Sfat pentru Sofi poza!
Hihihi! Sofi P.O.V.:
Isi lipeste buzele de ale mele intr-un sărut dulce si sincer. Ne deschidem gurile usor si începem sa ne exploram gurile unui altuia. Nu incercam sa dominam! Doar limbile noastre se Joaca împreună. El il i-au de gât usor, iar el de talie. Amândoi ne tragem unul mai aproape de altul. Dar nu durează prea mult, ca rămânem fara aer si ne despărțim.
-Si eu te iubesc!recunosc si eu.
Un ciocanit se aude si pe usa intra Bogdan! Si imediat observa "pozitia" noastra.
-Deranjez?intreaba temător.
-Daca veneai acum 5 secunde...spun eu.
-Cred ca te jupuiam de viu!continua Derek.
-Dar acum, nu! Ce este?spun relaxată.
Ma despart din îmbrătisare si ne așezăm pe pat.
-Sa o suni pe Raluca! Cred ca mai bine iti zice ea, isi da cu presupusul Bogdan.
Ma uit cu sprînceană ridicată la el, insa nu comentez. Imi iau telefonul si o apelez.
-Care-i treaba?o intreb lejer.
-Andy a dispărut!spune agitată.
-Ce ma?sar eu ca arsă si ma ridic din pat.
-Lasă jocurile! Vorbesc serios! E grav! Nu gasesc nici o urma de a lui! El si Liam erau in bucătărie, iar el s-a dus la baie. Si nu s-a mai întors! L-am cautat peste tot! Luam e cu telefoanele, eu la fel! Mia...Nu i-am zis! Se joacă cu Jimmy ceva! Sof, ajutor!
-In primul rand calmeaza-te! Vad eu ce fac! Te pup!
Închid telefonul si oftez.
-Andy a dispărut! Trebuie sa fac ceva!spun pentru mine.
-Andy a dispărut?se mira si Derek.
-Merg in birou!ii informez si plec cu pasi hotărâri spre el.
Jos, sunt cele doua cupluri fericite.
-Hei, sis! Ce s-a intamplat?intraba Max vazandu-ma agitată.
-Andy a dispărut!
-Nu e ala care a țipăt la tine?
-Ala!
-Atunci de ce iti bați capul?
-Of! Deoarece e Andy! Fratele Miei! O iubesc pe micuta asta! Si asta inseamna ca trebuie sa fac ceva ca sa il găsească pe noul asta! Stai! Stiu unde e!realizez eu.
Coboară si Derek si Bogdan fix atunci. Eu bucuroasă fug pana pe hol, imi iau un hanorac oe mine si fug afara. Nu sunt sigura daca e aici. Daca a fugit, sigur e aici! Daca a fost răpit...Nu stiu! Dar merita sa imi incerc norocul. Fug cu tata viteza spre...marginea orasului intr-un cartier părăsit! Aici au locuit un timp el si Mia! Pe acoperisul unui bloc e vechea lor "casa". Aici bine când vrea sa fie singur. Intru in acel bloc si urc pana pe acoperis agitată! Nu stiu...Dar Cred ca mai țin la el. Aici e! E întins pe mijlocul acoperișului. Alerg spre el, iar el se ridica.
-Andy! Ce ma bucur sa te vad! Nu ai habar ce m-am speriat, când mi-a zis Ralu ca ai dispărut!spun sincer, respirând greoi.
El se uita la mine cu o privire glacială.
-Tu? Griji?
-Da! Stii cat de îngrijorată am fost?! Lasă! Important e ca esti bine! Ce s-a intamplat? Vrei sa imi zici?
-S-a intamplat, spune zâmbind malefic, ca tu...o sa fii a mea!spune si rade malefic.
Ma uit la el de parca a cazut de pe planeta nebunilor! Dar apoi simt o săgeata tranghilizanta in picior si cad. El ma prinde in brate si inainte sa devin inconstientă aud cuvintele lui.
-Esti a mea!Sal 'tare! Încă un capitol, ai?! Sper ca v-a placut si ca nu v-ati asteptat la asta! Capitolul il dedic ooDiuxoo! De ce? Ca mi-a dat o idee buna! Dar, draga mea, vrei sa lesin de ras de mai zici o data de un copil?! :) sau doar eu sunt singura nebună care nu vrea copii? ;) in fine!:) daca mai aveti o idee, puteti sa mi-o ziceți! Nu trebuie sa fie dezvoltată, ca de asta ma ocup eu! Întrebarea primita este : Cine e Sofi?. V-am zis ca ma inspir din oameni si ca fiecare este cineva. Sofi este...ei bine, eu dusă la extrem! E toate conceptele mele! Merge pe toate crezurile mele! Si desigur pe stările mele de spirit! Asta e Sofi....
La mine e 03:36! Noapte buna, din nou! Va pupacesc!
CITEȘTI
Sora unui criminal
ActionPovestea unei fete, pe numele sau Sofi Dark. De la vârsta de 5 ani a fost dusă la spitalul de nebuni, deoarece se credea ca părinți si fratele ei sunt criminali. La vârsta de 7 ani ajunge in custodia matusii sale Lili. Dar la vârsta de 10 ani, matus...