Alberto Sift, băiatul pe care l-am omorât vineri seara. Alberto este fiul unui boss din Irak. El a fost trimis sa i-a un transport de droguri, dar eu l-am omorât inainte sa reusească. De ce? Pai daca a trecut pe terenul nostru. Asta e pedeapsa! Si-a facut-o cu mana lui! De când e inamicul meu? De când i-am omorât fiul! Daca cineva v-ar omori fiul nu ati vrea sa va razbunti, iar aceea persoana nu ar deveni inamicul vostru numarul unu? Dar pana in acel moment sa stiti ca am fost in relati bune. Dar pentru ce altceva m-ar rapi? Simt ca sunt in lanturi. Le simt la încheieturile mâinilor tinundu -ma in sus, ca spanzurata, dar in loc ca lantul sa fie la gâtul meu, este la încheieturile mâinilor mele. Simt cum intra cineva in camera. Nu vreau sa deschid ochii, dar măcar de mor sa stiu cine îmi este călău. Deschid ochii încet. In fata mea se afla un bărbat si o femeie. Mi se par foarte cunoscuti. Vi descriu un pic: bărbatul are ochii negri, iar părul blond, înalt si puternic. Femeia are ochii de un albastru pătrunzător(dar nu la fel de frumosi si pătrunzător ca ai mei) si parul negru, pielea este alba si pot sa spun ca se apropie de nuanta mea de alb la piele, inalta si slaba. Mi se par extrem de cunoscuti! Se holbeaza la mine si examinează din priviri.
-Cine esti?intreaba bărbatul(si pot simti nedumerirea din vocea lui)
-M-ati răpit si nu stiti cine sunt?ii întreb cu glas adormit.
-Nu noi te-am răpit. Vladimir Sift(tatăl lui Alberto, ce v-am zis eu?) te-a răpit si ne-a rugat sa te ținem noi. Deci cine?explica femeia.
-Fiica Iadului!le răspund stăpână pe mine.
Asta e porecla mea preferată. Teoretic sunt fiica nimănui. Părinți mei erau mai mereu plecati. Ii vedeam rar, de aceea țin atât de mult la Max si de aceea nu ma chinui atât de mult sa ii gasesc pe ei. Revenim: cei dai când aud numele rămân surprinsi.
-Si cum a reusit sa te captureze?intreaba bărbatul.
-Miseleste!le răspund dur si enervantă.
De ce enervantă? Pai vouă vi se pare corect ca cineva sa trimita o armata după tine in timp ce nu sunteți înarmați?
-Ce ai facut de l-ai enervat in al ul asta?intreaba femeia.
-I-am omorât fiul vineri seara!le spun rece. Dar voi cine sunteți?ii întreb fara a arată nici o emoție.
-Sefi clanului 99. Soții Dark!raspunde bărbatul.
Nu se poate! Stați, poate e coincidenta de nume, nu? Pe fac o fata bănuitoare.
-Aveti copii?ii întreb bănuitoare.
Pe fata le apare un zâmbet mândru.
-Avem un băiat pe nume Max, un criminal excelent.spune femeia.
-Si o fiica pe nume Sofi, dar ea nu stie nimic despre chestia aste.adauga bărbatul.
Nu, nu, nu! Ăstia doar nu sunt părinți mei! Dar hai sa le fac jocul!
-Ii cunosc pe amândoi!ii informez. Pe fata o stiu mai bine. Pe băiat doar putin.
Cei doi fac o fata uimită. Eu zic sa vad cat le ia sa isi dea seama.
-Pe fata o cunosc de când era mica. A fost chinuită 2 ani intr-un spital de nebuni ca se credea ca si a va ajunge o criminală. Dupa a fost data in custodia matusii ei Lili. Dar aceea sta a fost onorată in fata ei.
Sunt întreruptă de t...ta..ta. .tat...tata! Am zis-o!
-A murit?intreaba speriat. Când?
-Acum 5 ani. A murit protejand-o pe Sofi. Dupa unchiul si varul ei au inceput sa o bată.
-Stai! Tu de unde sti toate astea? De unde stim ca nu minti?ma întrerupe ma...mama!
-Pot sa termin?ii răspund eu, iar ei îmi dau acceptul. Ea de atunci a devenit din ce in ce mai puternica. A ajuns o criminală bolnavă însetată de sânge. A distrus clanul 13. A încercat sa il găsească si pe Max.usor usor vad ca isi dau seama. A muncit mult. Ultimi 5 ani au fost grei. L-a întâlnit pe Max ieri, dar ca sa il salveze s-a oferit ea. Stiu totul despre ea. Stiti ce face in momentul asta?si ma uit fix in ochii lor. In aceasta clipa vorbeste cu părinți ei naturali, dar ei nu o recunosc!
Rămân fara cuvinte! Le-au cazut fata.
-Sofi?intreaba mama.
-Buna, mama!si ii zâmbesc cald.
-Nu e posibil!adauga tata.
-Ce? Faptul ca vorbesti cu vorbesti cu o criminală de talie mondială sau ca vorbesti cu propria fiica?si ii zâmbesc cald.
- Scumpo!Spune cu lacrimi in ochii mama.
-Hai, sa te deslegam!spune cu lacrimi in ochii tata.
Le zâmbesc cald, dar tata nici un metru nu înaintează ca usa din spatele lor se deschide.
-Deci v-ati cunoscut!se aude vocea lui Vladimir.
Intra in încăpere cu vro 10 asasini. Am uitat sa va spun cum arată camera. O cameră mica , de aceea asasini (de unde stiu ca sunt asasini? Eee. ..pai sunt îmbrăcați in negru ca un călău, deci...) înconjoară camera. Mama si tata rămân inmarmuriti.
-Stiti cat seamana cu voi! O avea ea 15 anisori, dar are mai multa experienta ca voi doi la un loc!ma laudă Vladimir.
Ce vrea sa facă? O, nu!
-Te rog, nu!il rog rece. Ei nu merita!argumentez.
-Deja ti-ai dat seama de planul meu?se preface uimit.
-Vladimir, e fiica noastra! Ce vrei sa ii faci?intreaba tata un pic speriat.
-Vei vedea!anunță tampitul si ii apare un zâmbet malefic pe fata (si nu, nu exagerez ).
Face un semn si simt cum o batistă îmi este pusa la nas si adorm (din nou).
Ma trezesc. Aud voci. Voci cunoscute! Andy! Cristi! Max! Mia! Si toti ceilalți. Nu mai stau pe gânduri si deschid ochii. Sunt in mijlocul unei arene de luptă stil roman? Zici ca e un coloseum, dar mai mic si in interior. In jur se afla mai multe ecrane. Pe ele se afla fete cunoscute. Tabără si consiliul si gasca si Seful si tatăl lui Sadie si mai mulți luptători ai mei din Irak. Drept in fata mea se afla părinți mei! Sunt legati de doua scaune.
-Sofi Dark!se aude vocea impunătoare a tampitului de Vladimir. Regina a Irakului! Umbra a Nopti! Fiica a Iadului! Te respect pentru ce ai reusit sa devi si faci! De aceea iti dau de ales. Ori mi-te alaturi mie si mi-te supui. Ori vei fi persecutata aici si acum!

Nu scriu mai mult ca sa apucați sa citiți. Scuze de greselile gramaticale. Doua intrebari si va las: ce credeti ca va alege Sofi? Si: v-ati asteptat la acest capitol sa fie asa? La mine e 22:28. Noapte bună! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum