Am uitat la ce capitol eram..

1.2K 74 3
                                    

Sofi P.O.V.:(am scris de atâtea ori ăsta încât îmi apărea doar printr-o clic)
A fost frumos la P.J. . Am ras, ne-sm distrat... Nu știu Cum eu am dormit cu el și Derek cam în fiecare seara în același pat... Și faza e ca doar sm dormit! Nu va gândiți la prostii! Și Emma credea ca mi-o trag cu ei pana sa îi zică și ei asta... Atena mai apărea și ea prin camera și am dormit și cu ea... doi băieți, doua fete în același pat, doar ei în camera... Nimic dubios! Sau neobișnuit! Dar și în tabăra a fost superb! La Loc Angeles am stat cam o săptămână. După aceea am venit înapoi în Europa și ne-sm gândit noi "de ce nu?". Așa ca l-am sunat pe Cristi sa îi spun ca vin și ușa - doua eu și prietenii mei întreb în curtea taberei cu viteza, deoarece ne intrecuseram.
-Hei, Sofi!M-a salutat zâmbitor Cristi.
Va mai povestesc detalii? NU? Ok... Atunci va spun esențialul! Am stat acolo cam 2-3 săptămâni. .. cred! Eu chiar am o problema cu timpul! Stand acolo am aflat ca aproape toți profesorii mei de la liceu sunt criminali! WTF?! Toți sunt, în afară de proful de informatica... Mă rog, încă nu am aflat! Poate e un hoț... cine știe?! Poate voi afla...
Am stat în cabana 13! Cu băieții... și Derek a stat cu noi. Și el se pare a fost în clan... Nu cred ca mai e și acum! Dar, din fericire, am mai primit o cabana! Ca doar nu sunt "Regina Irakului" fără sa fac parte din mafia aceea. Mă rog, din cea mai mare de acolo. Am preferat, totuși, sa stau cu toți băieții! Ce-i? Nimic ciudat... Când nu aveam loc preferam... aoleu! Câte sunt de zis! Eu zic sa o iau un pic mai ușor ca nu veți pricepe nimic!
Se pare ca este și un clan numit Dark! Este al familiei mele, și doar în Dark poate face parte. Și, cum sa nu, aibă și el o că bănuți? Pe care o mai împărțeam cu Max, deoarece a venit și el. Deci când nu era loc in cabana numărul 13, mergeam la cabana Dark, iar dacă Max era ocupat mergeam la " a mea".
Cu Max m-am apropiat foarte mult. .. Ne spuneam multe! Stăteam treji nopții ca sa povestim toți anii pierduți... mereu glumim intre noi. Legat de orice! Și dacă am face incest! (Uitați aici ce va da DEX-ul oline, pentru ca nu stau sa transcriu de pe DEX: incést s. n., pl. incésturi
Sursa: incést s. n., pl. incésturi
Sursa: DOOM 2 (2005) | Adăugată de raduborza
INCÉST s.n. (Jur.) Legătură sexuală, oprită de lege, între părinți și copii sau între frați. [Pl. -turi, -te. / cf. fr.inceste, lat. incestus - impur].
Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner
INCÉST s. n. relație sexuală între părinți și copii sau între frați și surori, oprită de lege. (< fr. inceste, lat.incestus)
Sursa: MDN '00 (2000) | Adăugată de raduborza
*incést n., pl. e și urĭ (lat. incestus, d. in-, ne, și castus,cast. V. cîștig). Relațiune de amor nepermis între rude apropiate. Mai pe scurt: relație sexuala interzisa de lege intre rudele apropiate, gen frate-sora sau parinte-copil) la noi e totul ok! Ne mai certam, ne mai supărăm, dar ...
-Nu prea vreau, dar mere!Am spus plictisita într-o zi când a spus sa mergem prin parc.
-Ce? Nu mere! Ci pere!M-a "corectat" el.
-Ba mere!
-Ba pere!
-NU!Am spus în același timp serioși. Gutui!amu spus chicotind.
Nu prea interesant, nu? Eh, e doar un moment frate-sora...

Hai! Ce mai faceți? Nimic? Bine! Va mai place cartea? Nu? Sa o termin mai repede? Dacă așa vreți... apropo! Ce părere aveți despre aparatele dentare? De ce întreb ăsta? Ca îmi pun azi! Nu prea vreau... Vreau sa îmi răspundeți sincer! De ce? Ca as vrea sa știu ca și alții au aceasi părere sau sa văd ca exista oamenii care le place deci nu o fi așa rău. .. A, da! Este pentru prima data când am șters un fragment! Adică aici scria altceva(legat de ciorbele mele) dar sm zis ca nu va pasa... La mine e 00:58! Noapte Bună! Va pup!



Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum