In fine! e un capitol...

1.3K 72 8
                                    

Sofi P.O.V.:
Atunci am plâns...mult! Plângeam când...
-Sofi, deschide usa!a urlat Emma si a ciocanit atat de tare ca am crezut ca va sparge usa.
Am încercat sa nu mai plâng, dar pur si simplu nu puteam! Derek...m-a mintase! Pe mine! Poate nu înțelegeți, dar el era mai mult ca un frate, mai mult de un iubit...era cel mai bun prieten si mai mult chiar! El m-a mințit! Voi nu stiti cata incredere aveam in el! Stia ca imi poate zice tot, dar a preferat sa mintă... Emma ciocane in continuu. Telefonul a sunat. Era Max. Cu Max m-am inteles foarte bine lunile alea si încă o fac. Avem o relație buna frate-sora. Am încercat sa nu mai plâng si după un minut i-am raspuns la apel.
-Hei, Maxy!l-am salutat încercând sa par fericita ca de obicei.
-Esti acasa?m-a intrebat de parca a tocmai s-ar fi intamplat o crima.
-Da...de ce?am raspuns nesigură.
-Vin acolo in 5 minute!a spus de parca e ceva grav.
Am încercat sa ma împotrivesc, dar mi-a inchis in nas. Nu voiam sa vina si sa ma vada asa. M-am dus la baie si mi-am sters ochii. Dar...iar am inceput sa plâng cu lacrimi amare. Cum a putut face asta? Stiu ca vouă vise pare ca fac mare caz de la o minciuna, dar el m-a mințit pe mine. Ciocanitul puternic al Emmei a încetat. Am încercat sa imi sterg lacrimile, dar usa s-a deschis si pe ea a intrat Max. El e singurul care stie unde ascunde o cheie de rezervă. A încercat si Emma sa intre, iar Max ca un frate bun i-a trântit usa in nas si a incuiat-o. A venit imediat la mine si luat in brate. M-a luat in stil mireasa si pus pe pat, unde m-a îmbrățișat strâns. N-am rezistat sa ma opresc din plâns. Pana nu i-am udat tricoul lui Max nu m-am abținut. El m-a mângâia pe spate usor... după ce mi-am domolit plânsul, el a vorbit.
-Gata, Sofi! E doar un băiat!a încercat sa ma calmeze.
-Deci si tu vei face la fel?am intrebat parca venindu-mi plânsul mai rau.
-Nuu!a răspuns categoric. Poate nu voi fi aici când vei avea nevoie, a recunoscut, dar mereu te voi ajuta sa te ridici! Chiar daca esti tu cea mai criminală din criminali, tot surioara mea mai mica rămâi!
Am vrut sa ii dau replica, dar mi-a taiat-o.
-Stiu ca nu am fost atunci langa tine, dar, acum, sunt si voi fi! Si stiu ca nu pot sa te ajut prea mult, pentru ca sunt băiat si nu prea te inteleg, dar stiu pe cineva care stie.
A spus si s-a dus la usa, a deschis-o si pe ea a intrat... mama!
-O, scumpo!a spus cu tristete si a venit sa imi dea o îmbrătisare.
-Mami!am surâs eu.
Nu o mai văzusem pe mama de când cu Varius.
-Hallo!ne-a salutat si tata.
-Tati!am spus zâmbind.
Max a incuiat usa si au venit si ei... toți ne-am îmbrățișat... mi-au lipsit imbratisarile de familie! Ultima primita a fost la 5 ani..in acea zi! Era dimineata, inainte sa plece părinții in alta călătorie de afaceri.
-Bun, scumpo!a spus mami blând. A, da! Băieții, a spus calm, marsi!
Asta m-a facut s-a chicotesc. Tati si Max s-au uitat crucis, dar nu au comentat si au plecat.
-Ce s-a intamplat?m-a intrebat cu caldura unei mame.
-Derek m-a mințit pe fata!am spus trista si o lacrimă mi-a picat din ochiul stâng.
-O, biata de tine! Stii, si mie mi s-a intamplat!
-Si ce-ai facut?
-L-am omorît! M-a facut sa sufăr, iar eu i-am facut toți apropiații sa plângă.
-Dar eu nu pot face asta....am suspinat. Mami...tu cum ai ajuns in mafie?
-Ai, pai... când eram tânără, am fost violată, a recunoscut parca amintindu-si acele clipe. Am devenit practic invizibilă. Toți se uitau la mine, dar nu înțelegeau! Vedeau doar prin mine. Dragostea putina pe care o aveam o vindeam. Asta s-a intamplat câteva luni bune. Dar apoi m-am întâlnit cu tatăl tau! Când m-a privit, a reusit sa ma vada! A fost...minunat! A inceput sa se dea la mine, sa imi aducă de la cele mai simple si frumoase flori, la bijuterii si pana nu ne-am căsătorit nu a vrut sa se culce cu mine... o data ce-am devenit iubita lui nici nu m-am mai culcat cu altii. El ma susținea in tot! După nunta mi-a dezvăluit adevarul...cum Ca el este un criminal. Dar nu mi-a pasat! M-a invatat cum sa trag cu pistolul, sa ma bat etc. Toate astea! Am invatat rapid afacerile lui si asa am devenit un membru al mafiei lui.
-Si Max?cum a ajuns criminal?am intrebat curioasă.
-Pai...la 6 ani l-am invatat si pe el cum sta treaba prin lume. Eu si tatăl tau fiind criminali, eram căutați si siguranta lui era in pericol. Tu aveai un an atunci, nu era asa periculos.
-Si acum? Ce-ati mai facut?
-Pai noi cu afacerile noastre. Imi pare rau ca nu prea am venit in vizita...
-N-are nimic,am spus de forma.
-Of...a oftat ea dintr-o data.
-Ce este?
-Ce mare te-ai facut! Si eu n-am fost langa tine. Imi pare asa rau....dar poate e mai bine. Uite ce frumos ai crescut!
-Da....am ezitat eu.
Poate are dreptate mama. Daca nu se intampla asa in ziua aceea, poate nu mai ajungem in custodia matusii. Poate nu mai murea. Poate nu il mai cunosteam pe Derek. Poate atunci n-as fi suferit asa tare... in fine!

Buna! Ii mai lung capitolul, nu? E mai plictisitor ce e drept, dar na! Intrebare: Cati ani ai? Am 13 ani fizici! Eu nu masora anii asa! Serios! Anii fizici si anii spirituali sunt diferiti! Daca am 13 ani de când sufletul meu e blocat in închisoarea asta numită corp, nu inseamna ca nu gandesc la fel de bine ca un corp mai mare. Sufletul conteaza!
Mi-a venit o idee! Vreti sa facem un grup pe WhatsApp? Sincer! Ca eu vorbesc/am vorbit cu mult o dintre voi aici... stiti ca mie îmi place sa am o relație buna cu toti, deci de ce nu am face asta? Sa vorbiti despre ce vreti, sa imi mai dati idee:)))) orice! Si va pot spune de acum ca aveti cu toti (cei CU care am vorbit ) câteva lucruri în comun (in afara faptului ca citiți cartea asta) (exemplu :la majoritatea va place acelasi tip de carti). Deci...ce ziceți?
La mine e 02:26! Noapte buna! Va pup!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum