Capitolul 40

2.7K 130 16
                                    

Stiu ca de obicei va scriu la sfarsitul capitolului, dar. Pentru acest capitol ma veti înjură mult. Dar vreau sa va anunt ca nu asta e sfarsitul carti. Nu va mai rețin. La mine e 21:42. Noapte bună! Lectură plăcută! Va pup!

Sofi P.O.V.:
Am ajuns la casa gasti! De ce am venit aici daca trebuia sa merg la Max? Pai era pe acelasi ecran cu Raluca si Cail, deci presupun ca sunt toți aici. Drumul cu elicopterul a fost tăcut. Doar eu am vorbit, ca sa ii explic pilotului unde sa ajungă. Întru in casa, cu părinții mei pe urme. Când ajung in sufragerie ii zăresc pe Raluca si Cail sarutandu-se!
-Stiam eu ca va placeti!spun pe un ton calm si un zâmbet îmi apare pe fata.
Raluca si Cail imediat ce îmi simt prezența, rup sărutul si sar sa ma îmbrățișeze.
-Sofi!urla acestia.
-Sa stiti ca nu am surzit de la ultima noastra intalnire. Si de ce, ma rog, nu dormiți ?ii întreb după ce rupe îmbrătisarea.
-La mulți ani!strigă acestia.
Rămân gura casca. Ce data e azi? 14.iunie! Azi e ziua mea! Am si uitat. Dupa ce îmi dau seama un zâmbet urias îmi apare pe fata. Pe usa de la intrare isi face aparitia Andy, Mia si cei 4 crai de la apus (daca ati uitat cine sunt va mai reamintesc o data: Cristi, Mihai, Mihnea, Roberto). De pe alte usi apar Max, gasca lui si Alex.
-Voi ce căutați aici?întreb spre Andy si restul care au aparut pe usa de la intrare.
-Am venit sa ii pom si pe restul in tabără, dar se pare ca te-am gasit si pe tine!ma informeaza Mia.
-Ai fost bestială!ma anunță Roberto.
Ii zâmbesc si vreau sa ii multumesc, dar Andy mi-o ia inainte:
-Cum e la 16 ani?si îmi ciufupeste parul cu un zâmbet jucăus pe fata.
-La fel ca la 15.ii mărturisesc. Stai ca uitasem! Vin acum!si nici nu mai stau pe gânduri si merg repede pana in camera.
Iau de sub pat o cutie mica. Cobor inapoi la prieteni mei si gasesc un motor. Un motor negru cu roz!
-La mulți ani!strigă Andy ca disperatul, si îmi arunca chieile.
Ma uit la motor.
-Serios? Roz?si ma bufneste râsul, la fel si pe ceilalți.
E adevarat ca e un roz superb. Dar, hai, sa fim seriosi! Nu am 10 ani! Era suficient sa fie negru. Nu roz!
-Ce e?spune Andy prefăcîndu -se rănit. M-am gandit ca iti place rozul, având in vedere ca mereu când te superi pe cineva il vopsesti in roz!si începem sa râdem cu toți.
-Esti cel mai tare, Andy! La mulți ani si tie!si ii arunc cutia.
-Deci el e Andy!se aude mama vorbind.
Îmi dau o palmă peste fața. Andy deschide cutia, iar inainte ii spun mamei ceva, el mi-o ia inainte.
- Wow!se bucura Andy.
-Stiam ca iti doresti un telefon nou!ii asigur eu, apoi îmi aduc aminte ce cauta părinții mei aici. Unde e Max?
-Aici, surioara!se aude vocea timidă a lui Max, de undeva din spatele meu.
-In primul rand: Max ei sunt părinții nostri.spun chicotind (a sunat amuzant)si ma dau un pas inapoi in timp ce îl împing pe el in fata mamei si tatei.
El si tata se îmbrătisează stângaci, mama ii da o îmbrătisare si începe interogatoriul :
-O, scumpule, ce mare te-au facut! Si ce sexy arăți! Cu cate te-ai culcat? Ai vro iubita? E virgină? Ai vro boală ceva? Esti bun in pat?spune mama fara pauza, si mai vrea sa continuie, dar e întreruptă de Max rosu la fata.
-Mama!Spune ca sa o oprească.
-E rândul tau sa fi interogat! Eu am fost deja!il încurajeaz si pot sa spun ca nu ma prea pot controla sa nu râd.
Da ce părinți isi intreaba copii daca sunt buni in pat? Ce părinți!
-Of!oftează Max. Cu foarte multe m-am culcat! Nu am nici o iubita! Nu am nici o boală, sunt perfect sănătos! Si sunt foarte bun in pat!recunoaste Max.
-Ooo! Exact ca tatăl tau!mărturiseste mama. Veniti aici!si mama ma ia si pune langa Max. Amândoi sunteți atât de sexy!ne complementează ea.
Ce? Ce mama isi complimenteaza copii asa? Si nu se opreste aici!
- Cred ca vei fi si tu buna in pat, Sofi!ma asigura mama.
Toți chicotesc de ce a spus mama.
-Mama!spun nervoasă si dau din mâini gen "pe bune?!" si ma mai si incrunt.
Ea îmi răspunde cu un gest al mâinilor in sus semn ca cedează.
-A! Uitasem! În al doilea rand: Max, putem vorbi putin?ii întreb un pic rosie la fata.
-De ce?intreaba el uimit (probabil se asteapta ca il voi certa pentru ca nu a fost langa mine etc.).
-Of!si il iau de mana si trag după mine. Venim repede!ii anunț pe ceilalți.
Urcam pana in camera mea. Drumul pana in camera mea a fost tăcut. Am intrat in camera, am inchis usa si m-am pus in fata lui Max.
-S...scu. ..scuz..z...scuze!ma balbai eu cu capul in pământ.
Ce? Nu sunt obisnuita sa îmi cer scuze. Nu sunt obisnuita sa trec peste mândrie si sa recunosc ca am gresit (se intampla foarte rar).
-Pentru?ma intreaba uimit.
Daca ar fi oricine altcineva as fi urlat la el " Asta e replica mea!" sau " De parca nu ai stii!". Dar el e fratele meu! Îmi ridic un pic capul.
-Pentru cum m- am purtat cu tine! Scuze! Iarta-ma, te rog! Am crezut ca tu cu mama si tata ati fost împreună si m-ati abandonat. Am crezut ca tu te-ai bucurat de ei toți ani ăstia.recunosc eu.
Max îmi ridica capul in palmele sale. Ma priveste fix in ochii, la fel si eu.
-Nu tu trebuie sa iti ceri scuze! O meritam! Eu trebuie sa îmi cer scuze! Trebuia sa am grija de tine, nu sa te abandonez! Iar...
Dar eu il întrerup. Il iau in brate strâns. El îmi răspunde la imbratisare.
-Te iubesc!mărturisesc eu.
Ramane surprins(simt).
-Si eu te iubesc!Imi răspunde el.
Cineva ciocane la usa.
-Da!răspundem la unison Max cu mine.
Pe usa intra Alex! Da el ce cauta aici?
-Max, trebuie sa vorbim!il anunță acesta.
-La mulți ani, surioara!Imi urează Max, ma pupa pe frunte părintește si pleaca.
Stau vro câteva secunde sa procedez si plec din camera. Ajung la ultima camera inainte de a da in usa spre scări. Usa camerei era întredeschisă.
-Sofi!ma striga Andy, care apare de pe scări.
Dar nu sunt atenta la el si privesc prin crapatura. Acolo se afla Max si Alex vorbind.
-Ce e acolo?intreaba Alex spre un obiect (nu vad care) din spatele lui Max.
Max se întoarce cu spatele. Alex scoate de la spate un pistol. Nu mai stau pe gânduri si alerg spre ei. Il imping pe Max din fata pistolului. Din pacate, eu nu apuc sa ma dau din fata pistolului. Tragaciul a fost apăsat, iar glonțul a fost tras. Trece prin zona inimi mele. Îmi ridic ochii albastri spre cer. Durerea imi cuprinde tot corpul. Cad pe Max. Acesta ma striga. Ochii imi sunt in lacrimi. Il aud si pe Andy strigandu-ma.
-Te iubesc, frate! Sa nu uiți niciodată!ii socotesc lui Max, care sta aplecat peste mine încercând sa vadă daca imi mai bate inima. Nu e vina ta!il asigur. Eu am ales sa fiu sora unui criminal!si ii zâmbesc cald.
Totul se face negru!

Sora unui criminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum